Thales furnisce l'equipaggiu di bordu ETCS Livellu 2 à Softronic in Romania

Thales furnisce l'equipaggiu di bordu Softronice ETCS in Romania
Thales furnisce l'equipaggiu di bordu ETCS Livellu 2 à Softronic in Romania

U fabricatore rumenu di locomotive Softronic hà incaricatu Thales di furnisce è equipà cinque locomotive LEMA cù ETCS (Sistema Europeu di Controlu di Treni) Livellu 2 è PZB per l'operazione transnaziunale in Romania, Ungheria, Slovenia è Croazia. I veiculi seranu ancu equipati di u sistema di cuntrollu di treni naziunale MIREL, chì serà implementatu da a cumpagnia HMH da Slovenia.

U LEMA 6000 kW hè cuncepitu per l'usu universale è hè adattatu, tra l'altri, per a trazione di treni assai pesanti chì viaghjanu nantu à piste cù ghiacciu estremu o neve è foglie. Locomotive elettriche ponu operare in u trafficu transfruntier in tutta l'Unione Europea nantu à rotte cù una tensione di linea aerea di 15kV o 25kV.

"Semu assai soddisfatti di stu primu prughjettu di u sistema ETCS Level 2 à bordu in i Balcani, postu chì apre novi pussibulità per più attività cummerciale in un mercatu ETCS à altu potenziale", dice Markus Fritz, Vice President, Germania Main Line Signaling Domain. Thales Deutschland. "Inseme cù u nostru cumpagnu Softronic, ponemu i fundamenti per una cooperazione riescita è à longu andà in u mercatu rumenu, furmulendu cusì u futuru di u trasportu ferroviariu mudernu è sicuru", cuntinueghja Fritz.

"Semu assai fieri d'esse partenarii di Softronic in unu di i nostri primi sistemi à bordu ETCS Level 2 in Europa è ci permette di custruisce una strada per novi opportunità per aiutà i nostri clienti à mudernizà e so ferrovie in Romania", dice Claudiu-Vasile Seicean, Direttore generale. Line Signaling Domain Romania in Thales.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*