TAI Lightning Test Facility serà u primu in Turchia

L'impianto di prova TUSAS Yıldırım serà u primu in Turchia
TAI Lightning Test Facility serà u primu in Turchia

L'Industria Aerospaziale Turca hè cumpletu prughjetti è custruzzioni chì formanu l'industria di difesa è l'aviazione di Turchia. Cuntinuendu i so investimenti è prughjetti chì sò impurtanti per l'industria di l'aviazione, l'Industria Aeroespaziale Turca hè ghjunta à a fine in a custruzzione di l'Installazione di Test Yıldırım, induve e teste di i prudutti originali seranu realizati. Cù u Lightning Test Facility, l'effetti di u lampu seranu osservati nantu à tutti l'uggetti, cumpresi l'aviò, è e misure da piglià seranu evaluate. Mentre chì a facilità hè prevista per esse operativa in 2023, e prime attività di prova seranu realizate specificamente per l'Aviazione Naziunale di Combattimentu.

A PRIMA MISSIONE SERÀ L'AVION DI COMBATTIU NAZIUNALE

A prima missione in u Prughjettu di Test Yıldırım, chì serà aduprata in e teste di tutti i prudutti originali fabbricati da l'Industria Aerospaziale Turca, serà u Prughjettu Naziunale di l'Aviò di Combattimentu (MMU).

À u Lightning Test Facility, chì hà da fà i so primi testi specificamente per l'Aviazione Naziunale di Combattimentu (MMU), serà pruvatu chì u MMU ùn hà micca danni fisichi o interazzione elettromagnetica cù l'effettu di i lampi, è u sistema di carburante serà. valutatu.

In più di assicurà a sicurità di u volu di u MMU, serà pruvatu chì i sistemi di missione ùn sò micca danati durante i lampi è chì l'effetti di u lampu ùn impediscenu micca a piattaforma MMU di fà a so missione.

U Lightning Test Facility permetterà l'eventu di fulmini naturali, chì include alta tensione è alta corrente, per esse pruduciutu artificialmente in modu cuntrullatu è misurabile in un ambiente di laboratoriu. Facilità di Test Lightning; consisterà in alta tensione, generatori di corrente alta, sistemi di prova di carburante, sistemi di cuntrollu è misurazione.

Parlendu di l'impurtanza di a facilità di prova Yıldırım, u direttore generale di l'industria aerospaziale turca Prof. Dr. Temel Kotil hà dettu: "Continuemu à investisce in alta tecnulugia per a nostra industria di difesa è u nostru paese. Semu giustamente fieri di purtà un altru stabilimentu in u nostru paese induve pudemu fà e teste di tutti i nostri prudutti originali, in particulare l'Aviò di Combattimentu Naziunale, in u locu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*