İlhan İrem hà dettu addiu à u so ultimu viaghju cù "Luce è Amore"

Ilhan Irem "Benvenutu à u so ultimu viaghju cù luce è amore"
İlhan İrem hà dettu addiu à u so ultimu viaghju cù "Luce è Amore"

U nomu legendariu di a musica pop turca, İlhan İrem, hà dettu addiu à u so ultimu viaghju cù e parolle "Luce è amore" chì sò diventate sinonimi cun ellu. Parlendu à a ceremonia di commemorazione per İrem, presidente İBB Ekrem İmamoğlu"Da stu mumentu, İlhan İrem hè affidatu à Istanbul. In Istanbul, continueremu à mantene ellu è e so opere in vita è à fà si sente in a so pusizione speciale, cum'è i nostri altri artisti ".

İlhan İrem (67), unu di i nomi maestri di a musica pop turca, hè mortu u 28 di lugliu. L'artista legendariu, chì hà lasciatu a so marca in un periodu, hè statu mandatu in u so ultimu viaghju oghje. Una cerimonia di commemorazione hè stata fatta per u mortu İrem à 12.00:XNUMX in u Centru Culturale Atatürk (AKM) in Taksim. U corpu di l'artista maestru hè statu purtatu à u palcuscenicu AKM, impannillatu in a bandiera turca, secondu a so vulintà. Intantu, a so famiglia, l'amichi è i fanni applaudiscenu à İrem per parechji minuti nantu à u palcuscenicu induve hè apparsu per l'ultima volta. A cerimonia di commemorazione urganizata per İrem hà riunitu parechji nomi famosi di u mondu di l'arti.

İMAMOĞLU: "IREM hè UNA VALORE CHE MÉRITA U SUE PLACE IN A SOCIETÀ"

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu Hà fattu ancu un discorsu in a ceremonia di commemorazione tenuta per İrem. Dichjarà chì hè in grande tristezza di perde İrem, İmamoğlu hà dettu:

"Oghje, sfurtunatamenti, simu tristi per a perdita di unu di i nostri valori, u nostru artista, un preziosu di a nostra Istanbul, un preziosu di u nostru paese. Quandu un amicu autorizatu hà chjamatu è m'hà infurmatu di a so morte, aghju dettu à u mo amicu vicinu à mè in una manera assai interessante: "Avemu persu İlhan İrem" è dopu "L'aghju amatu assai". Questu hè un sensu assai interessante. Alcune cose si custruiscenu in e persone, è quandu perde un mumentu, vi ricordate. Hè assai interessante chì m'hà fattu dì chì "L'aghju amatu tantu". Ùn avemu micca riunitu, ùn avemu micca strettu a manu. Ma per dà stu sentimentu à una persona, per esse una persona chì pò dà, hè prubabilmente abbastanza per ellu per esse una persona assai speziale. In questu sensu, hè un artista assai spiciale chì si incisu veramente in a mente di e persone, mette emozioni è li fa pensà cù e so parolle. A so voce bella è speciale, in più di e so parolle, era una voce veramente calmante, chì pruvucava à pensà è chì si sentia bè. Mentre ellu riceve u locu di İlhan İrem, ci fa sentu ch'ellu hà capitu bè. Allora senza additivi artificiali; hà un locu chì hà acquistatu cumplettamente naturali è da ellu stessu. In più di a so arte, hè una persona chì vince u core di tutti cù a so persunità è a so pusizione artistica ".

"VU AVERIAmu SINTU STE VOCI PIÙ IN L'AGENDA VUOTA, MA NOI NON AMU VIVU I GIORNI"

Enfatizendu chì İrem hè unu di l'artisti chì "sente prima a luce nantu à a so fronte" è utilizatu in a descrizzione di Atatürk di l'artista, İmamoğlu hà dettu: "Cù i so scritti è espressioni recenti, ci hà dimustratu quantu avanti pò vede u futuru. . Ci vuleria à sente sempre più à spessu ste voci in l'agenda viota di u nostru paese, chì qualchì volta ci occupa, ùn ci porta nunda, è spessu ci riprende, per ùn campà in questi ghjorni. Serà sempre cun noi cù i so belli sentimenti, pinsamenti, opere è parolle. Di sicuru, da questu mumentu, İlhan İrem hè affidatu à Istanbul. In Istanbul, continueremu à mantene ellu è e so opere in vita è à fà si sente in a so pusizioni particulare, cum'è i nostri altri artisti. Chì Diu hà pietà di ellu, chì u so postu sia in Paradisu ".

İrem hè statu intarratu in u Cimiteru di Aşiyan dopu a preghiera funeraria in a Moschea di Bebek.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*