I primi trattori Renault Trucks T EVO di Sertrans sò nantu à a Strada Europea

I primi trattori Renault Trucks T EVO di Sertransin nantu à a strada di l'Europa
I primi trattori Renault Trucks T EVO di Sertrans sò nantu à a Strada Europea

A cullaburazione di suluzione di Sertrans Logistics è Renault Trucks, chì dura dapoi 30 anni, cuntinueghja cù l'investimentu di 80 trattori T EVO novi. A cumpagnia di logistica leader in Turchia, Sertrans Logistics, cuntinueghja i so investimenti in flotta in cunfurmità cù u so sviluppu di u voluminu di l'affari. Sertrans, in cuuperazione cù Renault Trucks, rinforza a so flotta di merchenzie monomarca cù 80 trattori Renault Trucks novi T EVO 480 4×2 X-Low.

Dapoi 30 anni, Sertrans, chì compra regularmente camion trattori Renault Trucks, investe in a so flotta cù i veiculi Renault Trucks dapoi 6 anni. Approfitta di e soluzioni totali offerte da Renault Trucks, a cerimonia di consegna di i veiculi novi di Sertrans, u presidente di Sertrans Logistics Nilgün Keleş, u membru di u Cunsigliu di Strategia è Affari Finanziari Batuhan Keleş, u coordinatore UKT di Sertrans Logistics Hüseyin Ali Kabataş è u Direttore di l'Operazioni di Flotte TRANSER Gökhan YETİŞ anu assistitu à a cerimonia, u presidente di Renault Trucks Turkey Sebastien Delepine, u direttore di vendita Ömer Bursalıoğlu è u direttore generale di Koçaslanlar Automotive Mesut Süzer.

Sertrans, unu di i playmakers di u settore, ùn ferma micca i so investimenti.

Nilgün Keleş, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Sertrans Logistics, chì hà spiegatu i scopi di Sertrans à a riunione; "Avemu u scopu di esse a più grande cumpagnia di logistica elettronica in u nostru paese in 2023, a più grande urganizazione logistica in u nostru paese in 2025, è a più grande cumpagnia di logistica in u nostru paese in 2030. À questu puntu, pudemu dì chì u nostru primu scopu hè statu rializatu. U nostru pianu di crescita d'oltremare hè ancu chjaru. Cù i novi investimenti chì faremu in 2022, continueremu à cresce sia in operazioni di almacenamentu sia di trasportu. In u prossimu periodu, aumenteremu a nostra capacità di almacenamentu tutale à 240-250 mila metri quadrati in u nostru paese. Una grande parte di sta capacità serà attribuita à l'operazioni logistiche di e-commerce. Inoltre, avemu da cuntinuà à cresce à l'esteru cù i novi uffizii di paese è magazzini chì apremu, in particulare in Germania. U prucessu quì hà cuminciatu cù l'apertura di u nostru magazzinu in Germania l'annu passatu, è hà da cuntinuà à cresce. I paesi novi seguiranu stu paese in u periodu à vene. A preparazione per questu cuntinueghja oghje ".

A nostra flotta hè cresciuta di 30% in l'ultimi dui anni.

Nilgün Keleş hà ancu mintuatu l'impurtanza di a cooperazione di 30 anni cù Renault Trucks, in particulare in u sviluppu di a quota di mercatu in u trasportu internaziunale; "Hè impurtante di cuntinuà nantu à a strada cù a nostra flotta, una parte di a vostra squadra è un cumpagnu di cumerciu di fiducia. Mentre investisce in a flotta, cuntinuemu à investisce in a logistica di e-commerce, u valore crescente di u cummerciu. A tecnulugia hè una altra zona d'investimentu di a nostra, è facemu investimenti tecnologichi in linea cù i novi bisogni di a logistica. In a nostra strategia di crescita, chì mantenemu cusì meticulosamente, avemu cura di assicurà chì a nostra flotta hè dotata di l'ultime tecnulugia è di l'equipaggiu di punta di l'industria. Hè per quessa chì simu entusiasti di aghjunghje i novi trattori di a serie EVO di Renault Trucks à a nostra flotta ".

U nostru momentu di crescita cuntinua malgradu a pandemia continuerà in 2022.

Malgradu e cundizioni pandemiche, Sertrans hè diventatu unu di i pochi attori in l'industria chì ùn hà micca persu l'appetite per l'investimentu. Nilgün Keleş hà dettu chì u momentu di crescita hè aumentatu in 2021; "Avemu una parte di u mercatu significativu in particulare in Spagna, Portugallu, Francia è Germania, chì sò trà i più impurtanti mercati d'esportazione è di impurtazione di u nostru paese. Oghje, mentri 100 per centu di ogni 50 veiculi chì vanu in Portugallu sò i nostri veiculi, avemu una quota di mercatu di quasi 30 per centu in Spagna. Semu u fornitore di serviziu numeru unu di parechje marche glubale in Francia è Germania. Per d 'altra banda, attualmente furnimu servizii à i nostri clienti in quasi 200 paesi è in quasi 800 punti. U 2020 è u 2021 sò stati anni duri per l'operazioni di trasportu, ma mentre parechje cumpagnie di u settore anu avutu difficultà seri durante a pandemia, cum'è Sertrans, avemu cuntinuatu à investisce è cresce ", hà aghjustatu.

"Per d 'altra banda, a nostra capacità di almacenamiento hà righjuntu 100 mila metri quadrati cù una crescita di quasi 140 per centu. In i prossimi dui anni, continueremu à investisce in questa zona è aumentà a nostra capacità di almacenamentu tutale à più di 100 mila metri quadrati cù una crescita di quasi 250 per centu. A risorsa chì avemu attribuitu solu à u nostru magazzinu Akpınar era di circa 4,5 milioni d'euros è l'effettu di l'impieghi hè vicinu à 500 persone. Attualmente, avemu ancu travagliatu per stabilisce una basa logistica in Europa. Stu prughjettu serà un prughjettu estremamente impurtante micca solu per noi, ma ancu per u nostru paese ".

Renault Trucks Turkey President Sebastien Delepine hà ancu fattu dichjarazioni à a riunione; "Prima di tuttu, vulemu sprime a nostra felicità per u successu di a nostra nova serie Renault Trucks EVO in u mercatu turcu mentre compie i primi 6 mesi di u nostru lanciu, è chì Sertrans Logistics hà preferitu questi veiculi. Cum'è tutti i settori, u campu di a logistica hè in evoluzione dinamica è cum'è Renault Trucks, avemu l'arnesi è e cunniscenze necessarii per risponde à i bisogni di e flotte logistiche al di là di e aspettative. Cù a nostra serie EVO, facemu a pretendenza di i nostri veiculi in u risparmiu di carburante un passu più. In questu rispettu, credemu chì i nostri veiculi serviranu ancu a sensibilità di Sertrans Logistics in quantu à a sustenibilità è a prutezzione di l'ambiente, chì sò a filusufìa di a cumpagnia. A nostra serie EVO sò veiculi ambiziosi chì furniscenu innovazioni in efficienza, cuncepimentu è cunfortu è bassu costu tutale di pruprietà in soluzioni di produttu è trasportu cum'è servizii cunnessi, optifleet è cuntratti di serviziu. EVO attrae una grande attenzione da i clienti è i cunduttori micca solu cù i so novi funziunalità di u produttu, ma ancu cù e novi suluzioni di trasportu chì offrenu una comprensione di serviziu 360. Ùn avemu micca dubbitu chì Sertrans aumenterà l'efficienza di a so flotta cù i nostri novi veiculi ".

Sebastien Delepine hà dichjaratu chì da u principiu di u 2022, ci hè stata una cuntrazione in i segmenti di 6 tunnellate, 16 tunnellate è sopra, induve Renault Trucks offre ancu i so veiculi; "Cum'è Renault Trucks, pudemu dì chì avemu ottenutu una crescita in u mercatu, induve si osservanu diminuzioni finu à u 3 per centu secondu i segmenti. In i primi quattru mesi di u 2022, una diminuzione di 16% hè stata osservata in u mercatu di 8,9 tunnellate, mentri Renault Trucks hà aumentatu a so cota di mercatu di trattori da 7% à 10%. Ancu s'ellu ci sò sempre difficultà in l'approvvigionamentu di i veiculi dopu a pandemia, pudemu attribuisce stu aumentu di a nostra quota di mercatu à l'apprezzazione di a nostra serie EVO relativamente nova. Ricertamenti, avemu avutu assai partenarii di cummerciale chì pianificanu i so investimenti in questa direzzione perchè anu preferitu a serie EVO ".

Rimarchendu chì Sertrans Logistics prufittà di i servizii cunnessi chì hà cuminciatu à offre in 2022 cù i novi camion di rimorchi Renault Trucks EVO, u direttore di vendita di Renault Trucks Ömer Bursalıoğlu hà dettu; "Sertrans hà da pudè accede à i so veiculi per una cunnessione remota. Siccomu pò fà operazioni cum'è l'aghjurnamenti di u software, i cambiamenti di i paràmetri, a lettura di codici d'errore remotamente, i tempi di serviziu di i veiculi aumenteranu è puderanu cuntinuà in a strada in modu sicuru.

Bursalioglu; "Sertrans beneficerà ancu di u Sistema di Gestione di Flotte Optifleet di Renault Trucks cù i so veiculi novi. Cù trè moduli separati, puderà surviglià i so veiculi remotamente, accede à l'infurmazioni è a storia di u locu istantaneu, scaricate e dati di tachigrafia remotamente, è migliurà u cunsumu di carburante fendu paraguni trà i cunduttori. Seguendu tutte queste dati istantaneamente, u cunsumu di carburante più bassu pussibule è a più alta efficienza serà ottenuta. Cusì, u cuntrollu massimu pò esse ottenutu in a gestione di a flotta ", aghjunse.

Cuntinuà cù Renault Trucks Financial Services

Sertrans Logistics beneficia di e soluzioni offerte da Renault Trucks Financial Services (RTFS) per l'acquistu di novi veiculi cù Renault Trucks. RTFS hà furnitu una soluzione di finanziamentu adatta à u mudellu di cummerciale per Sertrans in u so investimentu di 2018 trattori Renault Trucks da u 200.

A flotta di Sertrans hè in garanzia cù u cuntrattu di serviziu

U direttore generale di Koçaslanlar Automotive, Mesut Süzer, hà dichjaratu chì Sertrans preferisce i cuntratti di serviziu di Renault Trucks per l'investimenti di novi veiculi. Süzer hà dettu: "In u scopu di u cuntrattu, tutte e operazioni di mantenimentu è riparazione di i veiculi seranu realizate in i Servizi Autorizzati Renault Trucks. Sertrans esegue ancu cuntratti di serviziu per tutti l'acquisti di veiculi. Cusì, hè assicuratu chì i veiculi cuntinueghjanu nantu à a strada senza prublemi, è risparmià i costi operativi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*