Biblioteca di a stazione aperta in Dikimevi ANKARAY

A stazione Kutuphane Dikimevi hè stata messa in serviziu in ANKARAY
Biblioteca di a stazione aperta in Dikimevi ANKARAY

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja i so prughjetti per aumentà l'abitudine di leghje libri in a Capitale. A Direzzione Generale EGO hà apertu a seconda biblioteca tematica in a Stazione Dikimevi ANKARAY, dopu a Stazione di Metro Kızılay, in modu chì i citadini chì utilizanu sistemi ferroviari per valutà i so viaghji leghjendu libri. Mentre a zona, chì hè stata inattiva per 26 anni, hè stata cunvertita in una biblioteca, i residenti di Başkent puderanu prufittà di u serviziu di libru gratuitu.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à implementà novi prughjetti per aumentà l'abitudini di lettura in a Capitale.

A Direzzione Generale EGO hà apertu a seconda biblioteca tematica dopu a Stazione di Metro Kızılay in a Stazione ANKARAY Dikimevi, induve a densità di i studienti hè alta, cù u slogan "Pigliate, Leghjite, Lascià".

A ZONA, INSTALLATA DA 26 ANNI, S’HA FATTA IN BIBLIOTECA

L'area di a stazione di metro ANKARAY Dikimevi, chì hè stata inattiva per 26 anni, hè stata riprogettata è trasformata in una biblioteca muderna.

A biblioteca, chì hè stata aperta sottu u nome "ANKARAY Book Station", servirà trà 08.00-17.00 i ghjorni di settimana. Mentre i scrivanii di studiu sò ancu posti in a biblioteca cù una capacità di 5 mila libri, chì include libri di corsi è storie, rumanzi, enciclopedie è riviste, i residenti di Başkent puderanu uttene libri gratuiti registrendu cù u so numeru d'ID TR è u numeru di telefunu.

I citadini anu dimustratu ancu un grande interessu in l'apertura di l'ANKARAY Book Station, assistitu da u Direttore Generale EGO Nihat Alkaş, u Capu di u Dipartimentu di Pianificazione di u Trasportu è Sistema Ferroviario Serdar Yeşilyurt, Capu di u Dipartimentu di l'Affari di Salute Seyfettin Aslan, u Direttore di u Serviziu di Supportu Metro Zeliha Kaya è l'Architettu Esra. Altan. Dicendu chì u so scopu hè di incuragisce i citadini chì viaghjanu nantu à i sistemi ferroviari à leghje libri, u Direttore Generale EGO Nihat Alkaş hà fattu e seguenti valutazioni:

"Quandu avemu principiatu u prughjettu di mini-biblioteche in e nostre Stazioni Ferroviarie, u nostru scopu era di incuragisce i nostri citadini à leghje in u nostru paese, induve u ritmu di lettura hè bassu, è almenu permettenu di leghje libri in i so viaghji in metro. Vulemu assicurà chì i nostri citadini passanu un tempu più piacevule è produttivu in i so viaghji, chì piglianu à 1-2 tappe o distanze più longu, furnisce un ambiente chì ponu accede facilmente è immediatamente cum'è s'ellu comprava un libru. a so biblioteca di casa. Avemu ricevutu boni ritorni da a nostra prima mini-biblioteca, è cù l'incuragimentu di questi ritorni, facemu passi fermi versu a creazione di novi biblioteche ".

ACCESSO GRATUITU À I LIBRI

I citadini di Başkent puderanu dumandà un novu libru restituendu i libri chì anu compru da a biblioteca dopu un periodu di lettura di un mese.

Mentre u prugettu sustenerà l'accessu faciule di i citadini à i libri, cuntribuisce ancu à un usu più efficiente di u tempu di viaghju nantu à i sistemi ferroviari. À ANKARAY Book Station, tutti i citadini da 7 à 70 anu accessu gratuitu à i libri adattati per a so età. A biblioteca tematica serà ancu aperta à i studienti chì volenu studià in un ambiente tranquillu è pacificu.

I DONAZIONI DI LIBRU SERÀ ACCETTATI

Direzzione Generale EGO; Hà iniziatu ancu una campagna di donazione di libri per ANKARAY Book Station è EGO Metro Book Station.

In e biblioteche induve e publicazioni di a Municipalità Metropolitana di Ankara sò ancu incluse, i libri donati da i citadini seranu ancu accettati. Dopu chì i libri donati sò esaminati, i registri di l'informatica seranu pigliati è u timbru di l'istituzione serà stampatu è dispunibule per i lettori.

Dichjarà chì anu u scopu di espansione a donazione di libri, Alkaş hà dettu: "Se i nostri citadini volenu, ponu donà libri adattati per tutti i gruppi di età à a nostra biblioteca. Di sicuru, i libri da esse inclusi quì seranu meticulosamente esaminati è spartuti cù i nostri citadini. In memoria di l'oghje, vogliu dà uni pochi di libri à a biblioteca in rigalu ", disse.

Serdar Yeşilyurt, Capu di u Dipartimentu di Pianificazione di Trasportu è Sistemi Ferroviari, hà ancu espresu i so pinsamenti nantu à u novu prughjettu, "Questa zona chì avemu apertu in Dikimevi era cumplettamente chjusa cù mura. Hè stata un ambiente chjusu dapoi 26 anni è l'avemu trovu per casu è l'avemu utilizatu cum'è biblioteca. Era un bellu travagliu. Avemu quasi 5 libri in a nostra biblioteca. A nostra biblioteca in a Stazione di Metro Kızılay, chì avemu apertu per a prima volta l'annu passatu, hà lettu 3 di i nostri libri. E persone di Başkent, chì anu esaminatu i libri, anu ringraziatu ancu a Municipalità Metropolitana per u serviziu prestatu cù e seguenti parolle:

Tugrul Senyucel: "Aghju visitatu a biblioteca è mi piace assai, sò sicuru chì serà utile."

Koksal Ocal: "Mi piacia assai a biblioteca, era perfetta. Ci sò parechje librerie in Ankara, ma hè assai piacevule per apre una stazione di libru, soprattuttu in u metro. Cum'è qualchissia chì leghje libri, pensu ancu di donà un libru quì ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*