U presidente si riunì cù i cummercianti di trasportu lento

U presidente Yavas hà scontru cù i cummercianti di trasportu
U presidente si riunì cù i cummercianti di trasportu lento

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà fattu una visita à i cummercianti di trasportu, chì anu avutu difficultà per via di l'aumentu di u prezzu di u carburante. Prima, Yavaş hà visitatu a Càmera di l'Artigiani di Minibuses è a Càmera di Busmen Publici Privati, è hà scambiatu opinioni cù i cummercianti di trasportu nantu à e misure chì ponu esse pigliate contr'à l'aumentu di u prezzu di i carburanti. U presidente di ABB, Mansur Yavaş, hà dettu: "A nostra preoccupazione hè di trasportà i citadini à pocu pressu, in modu chì i cummercianti sopravviveranu".

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, cuntinueghja à sente i prublemi, e dumande è e pruposte di suluzione in prima manu incuntrà cù l'artigiani di a Capitale.

Yavaş hà visitatu i cummercianti di u trasportu publicu, chì anu avutu un tempu duru per via di l'aumentu di i prezzi di i carburanti sovrapposti, è hà scambiatu opinioni nantu à e misure da piglià per prevene l'interruzzione di u trasportu.

U presidente di l'ABB, Mansur Yavaş, chì hà scontru cù a Camera di Artighjani Publici Privati ​​di Ankara Ercan Soydaş è a direzzione di a camera dopu a riunione cù a Camera di l'Artigiani di Minibuses d'Ankara Murat Yılmazer è a direzzione di a camera, hà ascoltatu in prima persona i cummercianti nantu à e pruposte di suluzione.

LENTO : "A NOSTRA PROBLEMA, PORTEmu U CITADINO ECONOMUSU, CHE I CLIENTI SOPRAVVIVU"

Dichjarà chì vulianu sustene i cummercianti di trasportu durante a so visita à a Càmera di l'Artighjani di Minibuses d'Ankara, Yavaş hà dettu: "Avemu parlatu di cumu pudemu aiutà o di pudè aiutà i cummercianti chì anu difficultà per via di i prezzi di u carburante in i prossimi mesi. ghjorni, è avemu avutu una festa ", disse Yavaş.

U presidente di a Camera Murat Yılmazer hà ancu manifestatu a so satisfaczione per a visita: "Vulemu ringrazià u nostru presidente Mansur per a so visita, eramu onorati è fieri. Vulemu sprime u nostru ringraziu infinitu à u Sindaco di a Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì ferma sempre à a cumunità di minibus, ùn risparmia u so sustegnu, è hè u so amicu in i ghjorni cattivi ".

A prossima tappa di u presidente Yavaş era Ankara Private Public Busmen Camera of Craftsmen. Dopu avè riunitu cù u presidente di a Camera, Ercan Soydaş è a so gestione, è ascoltendu i so prublemi è e so dumande, Yavaş hà fattu e seguenti valutazioni:

"I prublemi di u settore di u trasportu sò cunnisciuti... Sò venutu à vedeli per vede s'ellu pudemu piglià una precauzione contr'à i prezzi di u carburante. Speremu, continueremu à parlà cù i cummercianti. U nostru prublema hè di portà i citadini à pocu pressu, perchè i cummercianti sopravviveranu ".

Ringraziendu u presidente ABB Mansur Yavaş per u so sustegnu à i cummercianti di trasportu, u presidente di a Camera Ercan Soydaş hà dettu: "Avemu pussutu mantene i nostri cummercianti vivi cù u sustegnu chì u nostru presidente hà datu da u principiu di a pandemia. Per quessa, vi ringraziu una volta di più per avè pensatu à noi è à i nostri cummercianti nantu à u tema di u carburante.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*