Beach Park è 32 Evler Beach in Sakarya ricevenu u premiu di a Bandiera Blu

Seaside Park è Evler Beach in Sakarya anu ricivutu u premiu di a Bandiera Blu
Beach Park è 32 Evler Beach in Sakarya ricevenu u premiu di a Bandiera Blu

In u risultatu di l'infrastrutture sensibili è i travaglii di superstrutture realizati da a Municipalità Metropolitana nantu à e spiagge sittintriunali, u Parcu Sahil è e spiagge 32 Evler in Karasu anu ricevutu u premiu di bandiera blu per sta stagione.

A Municipalità Metropolitana di Sakarya hà fattu una preparazione seria per preparà e spiagge di u nordu per a bella è sicura stagione estiva. Prima di l'iniziu di a stagione turistica nantu à e coste sittintriunali, tutte l'infrastrutture di l'acqua di piuma è di fognaria sò state rinnuvate è l'operazioni sò state realizate per a superstruttura in cunfurmità cù a struttura di a regione. U travagliu hè statu finitu nantu à a spiaggia di Sahil Park, lunga 150 metri, situata accantu à u Parcu Sahil, induve millaie di citadini sò ospitati ogni stagione estiva in Karasu, è a 150 Evler Beach di 80 metri di lunghezza è 32 metri di larghezza. , situatu nant'à a stessa strada.

Bandiera blu per 2 spiagge in Sakarya

A Fundazione Internaziunale per l'Educazione Ambientale (FEE), chì conduce inspezioni annuali per a bandiera blu in 44 cità in Turchia, hà decisu di dà bandiere blu à e duie spiagge per u 2022 per via di e so investigazioni in a regione. Dopu a decisione presa da a Ghjuria Internaziunale di Bandiera Blu, Sakarya hà pigliatu u so postu in a lista di i Premii Bandiera Blu 2022 cù e so 2 spiagge. Hè statu enfatizatu chì a Municipalità Metropolitana di Karasu, Kaynarca è Kocaali sò pronti à accoglie i so invitati da tutta a Turchia è u mondu.

"Semu pronti, aspittemu i nostri invitati"

In a dichjarazione fatta da a Municipalità Metropolitana, "Vivemu a bellezza pura di u Mari Neru in a nostra regione sittintriunali, chì hè una di e regioni più distinte di Sakarya, è ospitemu centinaie di millaie di i nostri citadini da tutta a Turchia è ancu. u mondu. In a nostra regione di vacanze, chì hè unu di i centri più forti di u turisimu è di u cummerciu in a nostra cità, tutti i nostri squadre sò pronti à travaglià nantu à e spiagge chì copre i nostri 3 distretti. Avemu datu una furmazione à i salvatori più prufessiunali determinati in u risultatu di l'entrevista. Seranu attenti ogni siconda cù u scopu di "zeru vittime" nantu à a spiaggia. Esprimemu à tutti i nostri invitati chì ponu sceglie i nostri belli distretti di u nordu Karasu, Kocaali è Kaynarca cun tranquillità, vi auguremu una bona stagione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*