Quelli chì sacrificeranu l'attenzione ! E sanzioni penali saranu applicate à quelli chì ùn seguitanu micca e lege

Quelli chì Sacrificianu Fate Attenzione, E Sanzioni Penali Saranu Applicate à Quelli chì Ùn Seguinu micca i Pruibizioni
Quelli chì sacrificeranu l'attenzione ! E sanzioni penali saranu applicate à quelli chì ùn seguitanu micca e lege

Siccomu ci sarà un incrementu significativu di i movimenti di l'animali per via di Eid al-Adha, i principii da seguità sò stati determinati per ottene u risultatu desideratu in a lotta contru à e malatie infettive è epidemiche di l'animali, per prevene i movimenti illegali di l'animali, è soprattuttu. per prevene a diffusione di a pesta è a bocca per via di i movimenti di l'animali domestici.

Mentre i nostri citadini cumpiendu i so obblighi religiosi, per prevene a trasmissione è a diffusione di una pussibili malatie per via di i posti di vendita d'animali sacrificali è spedizioni d'animali inter-provinciali;

In nessuna circustanza ùn sarà permessu di spedire, vende o abattu animali chì anu a so origine epidemica o malatie contagiosa di l'animali, chì ùn sò micca registrati, chì ùn anu micca marcati à l'orecchie è chì ùn anu micca un passaportu per i bovini è un documentu di trasportu. per pecure è capre.

I veiculi per esse aduprati in u trasportu di l'animali sacrificali seranu puliti è disinfettati prima è dopu u trasportu.
Ùn hè micca permessu u trasportu di l'animali per mezu di trasportu chì pò causà à sopracarcà i veiculi di trasportu, causanu ferite o dolore è soffrenu innecessariu durante u trasportu.

I veterinari ufficiali esamineranu è cuntrollanu l'animali chì saranu mandati cum'è sacrifiziu, è un rapportu di salute veterinaria serà emessu per l'animali chì si trovanu sani, è u so trasportu trà e pruvince serà permessu. Ammende amministrative seranu applicate à i pruprietarii di l'animali è di i veiculi chì trasportanu l'animali trà e pruvince senza un rapportu sanitariu veterinariu, è à i pruprietarii di a macellazione induve questi animali sò macellati.

Quandu una malatia infizziosa, epidemica o morte di l'animali di causa scunnisciuta si vede in i lochi di vendita d'animali sacrificali; I pruprietarii di l'animali, i capi, i guardiani di u paese, l'ufficiali cum'è a polizia, a gendarmeria è i veterinari indipendenti anu da signalà sta situazione à u capu amministrativu lucale o à a Direzzione Provinciale o Distrettuale di u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta.

Animali di sacrificiu, escludendu a vendita diretta da l'imprese d'allevamentu; In più di u mercatu di l'animali è di u scambiu di l'animali viventi, l'animali sacrificali seranu cumprati è venduti in i lochi induve l'animali sacrificali sò venduti è in l'imprese induve u sacrifiziu serà fattu in cunfurmità cù e decisioni pigliate da e Cummissioni di i servizii di sacrifiziu. A compra è a vendita d'animali sacrificali ùn saranu micca permessi fora di tali lochi predeterminati.

I nostri citadini macellanu i so animali sacrificali in cità è paesi in macelli chì anu ricivutu una appruvazioni / appruvazioni cundiziunali da u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, è in i lochi di macellazione previamente determinati da a Cummissione di i Servizi di Sacrificiu. A macellazione d'animali sacrificali ùn serà micca permessa in spazii publichi cum'è strade, strade è parchi.

E misure necessarie seranu pigliate per prevene i rifiuti, u sangue è l'altri organi di pruvucà ogni contaminazione ambientale o malatie in e zone di macellazione sacrificale.

L'ear tags di i bovini sacrificali è ovini è caprini macellati in i macelli seranu distrutti in cunfurmità cù e prucedure è i principii determinati da u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, l'animali macellati seranu deduti da a basa di dati, i passaporti di l'animali di vacche seranu deduti. sottumessi à a Direzzione Provinciale / Distrettuale di l'Agricultura è Foresta più vicinu per sette ghjorni da a data di a macellazione. Serà mandatu in u ghjornu.
L'ear tags è i passaporti di l'animali sacrificali chì saranu abattuti fora di i lochi determinati da a cumissioni è in i paesi saranu consegnati à u capu di u paese o à a Direzzione Provinciale / Distrettuale di l'Agricultura è a Foresta da i nostri citadini.

L'animali femini incinti o riproduttivi ùn saranu micca permessi d'entra in i lochi di vendita di l'animali sacrificali è di a macellazione cum'è animali sacrificali.

Per chì i nostri citadini ùn diventenu micca vittime, anu da rializà cumplettamente e cundizioni sopra citate.

L'azzione serà presa contr'à quelli chì ùn anu micca cumpiendu l'obligazioni dichjarate sopra è quelli chì ùn rispettanu micca i pruibizioni è e restrizioni, in cunfurmità cù e disposizioni di a Legge n ° 5996 di i servizii veterinari, di salute di e piante, di l'alimentazione è di l'alimentazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*