A Pruposta di Cumprate Affitti Satellitari in Lira Turca era di novu nantu à l'agenda di a Cummissione SEE

A pruposta di cumprà l'affittu satellitari in lira turca hè di novu nantu à l'agenda à a Cummissione KIT
A Pruposta di Cumprate Affitti Satellitari in Lira Turca era di novu nantu à l'agenda di a Cummissione SEE

À a riunione di a Cummissione KIT, induve u bilanciu è i conti di TÜRKSAT sò stati discututi, hè statu discutitu chì i renti satellitari ricevuti da i canali televisivi in ​​dollari duveranu esse cunvertiti in Lira Turca è i prezzi devenu esse ridotti. I deputati di u Partitu MHP è AK anu ancu sustinutu a pruposta purtata à l'agenda da u Deputatu di Izmir Atila Sertel di u Partitu Populare Republicanu (CHP), dicendu chì soprattuttu i televisioni lucali duveranu esse supportati.

Atila Sertel, un deputatu di u Partitu Populare Republicanu (CHP) İzmir è membru di a Cummissione KİT, hà dichjaratu chì i canali lucali stavanu luttendu per sopravvivere è hà dettu: "À un mumentu chì l'affittu di i satelliti sò in dollari è a lucazione minima mensile hè di 80 mila lire, I prezzi di l'affittu duveranu esse ridotti à un livellu assequible per chì e televisioni lucali ponu campà ", disse.

DRAW À LIVELLU PAYABLE

Atila Sertel hà dichjaratu chì i prupietari di a televisione lucale sò preoccupati chì ci sarà un aumentu di l'affittu di i satelliti una volta chì a tarifa di u dollaru supera 17 lire.

"In u vostru discorsu introduttivu, avete dettu chì u numeru di televisioni chì trasmettenu da i satelliti hè 502, è u numeru di radiu hè 206. A lagnanza cumuna di tutti, soprattuttu in queste televisioni lucali, hè l'alti renti satellitari. Sò preoccupati chì a tarifa di u dòricu passà à 17 lire è chì ci sarà un aumentu di novu in lugliu. Attualmente hè calculatu à 10 lire, ma sò preoccupati chì serà 12 lire perchè trè anni fà, più di 200 cumpagnie di televisione lucali trasmettenu da TÜRKSAT Satellite Communications è Kablo TV AŞ utilizendu a frequenza satellitare. Oghje, a cumpagnia di televisione lucale chì pò trasmette in l'ambiente satellitare - escludu quelli chì facenu questi tele-shopping - hè cascata à 35. À u puntu induve una cumpagnia di televisione lucale, vale à dì, 3 megawatts dà 110 mila lire, è 2 megawatts dà 80 mila lire, se ci hè un aumentu di u scambiu di u dollaru, i lagnanze è e dumande di sti canali televisivi lucali, chì sò digià in un collu di buttiglia ecunomica, è i canali chì ùn ponu micca riceve publicità, nantu à i tariffi di affittu di freccia di TÜRKSAT, inevitabbilmente sorgiranu. Risulta chì questu hè assai impurtante. In altri palori, in a risposta data da TÜRKSAT, in u periodu passatu, postu chì tuttu era in dollari è tutte e transazzione eranu vistu in dollari, "Ùn pudemu micca ritirallu in lira turca è ùn pudemu micca allughjà in lira turca". Ellu dice, questu hè u mutivu. Ma questu deve esse ridutta à un livellu assequible per chì e televisioni lucali ponu campà ".

"CUMPU IN TL"

Enfatizendu chì se l'affittu di i satelliti sò fissati in lira turca piuttostu chè in dollari, Atila Sertel hà enfatizatu chì e probabilità di sopravvivenza di i televisori aumenteranu, è disse: "In my opinion, sti prezzi sò fissi in lira turca, micca in dollari, se sti televisioni. sò fissi, sopravviveranu, altrimente mureranu, chì hè assai impurtante. Perchè l'urganisazioni di i media lucali sò a voce di a regione in quale si trovanu, sò a voce di i prublemi di e persone chì vivenu in quella regione, anu una voce per esprime e so dumande. Circa 90, 100 mila studenti di facultà di cumunicazione graduate, 80 mila è 90 mila studenti graduate. Ci hè una grande bisognu di televisioni lucali è radiu lucali per questi zitelli per truvà opportunità di travagliu è impieghi. Cum'è a voce di e radiodiffusori di televisione lucali, aghju sempre espressu questu à voi è continueraghju à fà ".

TURKSAT GENERAL MANAGER: WE SUBSCRIBE

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u direttore generale di Türksat Hasan Hüseyin Ertok hà dettu:

"In questu sensu, a nostra media per i primi sei mesi, cù a fissazione di u scambiu, hè 9,5 in i sei mesi; A tarifa media di u dollaru per i primi sei mesi hè 14,5 TL. Ci hè un margine di cinque lire quì per prutege i canali lucali è daveru tutti i broadcasters, chì attualmente subsidiemu. Perchè applichemu sta fissazione di valuta à tutti i broadcasters TV, micca solu i canali lucali. Hè per quessa chì pensemu chì damu un sustegnu impurtante quì, ancu s'è i pagamenti satellitari chì paghemu in valuta di u dollaru sò attualmente fatturati à 17,5, prutegemu i nostri radiodiffusori in modu impurtante. Avemu avutu un prestitu da u fabricatore di satelliti quandu avemu compru u satellitu, prestitu Exim, avemu un prestitu Exim da l'Inghilterra, u paghemu, anu pagamentu ogni sei mesi. In più di questu, postu chì tutti l'investimenti di i sistemi di terra, l'investimenti di software, tutti questi sò prezzu in dollari, è u nostru budgetu di spesa hè prezzu in dollari, avemu bisognu di equilibrà u nostru bilanciu d'ingudu in cunseguenza, ma avemu sempre sussidiatu assai sti figuri. Ogni mese, infatti, u nostru Cunsigliu di Amministrazione esamina attentamente stu prublema, risparmiendu i canali lucali ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*