Presentazione "Futura Turchia Izmir" da Soyer à Kılıçdaroğlu

Da Soyer à Kilicdaroglu Future Turkey Izmir Presentazione
Presentazione "Futura Turchia Izmir" da Soyer à Kılıçdaroğlu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà fattu una presentazione à u presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu è i membri di u livellu di gestione di CHP cù a visione di "Future Turkey, İzmir". Spieghendu i prughjetti municipali socialdemucratici di İzmir chì daranu un esempiu per a Turchia, u sindaco Soyer hà invitatu u capu CHP Kılıçdaroğlu è a gestione di u partitu à l'avvenimenti centenari di a liberazione di İzmir.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà dettu à u presidente di u Partitu Populare Republicanu (CHP) Kemal Kılıçdaroğlu è a gestione di u partitu in İzmir nantu à "I suluzioni municipali socialdemucratiche di İzmir in a strada di u putere". Presidente à a riunione in Swissotel Tunç Soyer, hà parlatu di i travaglii chì anu implementatu in Izmir è chì seranu un mudellu per Turchia. In a prima parte di a so presentazione, u sindaco Soyer hà parlatu di a strategia agricula di İzmir è a pulitica agricula lucale, chì hè stata presentata cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibile", è trasmette e pratiche chì assicuranu a sazietà di i paisani in u locu induve sò nati, aumentanu a lotta contr'à a siccità, prutegge a natura è espansione l'industria alimentaria è l'impieghi in a cità cù prudutti di valore aghjuntu.

"Avemu sbulicatu u Golfu cù pacienza è determinazione"

U presidente Soyer hà spartutu a strategia chì anu creatu cù u scopu di "Swimming Bay" è hà datu infurmazioni nantu à i prughjetti di separazione di l'acqua di piova, l'aumentu di a capacità è i travaglii di revisione da fà in l'Impianto di Trattamentu Biologicu Avanzatu di Çiğli è novi prughjetti. U presidente Soyer hà dettu chì anu creatu una strada di strada chjara è scientifica nantu à a manera di pulizziari u Golfu è hà dettu: "Avemu implementatu stu pianu cun pacienza è piena determinazione".

"Progettu IzTransformation per l'armunia cù a natura"

Soullineendu chì sò a prima municipalità in Turchia à accettà l'infrastruttura verde cum'è una questione di infrastruttura, Soyer hà dettu chì à a fine di u periodu, 35 parchi viventi chì circundanu u centru di a cità di İzmir seranu messi in serviziu, è a quantità di spazi verdi per capita in . a cità cresce da 16 metri quatratu à 30 metri quatratu cù spazii di recreazione di milioni di metri quatratu.

Enfatizendu chì sò ancu travagliendu in una scala domestica per harmonizà Izmir cù a natura, Soyer hà spiegatu in dettagliu u prughjettu IzTransformation, chì mette fine à u cuncettu di basura in Izmir.

Un mudellu di trasfurmazioni urbanu esemplariu per a Turchia

In a presentazione di u sindaco Soyer, infrastruttura urbana di bicicletta, rotte di bicicletta rurale, studii per u sviluppu di a cultura di a bicicletta in İzmir è strutture è prughjetti per l'animali vaganti sò stati ancu inclusi. Fornendu infurmazioni nantu à e pratiche realizate in questu cuntestu in Izmir, u primu Cittaslow Metropol in u mondu, Soyer hà dettu chì anu iniziatu u prugettu Halk Housing implementendu u mudellu cooperativu chì anu applicatu à l'agricultura, a trasfurmazioni urbane è u trasportu publicu per i vittimi di u terrimotu.

Risparmi di 1 miliardi 485 milioni di lire cù İZETAS

Unu di i temi chì u presidente Soyer hà inclusu in a so presentazione era l'Izmir Electricity Supply Joint Stock Company (İZETAŞ), stabilita in u corpu di İzEnerji. Soyer hà enfatizatu chì IZETAS, chì hà u scopu di risponde à i bisogni energetichi di a municipalità metropolitana di Izmir è di e so filiali, risparmiarà un totale di 1 miliardi 485 milioni di lire nantu à i prezzi di l'oghje à a fine di cinque anni, è hà dichjaratu chì sta pratica hè un mudellu esemplariu per Turchia.

A ghjente hà dettu di u mudellu Bread

Soyer hà datu ancu infurmazioni detallate nantu à l'assistenza suciale è e pratiche di solidarietà. Dichjarà chì sustenenu micca solu i citadini chì si battenu per a vita, ma ancu i panettieri chì anu u listessu prublema cù u prugettu Halk Ekmek, spiegò chì anu attivatu u 130 per centu di a capacità inattiva di i forni di panetteria cù u protocolu chì anu firmatu. a Càmera Izmir di Panificatori è Artigiani. Soyer hà dettu chì anu aumentatu l'offerta di produzzione di ogni ghjornu di 250 mila unità à XNUMX mila in pocu tempu senza a necessità di stabilisce una nova fabbrica di pani.

"Avemu magliatu İzmir cù reti di ferru"

Parlendu di i prughjetti di u sistema ferroviariu, Soyer hà dettu chì u Metro Narlıdere è u Tram Çiğli seranu messi in serviziu in u centenariu di a Republica, a Metro Karabağlar Gaziemir di 28 chilometri, a Metro Otogar Kemalpaşa di 27.5 chilometri è Örnekköy di 5 chilometri. A nova linea di Tram Girne hè novi rotte da esse purtate à İzmir. . Soyer hà dichjaratu chì u Metro Buca, chì anu cuminciatu à custruisce, hè u più grande investimentu fattu da una municipalità cù e so risorse in a storia di Turchia, è u più grande prughjettu in a storia di İzmir.

Izmir ospita EXPO è Terra Madre

U presidente Soyer hà datu infurmazioni nantu à i prughjetti per u sviluppu di u turismu Izmir è spiegò i motivi di a so opposizione à u prugettu Cesme presentatu da u Ministeru di a Cultura è u Turismu. Soyer hà parlatu ancu di a fiera di a gastronomia anatolica di Terra Madre, chì si terrà in settembre in parallelu cù l'Expo 2026 è a Fiera Internaziunale di İzmir, chì serà ospitata da İzmir.

U Team di Soluzione di Emergenza hà risoltu i prublemi in dui anni

Unu di i temi impurtanti chì u presidente Soyer hà inclusu in a so presentazione era u travagliu di u "Squadra Soluzione di Emergenza". Dicendu chì anu risoltu rapidamente i prublemi di i quartieri svantaggiati in u centru di a cità in l'ultimi dui anni, Soyer hà ancu parlatu di i prughjetti per a municipalità di i zitelli, a municipalità di a ghjuventù, e case di fiaba, u Campus di a Vita Sociale, chì furnisce servizii olistici. donne sottu u nome "Chiave", l'impieghi di e donne è i so prughjetti per i disabili unu à unu. Soullinendu l'impurtanza di studii in u campu di u travagliu suciale, Soyer hà dettu: "Avemu cuminciatu à distribuisce pasti à 4 mila persone ogni ghjornu in Dokuz Eylül, Ege, università Katip Çelebi è İzmir Institute of Technology. In novu, avemu turnatu i sei punti chì portanu à e vostre scole in "Sup Stop". Avemu furnitu supportu educativu à 5 studenti universitari cun un totale di 547 TL per ottu mesi ", disse.

Aumentà u sustegnu per i cari amichi

Dichjarà chì anu iniziatu u Prughjettu di Riabilitazione Stray Dog cù a Càmera di Veterinaria Izmir, Soyer hà dettu chì cù stu prughjettu esemplare, chì hè u primu è solu in Turchia, i cari amici sò marcati cù ear tags è microchips, è sò istantaneamente monitorati, è chì i servizii di sterilizazione furniti da a municipalità sò furniti da e Camere Veterinarii, hà dettu chì anu aumentatu significativamente u nùmeru d'animali sterilizzati cumpresi a so capacità.

U presidente Soyer hà finalmente invitatu i participanti à l'avvenimenti centenari chì principiaranu in settembre cum'è parte di u centenariu di a liberazione di Izmir.

Dopu à a presentazione, u sindaco Soyer hà ringraziatu tutti i livelli amministrativi di a municipalità metropolitana di Izmir è li hà invitatu à u palcuscenicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*