Parte cruda di a basa di Reactor di l'unità 4 di Akkuyu NPP Made

Raw Part of the Reactor Base of the Third Unit of Akkuyu NPP Made
Parte cruda di a basa di Reactor di l'unità 4 di Akkuyu NPP Made

U travagliu di pruduzzione di l'equipaggiu cuntinueghja per a prima centrale nucleare di Turchia, a Centrale Nucleare di Akkuyu (NGP). Infine, l'operazione per apre u tubu crudu per a custruzzione di a basa di u reattore di a 4a unità di a centrale elettrica hè stata realizata in a filiera Volgodonsk di AEM - Tecnulugia, chì face parte di u dipartimentu di l'ingegneria di a Corporazione di l'Energia Atomica di u Statu di Russia. Rosatom.

U prucessu di apertura rende un pezzu di 6 × 6 metri per furmà a basa di u reattore nucleare. Forgiatura di piastra di sti dimensioni ùn pò esse trasportatu, è a tecnulugia di produzzione ùn permette micca cunnessione saldati nantu à a parte.

L'operazione, un prucessu tecnologicu cumplessu, hè stata realizata in diverse tappe in l'attellu di pressa di calore. L'acciaio forgiatu tubulare, chì pesa più di 80 tunnillati è un diametru di 2,5 metri, hè stata preriscaldata in u fornu à 2 gradi per circa 800 ore. Allora, l'acciaio forgiatu hè statu aumentatu à 40 gradi è lasciatu in u fornu per un'altra 4 ore. Dopu stu prucessu, hè statu mandatu à a pressa cù l'aiutu di una gru. Dopu, a parte cruda hè stata aperta cù dui muffa cù 10 mila tunnellate di pressione. U pezzu hè statu mandatu à u fornu per 2 ore per un riscaldamentu supplementu. In a seconda tappa di u prucessu di apertura, a forza di pressa hà righjuntu un massimu di 15 mila tunnellate. In ultimamente, u pezzu hè statu trasfurmatu in un fogliu cumpletamente quadru.

A basa di u reattore nucleare serà creata tagliendu un circhiu da a piastra.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*