Sistemi di l'industria di difesa turca esposti à l'Esercitu EFES-2022

Sistemi di l'industria di difesa turca esposti in l'eserciziu EFES
Sistemi di l'industria di difesa turca esposti à l'Esercitu EFES-2022

In EFES-2022, unu di i più grandi esercizii pianificati di e Forze Armate Turche, i sistemi di l'industria di difesa turca pruduciuti cù i mezi domestici è naziunali sò in mostra.

U EFES-2022 Combined, Joint Actual Fire Field Exercise, chì hè u più grande esercitu cumuni in Turchia, cuntinueghja in Izmir Seferihisar cù a participazione di elementi amichevuli è alleati di i paesi. In l'area di eserciziu, ci sò stands di 42 cumpagnie in a sezione di mostra creata sottu a coordinazione di a Presidenza di l'Industrie di Difesa (SSB).

I sistemi di l'industria di difesa domestica è naziunale sò esposti à i stand. drill; Permette ancu à i paesi participanti di vede e capacità di l'industria di difesa turca, chì sviluppa è fabrica assai sistemi da SİHA, elicotteri, navi di guerra, munizioni, sistemi di guerra elettronica à sistemi di radar, è li mette à u serviziu di e nostre forze di sicurezza.

Efesu 2022 Eserciziu principiatu cù a participazione di unità alleati

In u Combined Joint Live-Fire Exercise (EFES22), chì hè unu di i più grandi esercizii regularmente urganizati da e Forze Armate Turche, u campu attuale hè accadutu cù a participazione di i paesi alleati. Più di mille persone straniere da 37 paesi participaranu à l'esercitu. In questu cuntestu, inseme cù l'elementi TAF, stu numeru hè previstu per esse più di 10 mila.

A fregata italiana, u torpedo boat di a Marina Libia, u San Antonio-class Dock Landing Ship USS Arlington (LPD 24) di u Kearsarge Amphibious Readiness Group (ARG) è l'accumpagnamentu di u 22nd Marine Corps Expeditionary Corps participaranu ancu à l'esercitu. I ministri di a difesa, i capi di u staffu generale è i cumandanti di e forze di più di 20 paesi sò previsti di participà à l'esercitu cum'è un protokollu.

In a dichjarazione fatta da u Ministeru di a Difesa Naziunale nantu à u sughjettu,

"Unu di i più grandi esercizii pianificati di e Forze Armate Turche, l'Esercitu EFES-2022 hà iniziatu. Mentre l'eserciziu hà iniziatu cù a prima fase di l'Esercitu di Postu di Command Aided Computer, a fase attuale hà iniziatu u 20 di maghju. Più di mille persone straniere da 37 paesi participaranu à l'esercitu. Hè previstu chì più di 2022 mila persone, inseme cù l'elementi TAF, participeranu à l'Esercitu EFES-10, chì hè u più grande eserciziu cumuni in a regione.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*