6th Concursu Internaziunale di Cartoon Crescent Verde Conclusu

Cuncorsu Internaziunale di Cartoon Crescent Green Conclusu
6th Concursu Internaziunale di Cartoon Crescent Verde Conclusu

6th International Green Crescent Cartoon Competition Cerimonia di premiazione, presidente di u Cumitatu Scientificu di Green Crescent Prof. Dr. Hè statu tenutu cù a participazione di Peyami Çelikcan. Artisti 16 da 67 paesi anu participatu à a cumpetizione, chì hà ricevutu applicazioni in a categuria "Under 386" per a prima volta questu annu, è spiegà u tema di "Liberation from Addictions" cù i so cartoni.

A cerimonia di premiazione di u Cuncorsu Internaziunale di Cartoon Crescent Green, urganizatu da u Green Crescent per sensibilizà nantu à l'addiction utilizendu u putere di l'arte, hè stata tenuta in linea. Per u 16th International Green Crescent Cartoon Contest, chì hà ricevutu applicazioni per a prima volta quist'annu in a categuria "Under 6" è tenutu cù u tema "Liberation from Addictions"; 67 participanti da 386 paesi applicanu cù 2 opere. A cumpetizione, chì si svolge dapoi 380 anni, hà ricevutu più di 6 mila applicazioni finu à avà. U vincitore di u primu premiu era Vladimir Kazanevsky da Ucraina, u sicondu premiu era Oleksiy Kustovsky da Ucraina, è u terzu premiu era Cemalettin Güzeloğlu da Turchia; Doğuş Adalı da Turchia, Khodayar Narouei da Iran è Gabriel Lopez da Messico sò stati ritenuti degni di u premiu di successu. U Premiu Speciale Mazhar Osman hè statu datu à Hamid Ghalijari da l'Iran. Yağmur Baytekin, Aleyna Sedef è Poyraz Din da Turchia vincenu u premiu di a categuria "Under 8" di u cuncorsu, chì hè stata per a prima volta questu annu.

Achievement Award GabrielLopez Mexico

Facendu u discorsu d'apertura di a cerimonia di premiazione, u presidente di u Cunsigliu di Scienza di Green Crescent è u membru di a ghjuria Prof. Dr. Peyami Çelikcan cuntinuò e so parolle cusì:

"Ancu s'ellu ci sò state diverse preoccupazioni annantu à u risultatu di u sforzu di riunisce un prublema seriu è impurtante cum'è l'addiction cù a lingua umoristica di i cartoni, u Green Crescent hà fattu a prima convocazione per u Cuncorsu Internaziunale di Cartoon in 2016 per sensibilizà. nantu à a lotta contru l'addictions. Malgradu esse u primu in u campu di l'addiction, a cumpetizione, in u quale anu participatu centinaie di cartoonists di decine di paesi, era speranza è incuragisce. A qualità di i cartoni sottumessi risponde à l'aspettattivi in ​​u megliu modu, è ancu l'interessu mostratu in a cumpetizione. Micca solu i cartoni chì vincenu premii, ma ancu quelli chì sò cunsiderati degni di esibizione sò stati utilizati in modu efficace in l'attività di sensibilizazione di u Green Crescent. Comu intesu, i cartoni anu riesciutu à purtà u prublema di l'addiction à l'agenda di e masse. I cartoni animati, chì anu attiratu l'attenzione in casa è in l'esteru, sò stati utilizati cusì intensamente è efficace chì u Green Crescent Cartoon Contest hè diventatu u centru di l'attenzione di i cartoonists in u mondu sanu. Malgradu tutte e cundizioni negativi di u periodu pandemicu, pudemu cunsiderà stu aumentu straordinariu di u numeru di participazione cum'è un indicatore di a ricunniscenza di u Concursu Internaziunale di Cartoon Green Crescent. Questa tappa eccitante chì avemu ghjuntu in sei anni ci dà à tutti l'orgogliu è a felicità ".

Yasti PoyrazDin Turchia

Quist'annu, a quantità tutale di u premiu era 90 mila TL.

In u risultatu di a valutazione fatta da famosi cartoonists è esperti in u campu di l'addiction, u primu premiu hè statu attribuitu 15 mila TL, u sicondu premiu 12 mila TL, è u terzu 500 mila TL. Inoltre, 10 persone sò stati attribuiti un premiu di 3 mila 7 TL, mentre chì una persona era u pruprietariu di u 500 mila 7 TL Mazhar Osman Special Award. Apertu per a prima volta quist'annu, a Category Under 500 hà vintu un premiu di 16 TL per 3 persone. Green Crescent hà premiatu un totale di 7 mila TL in u 500th International Green Crescent Cartoon Contest.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*