E Cundizioni d'entrata in u Paese sò cambiate ! Nisun test di coronavirus serà necessariu quandu entra in Turchia

Annunziata da u Ministeru di l'Interior, e Cundizioni per l'ingressu à u Paese sò cambiate
Ministeru di l'Interior annunciatu! Cundizioni d'ingressu di u Paese Cambiate

In a circular, hè statu dichjaratu chì, per mantene a diffusione di l'epidemie di Covid-19 sottu cuntrollu, e regule è e misure da esse applicate à e porte di cunfini, cum'è in u paese, sò state determinate in cunfurmità cù l'evoluzione glubale in u paese. cursu di l'epidemie.

In questa direzzione, hè statu dichjaratu chì e misure da esse applicate à tutte e porte di cunfini terrestri, aerei, marittimi è ferroviari à u 03 di marzu di u 2022 sò state determinate cù a circular inviata à e pruvince prima, ma in linea cù a lettera di u Ministeru di Salute è novi sviluppi, qualchì cambiamentu sò necessarii in e misure da esse applicate à l'entrata di u paese.

In questu cuntestu, evaluendu a situazione attuale ligata à a pandemia di coronavirus; Da u 01 di ghjugnu, un rapportu di test PCR negativu fattu massimu 72 ore prima di l'ingressu o un test antigenu rapidu negativu realizatu in un massimu di 48 ore da l'ingressu ùn serà micca necessariu per entra in u paese attraversu tutte e porte di fruntiera.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*