6 Medaglie da a Squadra Naziunale di Ghjuvanni Scacchi

Medaglia da a Squadra Naziunale di Scacchi Junior
6 Medaglie da a Squadra Naziunale di Ghjuvanni Scacchi

U successu europeu hè vinutu da Young Nationals in scacchi. Turchia torna in casa cù 2022 medaglie, 2 d'argentu cum'è squadra, 3 d'oru è 6 di bronzu individualmente, da u Campionatu Europeu di Squadre Juniores 18. In u Campionatu Europeu di Scacchi di Squadre Juniori, Turchia hà classificatu secondu in e ragazze di 12 anni, mentre chì in generale, l'età di 1 hà pigliatu u sicondu postu spartendu u campionatu. In termini individuali, Demhat Zerey hè diventatu u terzu vincitore di a tavola, Jülide Aysu Mutlu hè diventatu u sicondu vincitore di a tavola, Mert Can Seviğ hè u terzu vincitore di a tavola, è Berk Madsman hè u quintu vincitore di a tavola.

U Campionatu Europeu di Scacchi di Squadre Juniores 12, in quale Turchia hà cumpetitu cù 2022 atleti, si hè tenutu in Saloniccu, in Grecia, trà u 12-18 di lugliu 2022. In u torneu, chì hè statu urganizatu cum'è un torneu di squadra in 18 categurie cum'è 12 anni / ragazze è 4 anni aperti / ragazze, un totale di 53 squadre di paese cumpetenu.

U presidente di a Federazione Turca di Scacchi (TSF), Gülkız Tulay, chì hà dettu: "Portemu u graficu di successu di i nostri ghjovani naziunali di scacchi ogni annu", hà dettu: "Dopu à a pandemia, i nostri ghjovani naziunali correnu da successu à successu. in ogni torneo. Riturnemu da u Campionatu Europeu di Scacchi 2022 cù u campionatu naziunale è 16 medaglie. In u Campionatu Europeu di Squadre Juniori di 2022, avemu riesciutu à vince 6 medaglie. Felicitate à tutti i nostri atleti chì rapprisentanu i nostri naziunali è u nostru paese chì si sò classificati in e squadre junior europee. Vogliu ancu sprime a mo gratitudine à Bursa Metropolitan Belediyespor Club è Apaydın Chess and Sports Club Association, chì anu u dirittu di rapprisintà a nostra Federazione è u nostru paese cum'è campioni in u nostru Campionatu Turchia Junior è Junior Team Chess 2022 ".

Jülide Aysu Mutlu, vincitore di a 12ª tavola in a categuria di 2 Years Girls, hà dettu chì i partiti eranu difficili è stanchi è hà spartutu i so sentimenti cusì: "In particulare l'ultima partita hè stata assai critica. Aviu avutu pocu probabilità di classificazione perchè aghju cuminciatu à u spinu in u ranking. Esse in a squadra naziunale hè una grande sensazione. Hè inestimabile per ottene un diploma, soprattuttu cù a maglia naziunale. Credu chì cù perseveranza, ambizione è disciplina, tuttu pò esse rializatu ".

Mert Can Seviğ, vincitore di a 12ª Tavola di Categoria Generale di 3 Età, utilizendu a frasa "Hè orgogliu di cumpete per a squadra naziunale", hà dettu: "Aghju preparatu per l'avversari cù a mo cunniscenza è u sustegnu di i nostri coaches. Vuliu u gradu. Vulendu abbastanza è travaglià incansablemente porta sempre successu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*