1u Symposium Yeditepe Arrythmia Tenutu

U Symposium Yeditepe Arrythmia hè statu tenutu
1u Symposium Yeditepe Arrythmia Tenutu

U 1u Simposiu di l'Arritmia Yeditepe hè stata recentemente tenuta in l'Hospital Kozyatağı di l'Università Yeditepe. Specialista di Cardiologia Prof hà assistitu à a riunione. Dr. I sperti di casa è di l'esteru assistitu à osservà a tecnica chjamata 'Cardioneuroablation' sviluppata da Tolga Aksu, chì intrutu in a literatura mundiale, in situ.

U Prof. Specialista in Cardiologia di l'Hospital di l'Università di Yeditepe Kozyatağı spiegò a so tecnica chjamata "Cardioneuroablation" cù casi vivi à u simposiu assistitu da parechji medichi lucali è stranieri. Dr. Tolga Aksu hà dettu chì anu u scopu di cuntribuisce à l'educazione di l'elettrofisiologi è i cardiologi in Turchia cù questa reunione, induve sò valutati certi spazii speciali di l'elettrofisiologia cumplessa. Prof. Dr. Aksu hà dettu: "U nostru scopu in questa riunione di furmazione hè di riunisce i medichi stranieri è i medichi in Turchia, è di spiegà quali pazienti è in quali cundizioni tali novi metudi di trattamentu devenu esse applicati.

6 elettrofisiologu amichi medichi di diversi stati di l'America sò venuti à amparà a tecnica in situ. Avemu avutu dui casi in diretta ieri. U prublema hè statu discutitu in dettagliu in u simposiu chì avemu tenutu oghje. U casu in diretta chì realiceremu puderà esse seguitu da i nostri participanti in a sala è in linea.

U nostru casu live oghje hè un ghjovanu paziente in i so vinti anni chì si adatta perfettamente à u metudu di ablazione chì avemu spiegatu. Il subissait divers évanouissements à cause de l'arrêt du cœur. Per quessa, l'implantazione di un pacemaker hè stata cunsigliata in parechji centri. In ogni casu, cum'è in questu casu, in particulare i nostri ghjovani pazienti ponu avè difficultà tollerà u pacemaker per certi motivi. "In u risultatu di a nostra valutazione, avemu pensatu chì stu casu puderia esse trattatu cù a terapia d'ablation".

Sottulineendu chì l'indicazioni per l'usu di pacemakers sò diffirenti è chì ci hè un gruppu di pazienti in quale deve esse usatu, u prufessore Dr. Tolga Aksu hà dettu: "Ùn ci sia micca malintesi annantu à questa materia. Avemu ancu aduprà per i pazienti chì devenu esse trattati cù un pacemaker. U puntu principale quì hè chì hè pussibule di trattà sta cundizione senza installà un pacemaker, in particulare in certi ghjovani pazienti cun arritmia. À questu puntu, u scopu più grande di e nostre riunioni hè chì i cardiologi è l'elettrofisiologi in Turchia sò infurmati nantu à stu trattamentu è guidà i pazienti currettamente.

Hè ricumandemu chì e persone chì sbulicanu, in particulare quelli sottu à l'età di 40, sò vistu da un cardiologu, diagnosticatu cù diversi testi, è se a malatia hè determinata per esse dovuta à l'arrestu cardiacu, esse vistu da un electrophysiologist. "Vogliu sottolineare chì pudemu trattà u 20-30 per centu di i pazienti chì u cori s'hè firmatu è per quessa chì necessitanu un pacemaker, cù l'ablazione solu, senza implantà un pacemaker è ùn lascia micca cicatrice permanente", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*