Suggerimenti per i malati di vene varicose

Cunsiglii per i pazienti cù varicesi
Suggerimenti per i malati di vene varicose

Yeni Yüzyıl University Hospital Gaziosmanpaşa Dipartimentu di Chirurgia Cardiovascular U membru di a facultà Oğuz Konukoğlu hà spiegatu ciò chì deve esse cunsideratu nantu à i varici in l'estiu.

Cù l'aumentu di a temperatura di l'aire, pò furzà e persone cun varice. L'aumentu di a temperatura di l'aria provoca varicesi per diventà più prominenti nantu à a pelle è aumentanu u dolore.

L'esposizione à u sole è u calore face chì a nostra temperatura di u corpu aumenta. U nostru corpu hà qualchi meccanismi preventivi contru à sta situazione. Per esempiu, i vini vicinu à a pelle si allarganu per riduce a temperatura di u corpu. L'allargamentu ulteriore di e vini dighjà allargate in i malati varicose aumenta a sensazione di dolore è tensione in a gamba.

Dr. Oğuz Konukoğlu hà fattu suggerimenti à i pazienti cù varice cù l'arrivu di l'estiu. Konukoğlu hà attiratu l'attenzione à i seguenti elementi in e so pruposte:

"Lavate i vostri gammi cù l'acqua fredda parechje volte à ghjornu: Un bagnu d'acqua fridda face chì i vini superficiali si stringhjenu. Ancu s'è i vini piglianu a so forma antica dopu à u bagnu, a realizazione di sta prucedura parechje volte durante u ghjornu pò riduce e vostre lagnanze.

Prutegge e vostre gammi da a luce diretta di u sole: Aduprate falde o pantaloni larghi tessuti da tela di sile, lino, tessuti di cuttuni è copre e gammi vi farà cunfortu sottu u sole. Aduprà un cappellu di grande spaziu pò ancu riduce a temperatura di u corpu.

Eserciziu in a matina o a sera: Unu di i meccanismi impurtanti di u travagliu di i vini hè a "pompa musculare". Cumpressate da i musculi di u vitellu è di a gamba, i vini pompanu u sangue in l'altu. I sporti più adattati per questu scopu sò jogging, caminari è ciclismo.

Viaghjà: Molti pazienti cù varicesi si lamentanu chì e so gammi si gonfianu dopu longu viaghji. Aduprà calzini di compressione è vestiti cunfortu è largu durante i viaghji longu impediscenu chì i vostri gammi si gonfianu à a fine di u viaghju.

Attenti à a furmazione di ferite: In i malati varicose severi, i feriti formati sottu à u ghjinochju pò avanzà in ferite stubborn è fastidiose chjamate "ulcere venose". Hè impurtante ancu di piglià misure per minimizzà i piccati d'insetti / mosca in i mesi di l'estiu.

Aduprate u sunscreen: u sunscreen protettivu o creme idratanti bluccà i raghji di u sole. Cusì, impediscenu l'aumentu di varice capillari sottili priservendu a struttura di collagene in i vostri vini.

Attentu à beie abbastanza acqua: Fate una rutina per beie abbastanza acqua durante u ghjornu in tempu caldu. L'acqua, chì serà benefica per a circulazione di u sangue di u corpu tutale, impediscerà u vostru corpu da esse disidratatu è vi prutege contra u risicu di furmazione di coaguli in i vini di a gamba è i varici. Beie assai acqua impedisce ancu a secchezza di a pelle è u sviluppu di varice capillari sottili.

Pigliate a vostra dieta: Puderete sopratuttu preferite fragole, ciliegie, meloni è mirtilli, chì sò ricchi di vitamina C è potasio in frutti è ligumi di stagione. Cusì, sustenendu a vostra circulazione, aiuterà à prevene i crampi, riducendu e pussibuli reazzioni, i dolori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*