A furmazione di ricerca è salvata d'animali hè stata data à l'ONG in Antalya per a prima volta in Turchia

A furmazione di ricerca è salvata d'animali hè stata data à l'ONG in Antalya per a prima volta in Turchia
A furmazione di ricerca è salvata d'animali hè stata data à l'ONG in Antalya per a prima volta in Turchia

In a furmazione urganizata cù a cooperazione di a Cumpagnia Metropolitana di Antalya è a Gendarmerie Search and Rescue (JAK) Team Command, i participanti da AKUT, IHH è associazioni di cunservazione anu dettu cumu salvà l'animali chì sò in angustia in disastri naturali è natura.

A furmazione di ricerca è salvata d'animali hè stata urganizata per a prima volta in Turchia in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Antalya, a Gendarmerie Search and Rescue (JAK) Antalya Team Command. I vuluntarii di l'AKUT, l'IHH è l'Associazioni di Proteczione Animali anu participatu à a furmazione. Cumandante di a Gendarmeria Pruvinciale di Antalya, Cumandante di a squadra di ricerca è salvata di a gendarmeria, Petty Officer Senior Sergeant Mahir Akdemir hà datu a furmazione di ricerca è salvata d'animali di 2 ghjorni.

Dittu à traversu l'animali

U sicondu ghjornu di a furmazione, in quale cumu salvà l'animali domestici è salvatichi chì sò intrappulati in a natura o feriti in disastri naturali cum'è u focu, u terremotu è l'inundazioni, l'attività di salvezza sò state dimustrate nantu à l'animali in u Zoo di Antalya. In e rùbbriche cù l'animali salvatichi, hè statu spiegatu cumu l'intervenzione deve esse dovuta à a natura periculosa di l'animali. U scopu di salvà micca solu l'omu, ma tutti i viventi, i membri di l'associu sò stati sensibilizzati à a salvezza di l'animali.

Hè stata una furmazione assai utile

Zeki Cihangir, Veterinariu Responsabile di u Zoo, hà dichjaratu chì anu ospitatu a furmazione di ricerca è salvata di l'animali cum'è a municipalità metropolitana di Antalya è hà dettu: "Ringraziemu à a squadra di ricerca è salvata di a Gendarmeria è l'associazioni chì participanu à a furmazione per creà sta cuscenza. Avemu apertu e porte di u Zoo di Antalya per a furmazione. Quandu l'animali chì campanu in a natura sò feriti è debilitati, simu rispunsevuli di a so riabilitazione. Credu chì a furmazione urganizata in cunghjunzione cù u Cumandante di a squadra di ricerca è salvata di a Gendarmeria, l'urganisazioni non governamentali è a municipalità metropolitana di Antalya serà assai benefica ".

U nostru scopu hè di salvà tutte l'anime

Mustafa Eskitaş di Akut Antalya Team hà dettu: "Per riceve furmazione nantu à a salvezza curretta di l'animali è quelli chì si trovanu in una situazione difficile in disastri naturali. U nostru scopu hè di salvà e cose viventi. Salvà micca solu l'omu, ma tutti i viventi. Questu hè u scopu è u duvere di Akut da u ghjornu chì hè stata fundata. "Avemu avutu una bona educazione", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*