Cibi boni per l'oblio

Cibi boni per l'oblio
Cibi boni per l'oblio

U dietista Salih Gürel hà datu infurmazioni impurtanti nantu à u sughjettu. U sminticamentu, chì hè unu di i prublemi maiò di a nostra età, hà cuminciatu à vede micca solu in età maiò, ma ancu in i ghjovani per via di una vita stressante, un ambiente di travagliu occupatu, a contaminazione di l'aria, i fatturi ambientali è l'abitudini alimentari sbagliati.

sminticamenti; Hè una stampa clinica permanente è spessu progressiva in quantu à u so cursu naturali, chì provoca u deterioramentu di più di una zona cognitiva senza annebbiamentu di a cuscenza per via di danni à u sistema nervu cintrali adultu per ragioni acquistate, è attività relative di a vita di ogni ghjornu ùn pò esse cuntinuata à u listessu livellu cum'è prima. A perdita di e cumpetenze cognitive cum'è a memoria, l'attenzione, e cumpetenze linguistiche è e funzioni visuale-spaziali hè a stampa chì scontru in u oblicu.

Ci ponu esse parechji mutivi di u oblicu, e carenze ormonali è vitamini (Vitamins D è B12) ponu esse cuntatu trà elli. A dipressione severa hè ancu una di e cause di l'obblio.

Carni rosse, pesci ricchi di acidi grassi omega-3, avellana è noci, mirtilli è cioccolatu scuru, pumati, spinaci, cannella è pomegranate in quantu à l'acidi grassi omega-3 sò trà l'alimenti chì sò boni per l'oubli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*