L'operazione di sigaretta illegale hà iniziata in 7 Pruvince

Cuminciata l'operazione di sigaretta di contrabbanda di Ilde
L'operazione di sigaretta illegale hà iniziata in 7 Pruvince

U Ministru di l'Interior Süleyman Soylu hà direttu l'operazione, chì hè stata realizata simultaneamente in 7 pruvince, da u Centru di Operazioni Martyr Altuğ Verdi di u Dipartimentu di a Direzzione Generale di Sicurezza, Anti-Smuggling è Crime Organizatu (KOM).

Soylu, chì era cunnessu à alcune di e pruvince induve l'operazione hè stata realizata via videoconferenza, hà ricevutu infurmazioni nantu à u tabacco illegale è i prudutti di u tabacco sequestrati da u persunale chì travaglia quì. U Capu Diputatu di Pulizia Resul Holoğlu, u Capu di u Dipartimentu di KOM Mahmut Çorumlu è i capi di dipartimenti diputati eranu ancu presenti in u centru di l'operazione.

In una dichjarazione à a stampa dopu, Soylu hà enfatizatu chì l'Operazione Nefes hè stata iniziata cum'è u risultatu di u travagliu meticuloso di unità KOM per un bellu pezzu.

Dichjarà chì a parte di sigarette di contrabbanda in u mercatu hè diminuita da u 22% à u 2%, Soylu hà dettu chì l'urganisazioni criminali anu vultatu à a contrabbanda di macarons pieni è vioti, "A quantità di sigarette di contrabbanda sequestrate da e nostre unità KOM hè diminuita da 2017 milioni di pacchetti in 42,6 à 2021 milioni di pacchetti per u 3,8. disse.

Dichjarà chì 6 milioni di pacchetti di sigarette di contrabbanda, 3,8 milioni di macarons vioti, 893 milioni di macarons pieni sò stati sequestrati in i primi 290 mesi di questu annu, Soylu hà dettu: "À u stessu tempu, 192 tunnellate di prudutti di tabacco è 252 mila sigari di contrabande sò stati sequestrati. . Una perdita fiscale di 524 milioni di lire turche in relazione à l'operazioni realizate finu à avà hè stata ancu evitata. Aghju dettu solu e cifre chì avemu datu in quantu à l'operazioni realizate quist'annu ". disse.

8 gruppi criminali rilevati

Nutendu chì durante l'operazioni, studii sò stati realizati per identificà gruppi criminali chì contrabandanu tabacco è prudutti di tabacco è macarons, u Ministru Soylu hà cuntinuatu cusì:

"U Dipartimentu di Cumbattimentu di u Contrabandu è u Crime Organizatu hà realizatu un studiu nantu à questi gruppi criminali in tutte e pruvince, circa 8 gruppi criminali sò stati identificati, è da sta matina, una decisione di ricerca hè stata presa à 8 indirizzi per questi 615 gruppi criminali è e persone chì travaglià cun. In coordinazione cumuna cù a nostra procura, 214 persone sò state arrestate. Attualmente, una operazione hè prevista per distrughje questi 7 gruppi criminali raidendu l'indirizzi simultaneamente in 8 pruvince. Questa operazione hè stata realizata in u risultatu di 6 mesi di seguitu è ​​analisi, 8 gruppi criminali sò stati decifrati è e catene di furnimentu è distribuzione di sti gruppi criminali sò stati revelati.

U Ministru Soylu hà enfatizatu chì l'Operazione Nefes hè a prima operazione maiò pianificata contr'à i gruppi criminali chì operanu in u campu di i prudutti di tabacco è di u cuntrabandu di macaron.

Dichjarà chì u numeru di l'operazioni contr'à e bande di crimini urganizati, urganizati solu da KOM, era 2017 in 274, stu numeru hè aumentatu à 2021 à a fine di u 767. Soylu hà dettu: "U numeru di suspettati catturati in queste operazioni hè aumentatu da 2017 mila 2 in 107 à 2021 mila 4 à a fine di u 978". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*