Scudo di Prutezzione per i Foreste in İzmir

Scudo di Prutezzione per i Foreste in Izmir
Scudo di Prutezzione per i Foreste in İzmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja i so travaglii per prevene eventuali disastri in u primu mumentu dopu à l'incendii forestali in l'ultimi anni. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerEllu disse chì grazia à e precauzioni è inspezioni, circa 13 per centu di 235 mila 95 incendi sò stati estinti in l'ultimu annu.

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà implementatu u Sistema di Avvertimentu Intelligente, a prima è l'unica applicazione di intelligenza artificiale in Turchia in questu campu, hà allargatu l'applicazione Emergenza Izmir è hà aghjustatu un Modulu di Avvertimentu di Incendiu à l'applicazione.

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja a so mobilizazione forestale, chì hà iniziatu per prevene eventuali disastri in u primu mumentu dopu à l'incendii forestali in l'ultimi anni. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer"Grazie à e nostre misure, ispezioni è pratiche novi chì avemu implementatu, avemu riesciutu à estingue 13 mila 235, 12 per centu, di 507 mila 94,50 incendi chì sò accaduti in Izmir l'ultimu annu, mentre sò in a so fase iniziale. Semu cuscenti di l'impurtanza di creà una cità resistente sottu a minaccia di a crisa climatica è cuntinuemu u nostru travagliu in linea cù questu scopu ".

Modulu d'allarme d'urgenza di u focu Izmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà ancu sviluppatu l'applicazione Mobile di Emergenza Izmir, chì permette à i citadini di ghjunghje à e squadre di a Brigata di Pompieri mandendu a so situazione da i so telefoni mobili in casu di disastri.

"Fire Warning Module" hè statu aghjuntu à l'applicazione. Cusì, i citadini seranu ancu parte di u sistema è cuntribuiscenu à a risposta rapida di i pompieri à u focu mandendu a foto è u locu di u focu à l'applicazione.

I travaglii realizati da a Municipalità Metropolitana di Izmir per risponde rapidamente à l'incendii forestali sò i seguenti:

Risposta rapida à l'incendii forestali cù u Sistema di Avvertimentu Intelligente

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà lanciatu u Sistema di Notificazione Intelligente (AIS), u primu in u so campu in Turchia, in April. U sistema pò detect ancu u fumu più debule grazia à e camere chì monitoranu 12 per centu di e zoni forestali in 46 torre di radiu cù a tecnulugia di trasfurmazioni di l'imaghjini in tempu reale "intelligenza artificiale". Sia l'imaghjini è u locu di u focu rilevatu sò mandati à e squadre da u sistema. Cusì, u focu pò esse impeditu in u stadiu iniziale.

Novi punti di vigilanza da u Dipartimentu di u focu

Per risponde rapidamente à l'incendii in i paesi forestali è e zone rurali, i punti di guardia sò stati stabiliti in e regioni Yukarıbey di Bergama, Kaymakçı è Gölcük di Ödemiş, Ahmetbeyli di Menderes, Kırıklar di Buca, Funivia di Balçova è Küçükbahçe di Karaburun. U dipartimentu di i Bombi di a Municipalità Metropolitana di Izmir hè prontu per i pussibuli incendi cù 24 veiculi è 30 persunale di u focu in stazioni 57 in 293 distretti, 365 ore à ghjornu.

E squadre di polizia sustene ancu

In particulare in i mesi d'estate, u persunale di a pulizza municipale di a Municipalità Metropolitana di Izmir conduce inspezioni in e zone forestali. I squadre mantenenu i punti critichi sottu cuntrullati cù l'aiutu di droni, è facenu i cuntrolli durante i periodi chì hè pruibitu d'entra in i boschi.

Forest Science Board hè statu creatu

U Cunsigliu di Scienze Forestali, chì hè statu stabilitu cù a decisione cumuna di 11 merri metropolitani da CHP, cuntinueghja u so travagliu dopu à i grandi incendi forestali chì eranu efficaci in e regioni Mediterraniu è Egeu. Custituitu da 13 esperti è accademichi di diversi campi, u cumitatu scientificu furnisce cunsulenza à i guverni lucali in i so sforzi per prutege è sustene e fureste.

A squadra di Voluntarii Forestali hè stata creata

Un Team di Voluntarii Forestali di 200 persone hè statu stabilitu cù u sustegnu di i paisani di u boscu è a sucietà civile per risponde forte, cuscente è pianificatu à possibili incendi. Qualchidunu di i vuluntarii participanu à a risposta à l'incendii forestali è cuntribuiscenu à l'estinzione di u focu, u cuntrollu di u focu è i sforzi di rinfrescamentu di i pompieri in u quadru di e regule di sicurezza. Un gruppu di vuluntarii travaglia per prutege è restaurà i boschi è sustene attivamente i prugrammi di ricerca è di risturazione di u campu prima o dopu un focu.

Campagna "One Sapling One World".

A municipalità metropolitana di Izmir hà lanciatu una campagna di sulidarità chjamata "One Sapling, One World" per assicurà chì a tappa verde di a cità pò rinnuvà si dopu à u focu. Cù u sustegnu di a ghjente di Izmir à a campagna, i prudutti forestali chì ùn sò micca di legnu, cum'è pasture, meli è frutti di u boscu sò supportati com'è una alternativa à a pruduzzione di legnu in i zoni di foresta. Invece di piantà saplings uniformi, i restaurazioni forestali chì aumentanu a biodiversità è resistenti à u focu sò realizati. In u nursery stabilitu in Torbalı, e ​​piantini di i pianti di paisaghji chì sò resistenti à u focu è ùn anu micca bisognu di irrigazione sò cultivati.

L'Uffiziu di l'Uffiziu di l'Incendiu di i Villages Forestali è di l'Area Rurale hè statu stabilitu

A Direzzione di u Branch of Fire Villages Forest and Rural Area hè stata stabilita per a prima volta in Turchia sottu u Dipartimentu di Fire Brigade di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Stu ramu si cuncentra in i paesi di u boscu è e zone rurali in risicu di u focu, postu chì i servizii di u focu di u boscu necessitanu una specializazione separata. Per quessa, travaglia cum'è un dipartimentu di u focu speciale specializatu in l'extinzione di u focu forestale. A Municipalità Metropolitana di Izmir firmarà un protokollu di cooperazione in i ghjorni à vene cù a cooperazione di a Fundazione Forestale Egea è l'Associazione Forestale Turca per travaglià in paesi resistenti à u focu.

Cisterna di u focu à i quartieri forestali

A municipalità metropolitana di Izmir hà distribuitu 122 cisterna di u focu à i quartieri forestali per a prima risposta à i possibili incendi. Un totale di 313 cisterna sò stati consegnati à i paesi cù i cisterna chì venenu da l'Amministrazione Pruvinciale Speciale chjusa. Cusì, i fochi in i zoni forestali luntanu da u centru sò stati spenti prima di principià cù l'intervenzione di i paisani in pocu tempu.

Un protokollu hè statu firmatu cù 12 ONG per Izmir pronta à u disastru

Hà firmatu un protocolu di cooperazione cù l'Associazioni di Ricerca è Salvata di Izmir è 3 municipalità cù u slogan "Izmir Ready for Disaster", destinatu à fà a cità resistente à i disastri è accelerà a risposta à l'emergenza.

A Direzzione di u Centru di Coordinazione di Disastri hè stata creata

Stu mese, a Direzzione di u Centru di Coordinazione di Disastru hè stata stabilita sottu u Dipartimentu di u Fire Brigade per assicurà a cooperazione è a coordinazione cù unità municipali è istituzioni pubbliche prima, durante è dopu à u disastru. A Direzzione cuntinuerà à travaglià in u quadru di u Pianu di Risposta d'Emergenza di Turchia, u Pianu d'Azione Urgente di Izmir è u Pianu d'Azzione Urgente di a Municipalità Metropolitana di Izmir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*