5 Punti impurtanti per sapè nantu à a glandula sebacea

Puntu impurtante per sapè nantu à a ghiandola d'oliu
5 Punti impurtanti per sapè nantu à a glandula sebacea

Acıbadem Fulya Hospital Specialist in Ortopedia è Traumatologia Assoc. Dr. Seyit Ali Gümüştaş hà spiegatu 5 punti chì deve esse cunnisciutu di a glàndula d'oliu. Popularly canusciutu comu "glàndula oliu"; I lipomi chì appariscenu cum'è una piccula boccia nantu à u bracciu, a gamba, u spinu o qualsiasi parte di u corpu sò soprattuttu innocu, ma in certi casi ponu esse periculosi. Acıbadem Fulya Hospital Specialist in Ortopedia è Traumatologia Assoc. Dr. Seyit Ali Gumustas; Dichjarà chì l'inflamazione, chì hè vistu cum'è una semplice glandula d'oliu, pò esse in realtà un tumore malignu, dice chì un duttore di Oncologia Ortopedica deve esse cunsultatu per un diagnosticu definitivu è trattamentu.

Ùn si riduce da sè stessu

Mentre chì un terzu di e persone cù glànduli sebaceous multipli anu una predisposizione familiale, a causa di e glànduli sebaceous hè spessu scunnisciuta. Mentri hè più cumuni in i malati di pisu, a dimensione di a glàndula sebacea pò aumentà durante u rapidu guadagnu di pisu. Tuttavia, a dimensione di i glànduli sebaceous ùn diminuite micca cù a perdita di pisu.

Ùn pò micca causà alcuna lagnanza, ma

Mentre chì i glanduli sebaceous ùn sò generalmente micca causari alcuna lagnanza, i glanduli sebaceous assai grandi ponu causà dolore, intorpidimentu è tingling lagnanza pruvucannu pressione nantu à i navi è i nervi. Ùn lasciate micca u fattu chì a glàndula d'oliu nantu à u vostru bracciu, a gamba o u spinu esiste per un bellu pezzu, hè chjuca, ùn causa micca dolore è ùn cresce, ùn pruvucarà micca a percepzione chì u tumore hè benignu! Questa falsa credenza porta à ritardi in u diagnosticu è u trattamentu.

Fate ancu attenzione à questi signali

Ancu s'è i tumuri maligni di i tessuti molli sò assai più rari cà i tumuri benigni di i tessuti molli, questi gonfiori ponu ancu esse un sintumu di un tumore malignu di tessuti molli. I Pacienti sò generalmente applicà à u duttore per via di u gonfiore lento crescente recentemente aumentatu in grandezza. In particulare i gonfiori profondi, in crescita rapida, duri è dolorosi anu da esse ancu un avvirtimentu in quantu à esse maligni. Per u diagnosticu definitivu è u trattamentu, un duttore di Oncologia Ortopedica deve esse cunsultatu senza perde u tempu.

Un diagnosticu definitivu deve esse fattu

Specialista in Ortopedia è Traumatologia Assoc. Dr. Seyit Ali Gümüştaş "U puntu più impurtante quì hè; Hè a determinazione definitiva di se a tumefazione esistente hè una glandula sebacea benigna. Dopu un esame detallatu, u diagnosticu di a glàndula sebaceous pò esse fatta cù MRI in gran parte. Pò esse micca correttu per diagnosticà solu cù ultrasonografia. In i casi dubbiti, pudemu cunfirmà u diagnosticu da a realizazione di una biòpsia. Ogni tumore chì u diagnosticu ùn hè micca statu cunfirmatu ùn deve esse eliminatu chirurgicamente.

Per u trattamentu ghjustu

Mentri a maiò parte di i glanduli sebaceous sò seguiti, Assoc. Dr. Seyit Ali Gümüştaş dici: "U cuntrariu di i glanduli sebacei, u trattamentu di i tumuri maligni di i tessuti molli hè assai più specificu è questu prucessu deve esse realizatu da un duttore espertu di Oncologia Ortopedica. U trattamentu principalu di i tumuri maligni di i tessuti molli, chì sò prubabilmente sparghje à l'altri organi, in particulare u pulmone, hè a rimozione chirurgica di u tumore cù largu margini. A radioterapia (radioterapia) hè appiicata prima o dopu a cirurgia per facilità l'operazione, per limità u tumore da u nervu vascular adiacente, è per riduce a pussibilità di recurrenza. A chimioterapia pò esse appiicata in certi subtipi, tumuri profondi è grossi, in particulare in presenza di escalation (metastasi). I Pacienti chì sò stati trattati per i tumuri maligni di tissuti rossi duveranu esse seguitu à intervalli regulari per parechji anni, in termini di recurrenza è escalazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*