Penalità di 270 mila lire per a municipalità di Üsküdar, chì hà scaricatu u boschettu di Validebağ

Mille lire di penalità à a municipalità di Uskudar Doken Hafriyat à Validebag Grove
Penalità di 270 mila lire per a municipalità di Üsküdar, chì hà scaricatu u boschettu di Validebağ

İBB hà multatu a municipalità di Üsküdar cun una multa di 270 mila lire per scavi in ​​u Grove di Validebağ senza permessu. A municipalità di Üsküdar s'oppone à sta pena è hà purtatu a materia à u tribunale. A 7a Corte Amministrativa di Istanbul, induve u casu hè statu intesu, hà truvatu IMM ghjustificatu è hà urdinatu à a Municipalità di Üsküdar à pagà 270 mila lire cù interessi.

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) hà multatu a Municipalità di Üsküdar 270 mila lire per scavi di dumping in Validebağ Grove. A demanda presentata da a Municipalità di Üsküdar, chì hà purtatu l'ammenda imposta da IMM à u tribunale, hè stata rifiutata da a 7a Corte Amministrativa di Istanbul.

Annunziendu a decisione di a tribunale nantu à u so contu di e social media, u Capu di u Dipartimentu di Ricostruzione è Urbanizazione di İBB, Gürkan Akgün, hà dettu: "In settembre 2021, in Validebağ, avemu realizatu a deteczione è a punizione malgradu u versamentu di terra di scavi illegale. In u casu purtatu da a municipalità di u distrittu à l'IMM, u tribunale hà cunfirmatu a nostra ghjustizia è rifiutò u casu. In breve, ùn pò micca esse interferitu senza permessu, chì disturberà l'equilibriu ecologicu in Koru! disse.

TRIBUNAL: A DECISIONE hè COMPLETAMENTE LEGALE

U tribunale hà decisu chì a pena imposta à a municipalità di Üsküdar da İBB era legale è rifiutò l'obiezione di a municipalità di distrettu.

In quantu à u risultatu di u casu, a Corte Amministrativa di Istanbul 7 hà dichjaratu u seguente in a so decisione: "Cumu hè chjaru da u rapportu preparatu da l'amministrazione di l'imputata è e fotografie presentate à u schedariu, chì a terra di scavi hè stata versata nantu à a strada in Validebağ. grove senza permessu, per via di u spillage micca autorizatu di terra di scavi in ​​l'area sopra-mintuatu da l'attore. Ùn ci hè micca illegalità in l'azzione sughjettu à u prucessu in quantu à l'imposizione di una multa amministrativa in cunfurmità cù l'articulu 2872 (r) di u Legge n ° 20.

CHI HÈ SUCCESSU?

U 21 di settembre di u 2021, a municipalità di Üsküdar hè intrutu in u Validebağ Grove, chì hè una zona naturale prutetta, cù equipaghji di custruzzione è versatu sabbia è scavi in ​​a zona. Dopu à stu sviluppu, chì i citadini anu reagitu, parechji citadini cuminciaru à vigilà in a regione. A Municipalità Metropolitana di Istanbul, invece, hà ammantatu 270 mila lire per a Municipalità di Üsküdar per versà scavi in ​​l'area protetta speciale. A municipalità di Üsküdar s'oppone à a sentenza è hà presentatu una demanda contru İBB. A 7a Corte Amministrativa di Istanbul, chì hà trattatu u casu, hà trovu a multa amministrativa imposta da l'IMM à a Municipalità di Üsküdar completamente legale è hà rifiutatu a dumanda di a Municipalità di Üsküdar per appellu a pena.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*