E squadre di Operazioni Speciali di Pulizzia Preparate per Operazioni Reali cù Training Virtual

E squadre di Operazioni Speciali di Pulizzia Preparate per Operazioni Reali cù Training Virtual
E squadre di Operazioni Speciali di Pulizzia Preparate per Operazioni Reali cù Training Virtual

E squadre di Operazioni Speciali di Pulizia (PÖH) affiliate à a Direzzione Generale di Sicurezza guadagnanu "capacità di operazione diretta" attraversu a furmazione in ambienti creati cù intelligenza artificiale in parechji spazii, da e zone residenziali à aerei, navi, metro è piattaforme di esplorazione di petroliu.

In l'area chjusa di 4 metri quadrati di u Centru di Formazione Tattica Virtuale (SATEM), chì hè operatu sottu à a Direzzione di Operazioni Speciali per 1085 anni, i PÖH sò datu una furmazione per aumentà a so capacità di agisce inseme cum'è squadra, sviluppà riflessi è sparà cù u metudu "percive, decide, applica".

Dotati di "tecnologia wearable", i PÖH scontranu u nemicu in ambienti virtuali creati per l'urdinatori supportati da l'intelligenza artificiale induve a mappa satellitare è u pianu di custruzzione sò caricati.

Aduprendu l'equipaggiu chì pesa u listessu cum'è l'armi è l'equipaggiu veri chì utilizanu in l'operazioni, i PÖH anu prima sperienza neutralizzandu i miri in un ambiente virtuale.

I PÖH, chì trovanu i nemici preparati da l'intelligenza artificiale inadegwate in certi casi, ricevenu ancu aiutu da i so culleghi di tantu in tantu. In tali casi, i PÖH sò affruntati cù i so culleghi chì rimpiazzanu l'inimicu in un ambiente virtuale.

L'obiettivu hè di prevene l'operazioni da esse realizate in l'oscurità.

Facendu una dichjarazione nantu à a furmazione datu à u Centru Virtual Tactical Training, a Polizia di Operazioni Speciali Hüseyin Gökdemir hà dettu chì u centru, chì hè statu stabilitu in 2018, hè attivamente utilizatu.

Dichjarà chì e squadre d'operazioni speciali sò datu furmazione in operazioni di zona residenziale è salvate aerei, veiculi, edifici, navi è ostaggi in l'ambiente virtuale creatu in u centru, Gökdemir hà dettu: "Grazie à stu sistema, u nostru persunale guadagna sperienza sperendu u locu induve l'operazione serà realizata in u centru virtuale di furmazione tattica in anticipu. "Questa hè a parte più vantagevule di u sistema chì usemu, impediscendu chì a polizia di l'operazioni speciali opere in l'oscurità". disse.

Gökdemir hà dettu chì stu sistema hè in 3 paesi in u mondu è u più grande, cù una zona chjusa di 1085 metri quadrati, hè in Turchia.

Fornendu infurmazioni nantu à l'attività in u centru, Gökdemir hà dettu: "Portemu l'ambienti veri quì. Questu puderia esse un campu, un trenu, un aviò. U persunale prima sperimenta è studia l'area induve l'operazione avarà da esse, è dopu a prova quì. Tuttu u sistema hè preparatu da u persunale di l'operazioni speciali stessu. Travagliemu quì cum'è una squadra tecnica è tattica. E rùbbriche sò preparate da a squadra tecnica composta da esperti trà u persunale di l'operazioni speciali, è dopu esse evaluatu da a nostra squadra tattica, l'area di l'operazione hè preparata virtualmente. U persunale face a pianificazione pre-operazione. "Va in l'operazione è dopu l'operazione face a valutazione è compie a fase sana".

Ancu u costu di cartuccia copre u costu di u sistema

Dichjarà chì i PÖH furmati in u Centru di Formazione Tattica Virtuale anu utilizatu circa 36 milioni di cartucce virtuali da u primu ghjornu di l'implementazione di u sistema, Gökdemir hà dettu: "Considerendu i cartucce sparati, pare chì u costu di u sistema hè coperto da stu risparmiu. Mentre u persunale sperimenta in modu sicuru ambienti reali, i costi sò significativamente ridotti postu chì i cartucce veri ùn sò micca usati. "Pudemu creà un ambiente educativu sicuru è sustenibile". disse.

Spieghendu chì hè pussibule di catturà u muvimentu cù u sistema di "Realità Virtuale (VR)", Gökdemir hà dettu: "In l'età di a tecnulugia di sviluppu, avemu avà vultendu à questu. Avemu spustatu e nostre operazioni in un ambiente tecnologicu. In a tecnulugia di cattura di u muvimentu, u staffu esce à l'area quì cù vestiti speciali, sacchetti è computer. Ci sò 152 camere in u sistema. Queste camere sò cunnessi à e boli riflettenti nantu à u persunale è rilevanu ogni muvimentu è u trasfiriu à i vetri. In questu modu, si face cumparisce in u scenariu.

Tramindui i pistoli è l'armi à canna longa chì usemu sò esattamente listessi, finu à u so pesu, è pudemu aghjunghje l'equipaggiu virtuale. Pò esse una linterna virtuale, pò esse termali in diverse forme. "Pudemu ancu muntà queste nantu à e nostre armi".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*