U trasportu di Körfez Cuntinueghja à Cresce cù 75 Novi Vagoni

U trasportu di Korfez Cuntinueghja à Cresce cù u so Novu Carru
U trasportu di Körfez Cuntinueghja à Cresce cù 75 Novi Vagoni

Korfez Transportation Inc. hà aumentatu a so flotta di carri cisterna à 75 cù 520 carri cisterna novi acquistati. Cù l'arrivu di l'ultimi vagoni pruduciuti in u stabilimentu di produzzione Greenbrier / Rayvag di l'USA Greenbrier, u più grande fabricatore di vagoni di u mondu, in Adana, a cumpagnia aumenterà ancu u pesu di u trasportu ferroviariu.

A filiale di Tüpraş in u trasportu ferroviariu, Körfez Uleşement A.Ş. cuntinueghja i so investimenti in flotta. Dopu avè investitu in 445 carri cisterna novi in ​​più di i carri cisterna 75 esistenti cù cisterne, Körfez Transportation hà pigliatu a consegna di 50 vagoni di prudutti bianchi in marzu-aprile è l'ultima tappa 25 vagoni in Kırıkkal in maghju.

Cù a dispunibilità di tutti i 75 vagoni novi in ​​a flotta, a cumpagnia aumenterà ancu u so trasportu è rinfurzà a so pusizioni di punta in u trasportu di carburante nantu à a ferrovia. U scopu di sustene u sviluppu di u trasportu ferroviariu in Turchia in questu modu, Körfez Transportation hà da cuntinuà à cuntribuisce à un trasportu più veloce è più sicuru, rinforzendu e so operazioni logistiche.

Vagoni cù u più altu standard di sicurità

I vagoni acquistati da u più grande fabricatore di vagoni di u mondu, USA Greenbrier, sò stati spediti da a facilità di produzzione Adana Greenbrier / Rayvag. Tufan Basarir, Direttore Generale di Körfez Transportation, hà spartutu l'infurmazioni nantu à e caratteristiche tecniche di i vagoni: "I nostri vagoni cisterna risponde ancu à i requisiti di a certificazione "Specificazione Tecnica di Interoperabilità Interoperabile" (TSI), chì hè u più altu standard stabilitu per l'industria ferroviaria. in u scopu di i normi di l'UE. Vogliu dichjarà orgogliu chì Körfez Transportation usa i più novi vagoni di carburante cù i più alti standard di sicurezza in Turchia. I prudutti per esse trasportati in i nostri vagoni, chì anu un voluminu di 86 metri cubi è una lunghezza di 15 metri, varienu secondu a classa di carburante. Siccomu i nostri vagoni sò di u tipu L4BH, vale à dì, sò resistenti à i valori di pressione alta, pudemu trasportà tutti i prudutti bianchi pruduciuti in a nostra raffineria per ferrovia cù questi vagoni ".

"A nostra flotta, chì ghjunghjerà à 520 vagoni, purterà 2,5 milioni di tunnellate di prudutti annu"

Çağrır hà dettu chì i novi vagoni venenu ancu in prima linea in quantu à l'impattu ambientale di l'operazioni logistiche, chì hè un elementu impurtante in a catena di valore di Körfez Transportation, Çağrır hà dettu: "Una carica di circa trè cisterna di strada pò esse trasportata cù un vagone. . Korfez Transport hà aumentatu a so parte di e ferrovie in i cinque anni da a so creazione, è hà trasferitu circa 2022 mila cisterna da a strada à a ferrovia in 60. A nostra flotta, chì hà righjuntu 75 vagoni cù l'aghjunzione di 520 vagoni, purterà 2,5 milioni di tunnellate di prudutti annu. Cusì, avemu u scopu di trasfiriri 18.000 viaghji più da l'autostrade à e ferrovie è di riduce l'emissioni di carbone da u trasportu stradale di 14.100 tunnellate à l'annu ".

"U sistema di seguimentu di trenu sicuru hè statu integratu in i novi vagoni"

Spieghendu chì anu integratu u sistema di tracciamentu sicuru di i vagoni in tutti i vagoni ricevuti, Çağrır hà dettu: "I nostri vagoni venenu ancu in prima linea cù caratteristiche innovative è sicure cum'è sistemi di seguimentu in tempu reale è sistemi di serratura sicura. Avemu aduprà stu sistema in tutti i nostri vagoni in i prossimi 2-3 anni. U sistema hè statu sviluppatu cù e nostre risorse in u risultatu di i sforzi di e squadre d'innuvazione in u scopu di u prugramma di imprenditorialità interna Tüpraş per i bisogni di i carri cisterna. Stu sistema, chì pò furnisce un flussu di dati in tempu reale grazia à i sensori è i moduli chì hè dotatu, pruduce ancu a so propria energia cù metudi innovatori cum'è i pannelli solari. In questu rispettu, hà una infrastruttura più avanzata chè i prudutti simili nantu à u mercatu ".

L'Atelier di Manutenzione in Kırıkkale furnisce un serviziu senza interruzzione

In parallelu cù i so novi investimenti in vagoni, Körfez Transportation hà acceleratu l'attività in l'attellu di mantenimentu è impiega 15 esperti tecnichi in l'attellu di mantenimentu. Eseguendu micca solu i vagoni, ma ancu u mantenimentu di 12 locomotive acquistate da TÜRASAŞ è Stadler in questi attellu à i standard europei, a cumpagnia hè capace di serve Tüpraş è altri bisogni di i clienti senza interruzzione, mantenendu a dispunibilità operativa à u più altu livellu. Cù l'attellu di assemblea di roti di vagone / locomotiva di novu cumissioni, porta a so cumpetenza in mantenimentu à u prossimu livellu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*