Un libru chì mette in luce nantu à a storia marittima da u Museu Rahmi M. Koç

Un libru chì mette in luce nantu à a storia marittima da u Museu Rahmi M Koc
Un libru chì mette in luce nantu à a storia marittima da u Museu Rahmi M. Koç

U museu Rahmi M. Koç hà riunitu i veiculi marittimi chì anu un postu speciale in a so ricca cullizzioni in u libru intitulatu "Una cullezzione di navi è barche". U libru, cuncepitu da Yapı Kredi Culture and Art Publications, descrive in dettaglio l'uggetti chì anu lasciatu a so impronta in a storia è testimoniu avvenimenti impurtanti. In u libru, Rahmi M. Koç, chì hà una passione per i veiculi di u mare è di u mare dapoi a so zitiddina, trasmette a storia di e barche è di i velieri in a so cullezzione privata à u lettore cù una lingua sincera.

Rahmi M. Koç Museum, u primu è l'unicu museu industriale di Turchia, mantene un legatu unicu vivu cù l'uggetti marittimi chì custituiscenu una parte impurtante di a so cullezzione, chì include più di 14 mila oggetti. I navi navali, chì sò stati esposti in u museu, lascianu a so marca in a storia è tistimuniavanu avvenimenti impurtanti, scontru cù u lettore in u libru chjamatu "Una cullezzione di navi è barche". In u libru; Da a barca di salvezza di u Savarona à u Ferry Fenerbahçe, da a prima barca à vela turca per circunnavigà u mondu Kismet à u flagship britannicu Maid of Honor, da Rosalie, unu di i più antichi rimorchiatori a vapore cunnisciuti in u mondu, à i battelli à vapore cum'è Gonca è Ysolt. , è u Submarinu Uluçalireis.Una selezzione assai speziale hè pruposta. I dettagli in i frames di foto di i veiculi di mare pigliati da diverse anguli aghjunghjenu ancu una ricchezza visuale distinta à u libru. A prefazione di u libru, chì hè dispunibule in i Musei Rahmi M. Koç è ancu in Yapı Kredi Publishing Bookstores, Arter Bookstore è East Marine Stores, hè stata scritta da u fundatore di u museu, Rahmi M. Koç.

A passione di a zitiddina

Dichjarà chì a so ammirazione per u mare è i navi marini cuminciò quandu avia 6 anni, Koç conta a storia di ognuna di e barche è di i velieri in a so cullezzione privata à u lettore cù una lingua sincera. Koç hà dettu: "Alcuni di i nostri navi, cù e senza machini, varii è sfarenti tippi, sottumarini, tirhandiller, barche, barche à vela, barche d'escursione, in breve, alcuni di i nostri veiculi marittimi sò stati custruiti, alcuni l'aghju compru, è assai di sò stati donati. Quandu vecu chì ùn ci sò micca tanti artefatti cum'è in solu in a barca classica o in i musei marini in u mondu, mi riempia u mo core. In particulare, u fattu chì i nostri dui battelli anu navigatu intornu à u mondu aumenta u nostru valore ancu di più. Koç aghjusta: "Senza u nostru RMK Marine Shipyard è l'attellu di u nostru museu, ùn sariamu micca stati capaci di restaurà una tale varietà di barche".

Da i Navi Bizantini à Yenikapı 12

In u libru nantu à i battelli è i navi chì flottanu in acque blu da l'Inghilterra à a Francia, da l'Italia à a Norvegia è l'USA, u Dr. Hè ancu pussibule di leghje l'articulu scrittu da Vera Bulgurlu cù u titulu "Navi Bizantinu". Inoltre, Dr. Işık Özasit Kocabaş "12. L'articulu intitulatu "Trade Boat Sailing from the 9th Century to the Present" aspetta l'amatori di mare è di storia. U Yenikapı 12 Reconstruction hè in mostra à u Museu Rahmi M. Koç.

Imprint : Titulu di u libru : Una cullezzione di navi è barche

Design: Yapı Kredi Cultura è Publicazioni d'Arte

Numero di pagine : 455

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*