"A Storia di Zin è Ali" Presentata à i Amatori di Cinema

A Storia di Zin è Ali hè stata presentata à i filmi
"A Storia di Zin è Ali" Presentata à i Amatori di Cinema

''A storia di Zin è Ali'', diretta da Mehmet Ali Konar, hè stata presentata à i cinéfili. U filmu, chì hè statu proiettatu sottu u titulu di a Cumpetizione Naziunale di u festival, conta a lotta di una donna chì vive in u paese di Bingöl, chì u figliolu hè statu uccisu in Istanbul, per stabilisce una zia di matrimoniu per u so figliolu, malgradu tutte e pressioni suciali è pulitiche. .

Una entrevista cinematografica hè stata moderata da u criticu cinematograficu è scrittore Burak Göral. In l'intervista, u direttore di u filmu, Mehmet Ali Konar, hà dettu: "Sò dui anni chì avemu giratu u filmu. Di solitu fà sti tipi di filmi. Sentimenti, persone, famiglie, in generale mi piace à trattà tali temi. Hè ciò chì m'hà purtatu à u sinemà... Aghju dettu à i mo cumpagni attori chì questu hè un filmu di dolu, è saria un esempiu raru in questa lingua. Facendu questu, aghju dettu chì u mo modu principale era di documentà a storia di sta idea di dolu, cù elementi fantastichi. Vuliu sfondà in un sughjettu chì hè assai sensibile per mè. Vuliu dimustrà à mè stessu chì ùn aghju micca paura di tali cose, è hè statu un filmu cusì ".

Un film distopico di Erdem Tepegöz: In l'ombra

U filmu transfruntieru di u direttore Erdem Tepegöz In the Shadows hè statu proiettatu sottu u titulu di a Cumpetizione Naziunale di u festival. A film hè una storia distopica intemporale è spaziale. In u filmu di sci-fi, un minatore chì travaglia in una fabbrica gestita cù una tecnulugia primitiva cumencia à interrogà u sistema chì hè in quandu a macchina chì travaglia per causa prublemi è cunfronta a prufundità di a fabbrica chì ùn cunnosci micca.

Dopu à a prucedura, una entrevista di film hè stata tenuta sottu a moderazione di u criticu di cinema è scrittore Burak Göral. In l'intervista, Erdem Tepegöz hà dettu: "Cum'è Izmirian, sò assai grati di pudè mostrà u filmu in questa sala. A storia di u filmu era in realtà una quistione chì mi facia prima di a pandemia; In chì simu? a quistione hè. Ci vulia à cuntà un pocu. Vuliu spiegà in modu allegoricu. E si semu solu in un sistema chjusu ! è si dumandemu ciò chì ci hè daretu à u muru ", u filmu esce cù i pinsamenti. Aviu avutu un pocu di difficultà per truvà a risposta è stu filmu hè ghjuntu perchè vulia fà a quistione inseme cù l'audienza.

A Storia di quelli chì ùn sò micca stanchi di campà una storia senza fine

U filmu documentariu Unkapanı: Unending Tale, direttu è scrittu da Tayfun Belet, hà scontru cù l'audienza. Tayfun Belet hà fattu un documentariu annantu à a nova faccia di Unkapanı Records Market. A film conta a storia tragicomica di e persone chì ùn abbandunate micca u conte di fata chjamatu "fattu" per i so sogni.

In l'entrevista moderata da Vecdi Sayar, Tayfun Belet; "Sò cusì entusiasta perchè sò in u locu induve sò venutu prima à u cinema da zitellu. Spergu chì u filmu ti piace assai. U documentale cuntinueghja cum'è u mo amore. Facemu u nostru megliu per fà un filmu cun fede vera. Da quandu aghju cuminciatu à campà in Istanbul, u Mercatu di Records Unkapanı hè sempre statu in mente. Nisuna cassetta, nè CD. Tuttu hè statu digitalizatu. Ma chì facenu sta ghjente ? Quandu a quistione hè stata cun l'instintu di un documentaliste, avemu decisu di andà à vede. È un tali prucessu hè accadutu. U filmu era un pocu difficiule, ma l'avemu finitu ", disse.

U filmu chì racconta a storia di a migrazione di u travagliu da una perspettiva musicale: a marca d'amore è a morte

Una entrevista cinematografica hè stata fatta cù Cem Kaya, u direttore di u documentariu Aşk Mark and Death. A film conta musicalmente a storia di a migrazione di u travagliu in Germania chì principia in u 1961.

U filmu revela a storia indicibile di a più grande scena musicale underground di Germania, cù l'onda di immigrazione chì parte da diverse parti di Turchia. In l'intervista, Cem Kaya hà dettu: "U sughjettu di u filmu hè a musica di l'espatriati in Germania, ma ancu a storia di l'immigrazione in Germania cum'è tema. Avemu pruvatu à spiegà si mischjendu, avemu spartutu u filmu in trè ; Amore Marcu è Morte. Ci hè un episodiu d'amore nantu à a prima generazione. Ci hè una sezione di marca induve spieghemu a situazione ecunomica. Cumu si guadagnanu soldi? Cumu si spende ? cultura di l'intrattenimentu, casinò; Ci hè ancu una sezione di morte. Avemu interpretatu in modu diversu. Perchè tante persone morse per via di attacchi à i stranieri in l'anni novanta in Germania. Da quì, emerge una nova cultura musicale è a musica rap di a seconda è a terza generazione. In particulare in l'anni novanta, questu hè statu riflessu in Turchia. Avemu divisu u filmu in queste trè parti. Avà hè in tour in festivals ", disse.

U putere di a lotta di u jazz contr'à a discriminazione razziale

U documentale Leave the Door Open, diretto da Ümran Safter, hà scontru cù l'amatori d'arte. U filmu documentale conta a storia di dui ghjovani (Ahmet è Nesuhi) chì sò andati in America durante un tempu di intensa discriminazione raciale, è a so lotta contru a discriminazione raciale cù l'aiutu di a musica. Dopu à u filmu, una entrevista hè stata cun u direttore Ümran Safter. In u so discorsu, Ümran Safter hà dettu: "In 2018, aghju lettu una piccula nutizia annantu à Ahmet Ertegün in un ghjurnale americanu. Tutti sapemu Ahmet Ertegün; Un musicista assai impurtante. Ùn sapia micca assai di cumu hà luttatu contru a discriminazione razziale cù u putere di a musica in l'anni 1930 è 1940, quandu a discriminazione razziale era cusì intensa in America. Ne parlava in a nutizia. Eru assai interessatu. Pensu chì questu seria un grande documentariu. Aghju cuntattatu a famiglia in pocu tempu è hà parlatu cù i pruduttori, scrittori è ghjurnalisti chì travaglianu nantu à u jazz in America, è dopu u prucessu di sparatura hà iniziatu.

Per infurmazione dettagliata nantu à u 2u Festival Internaziunale di Film è Musica di İzmir, per piacè Clicca qui.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*