Raccomandazioni speciali per l'estate incinta

Cunsiglii speciali per e donne incinte d'estate
Raccomandazioni speciali per l'estate incinta

Acıbadem Kozyatağı Hospital Ginecologia è Specialista Ostetricia Assoc. Dr. Önder Sakin indica chì durante u periodu di gravidenza, chì coincide cù a staghjoni di l'estiu, hè necessariu di attentu à beie assai acqua è evitendu i raghji dannosi di u sole.

Quandu u calore sweltering di i mesi di l'estiu hè aghjuntu à i cambiamenti in u corpu è a psiculugia di a futura mamma durante a gravidanza, stu prucessu pò diventà più difficiule. Per esempiu, per via di l'aumentu di l'umidità, e donne incinte ponu avè difficultà à respira è stancu in un tempu più brevi. Acıbadem Kozyatağı Hospital Ginecologia è Specialista Ostetricia Assoc. Dr. Rimarchendu chì durante a gravidanza, chì coincide cù a staghjoni di l'estiu, hè necessariu di attentu à beie assai acqua è evitendu i raghji dannosi di u sole, Önder Sakin hà dettu: "Ùn piglià abbastanza fluidi in u clima caldu pò causà prublemi di salute impurtanti. , in particulare a desidratazione, chì pò dannà l'organi. Esse sottu à u sole durante l'ore quandu i raghji di u sole sò perpendiculari à a terra pò ancu pruvucà spots nantu à u corpu, è ancu peggiu, colpu di calore, chì ponu ghjunghje in dimensioni periculose per a vita. Hè assai impurtante per a mamma è u zitellu per piglià sti dui precautions, soprattuttu in tempu caldu. Specialista in Ginecologia è Ostetricia Assoc. Dr. Önder Sakin spiegò à e donne incinte e regule chì devenu attentu per avè una gravidanza sana è còmoda in l'estiu; hà fattu suggerimenti è avvirtimenti impurtanti.

Prutegge si da i raggi dannosi di u sole

Ci hè un aumentu di i pigmenti di melanina, chì causanu l'oscurità di a pelle, per via di parechji cambiamenti hormonali, in particulare l'hormone estrogenu crescente durante a gravidanza. Assoc. Dr. Önder Sakin hà avvistatu chì, per via di l'aumentu di a melanina, l'oscurità è a tintura ponu facilmente sviluppà nantu à a pelle, è disse: "Ciò chì chjamemu una maschera di gravidenza; L'oscurità è i motti, chì sò prominenti nantu à u nasu, u labbro superiore è e guance, sò spessu vistu in i mesi di l'estiu. A mascara di gravidenza pò diventà assai più evidenti si stà in u sole per troppu longu è ùn pò micca sparisce dopu a nascita. Per prevene tali macchie di a pelle è per pruteggiri contr'à u colpu di calore, ùn esce micca fora trà 11:00 è 16:00 quandu i raghji di u sole venenu in un angulu drittu, se pussibule, utilizate un pruduttu d'altu fattore almenu 20-30 minuti. prima di esce à u sole. Repetite u pruduttu ogni 2-3 ore, è ùn vi scurdate mai di usà vetru è un cappellu.

Beie l'acqua ancu s'è ùn avete micca sete

L'impurtanza di u cunsumu d'acqua durante a gravidanza hè indiscutibile. U cunsumu d'acqua adattatu hè assai impurtante per i rini per travaglià sana è cusì per sguassà e tossine da u corpu. Ghjoca ancu un rolu chjave in a prevenzione di parechje cundizioni gravi, cum'è infizzioni di l'urinarii, nascita prematura, hemorroides è indigestioni. Inoltre, ùn piglià abbastanza fluidi in u clima caldu in l'estiu pò purtà à a desidratazione. Inoltre, a diminuzione fisiologica di u fluidu amniòticu dopu à a 34a settimana di gravidenza pò causà assai ritratti negativi, cum'è a ristrizzione di l'area di u muvimentu di u zitellu, a compressione di u cordone sanu, a ingesta d'ossigenu insufficiente è u ritardu di crescita. Specialista in Ginecologia è Ostetricia Assoc. Dr. Önder Sakin hà rimarcatu chì ci hè più perdita di fluidu di u normale per a sudazione è a respirazione, in particulare in l'estiu, è hà dettu: "A quantità di fluidu pigliata ogni ghjornu deve esse almenu 500 ml più di a quantità persa. Hè cunsigliatu di cunsumà almenu 2 litri d'acqua in l'estiu per una gravidanza sana. Per questu mutivu, duvete beie assai acqua ancu quandu ùn avete micca sete in i mesi di l'estiu.

Fighjate a temperatura di u vostru corpu

Hè dichjaratu chì un incrementu di a temperatura di u corpu sopra à 39 C pò causà qualchì disabilità strutturale in u zitellu. Per questu mutivu, avete da evità di fà eserciziu eccessivu in l'estiu, è situazioni chì ponu elevà a temperatura di u corpu sopra à 39 C, cum'è vapore caldu, sauna, bagnu turcu è acque termali. Inoltre, avete preferitu a robba còmoda è solta, è, se pussibule, avete aduprà ropa di cuttuni.

natà regularmente

Hè impurtante per a salute generale di e donne incinte chì facenu sport è natà in u mare, salvu chì ùn ci sò cundizioni cum'è sanguinamentu, perdite d'acqua è a minaccia di nascita prematura. Assoc. Dr. Önder Sakin hà dichjaratu chì a natazione hè cunsigliatu in quasi ogni settimana di gravidanza in un modu chì ùn pruvucarà micca traumu, strain è ferite, è hà dettu: "A natazione hè unu di i sporti più sani è appropritati durante a gravidanza, chì furnisce assai benefici per a nostra salute. soprattuttu rinfurzà i musculi è regula a circulazione di sangue. In ogni casu, i sport acquatici cum'è jet-ski, sci d'acqua, immersioni subacquee è slides d'acqua ùn sò micca cunsigliatu durante a gravidanza.

Ùn stà micca cù u swimwear bagnatu

Stà in un swimsuit umitu dopu avè esce da u mare hè unu di l'impurtanti errori d'igiene chì causanu l'aumentu di l'infizzioni genitali. Inoltre, a ropa sintetica impedisce a ventilazione di l'area genitale. Un ambiente chjusu, cálido è umitu cù una povira ossigenazione prepara ancu a terra per u crescita fungi. L'aerazione genitale, l'ossigenazione è a secchezza impediscenu u sviluppu di tali lagnanze è riducenu l'infizzioni. Per quessa, cambiate u vostru swimsuit subitu dopu à esce da u mare, fate cura di mantene a secca, sceglite una robba còmoda è permette l'area genitale per ventilà.

Mantene à u pesu ideale

L'aumentu di pesu eccessivu durante a gravidanza pò causà a futura mamma per passà i mesi di l'estiu più pesante. Più prublemi respiratorii è respirazione stancante, aria calda, umidità è un corpu pisanti pò causà stu prucessu per esse più difficili. Specialista in Ginecologia è Ostetricia Assoc. Dr. Önder Sakin hà dettu: "L'aumentu di pesu cunsigliatu durante a gravidanza varieghja trà 7-12 kilogrammi, ancu s'ellu hè individuale. Hè ricumandemu di mantene u pesu guadagnatu à intervalli adattati è di fà movimenti sportivi adatti è adattati per prevene o diminuite i prublemi di salute. Yoga, pilates, natation è jogging sò l'esercizii più adattati per a gravidanza.

Manghja pasti chjuchi è frequenti

Fate cura di manghjà spessu è in picculi quantità durante i mesi di l'estiu. Serà benefiziu di preferite l'alimenti chì sò più ligeri è più faciuli di digerisce. Perchè, cunsumà cibi pisanti in i mesi di l'estate pò purtà à difficultà di u sistema digestivu, aggravation, è lagnanza cum'è stitichezza, gas è gonfiore. Fate cura di cunsumà carne, latti, ova, verdi, frutti di stagione è noci in certi proporzioni ogni ghjornu. Per esempiu, ùn trascurate micca 200-300 grammi di carne rossa o bianca, 200-300 cc di latte frescu pasteurizatu ogni ghjornu è un ovu cottu o cottu ogni ghjornu. Fate l'abitudine di cunsumà frutti è noci trà i pranzi.

Attenti si avete edema

L'edema hè più cumuni in l'estiu. U monitoraghju di a pressione di sangue hè impurtante per e donne incinte cù edema è deve esse fattu senza ritardu. Fà esercizii regularmente curretti per l'edema fisiulogicu, attente à a dieta di prutezione, evitendu u cunsumu di salinu, ùn stà per un bellu pezzu, ùn si mette micca in a listessa pusizione per un bellu pezzu, movendu e gammi intermittenti, riposendu alzendu i pedi, furnisce. a circulazione di sangue è a riduzione di l'edema sò e cose chì duvete prestu attente, stabilisce e regule.

Lasciate i vostri scarpi cunfortu

Duranti a gravidanza, ci sò allargamentu è allargamentu di i musculi, articuli è tendini. A causa di sti cambiamenti, i feriti articuli, sprains, torsioni, dislocazioni è fratture sò veduti assai più freti in questu prucessu. Per prevene questi effetti negativi, fate cura di portà i scarpi cunfortu cù suli morbidi mentre caminava è fate sport in l'estiu.

piglià una doccia spessu

Fate l'abitudine di piglià duscia frequente contr'à i vaghjime in l'estiu. In ogni casu, hè assai impurtante per evità i dusci assai freti o estremamente caldi per mantene a temperatura di u corpu stabile.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*