Un primu in u Festival Internaziunale di Bursa

Un primu in u Festival Internaziunale di Bursa
Un primu in u Festival Internaziunale di Bursa

L'eccitazione di l'annu cuntinueghja à u Festival Internaziunale di Bursa, u festival più longu di Turchia. Organizatu da Bursa Culture, Art and Tourism Foundation (BKSTV) in nome di a Municipalità Metropolitana di Bursa, cù u sustegnu di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, cù u sponsor principale di Atış Group of Companies, è riunendu artisti famosi di Bursa cù i so fan dapoi u 12 di ghjugnu, u festival serà un altru primu quist'annu. .

U ballu tradiziunale "Lazgi" di a regione Khwarezm di l'Uzbekistan hà da piglià u palcuscenicu per a prima volta cù u spettaculu Soul And Love "Dance of the Spirit and Love" in u Festival Internaziunale di Bursa.

Lazgi Dance, chì hè stata inclusa in a Lista di u Patrimoniu Culturale Immateriale di l'Umanità di l'UNESCO in 2019, serà messa in scena da a cumpagnia di ballet di Alisher Navoi State Academic Bolshoi Theatre in Merinos Atatürk Congress Culture Center (AKKM) Osmangazi Hall u 28-29 June.

A tappa precedente "Dance of Spirit and Love" di Lazgi, chì hè apparsa davanti à l'amatori d'arte sottu a direzzione di u coreografu Raimondo Rebeck in Istanbul AKM, incontrerà l'amatori d'arte di Bursa a sera di 28 June è 29 June.

I biglietti per Lazgi Dance Of Soul And Love seranu dispunibuli per 50 TL - 75 TL è 100 TL nantu à a piattaforma ticketinial.com, è in i biglietterie di u Centru Culturale Tayyare è u Kültürpark Open Air Theatre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*