Prughjettu per l'ultimu Reactor in a Prima Centrale Nucleare di Turchia Akkuyu NPP Project

Piattaforma per l'ultimu Reactor in u Prughjettu NPP Akkuyu di a Prima Centrale Nucleare di Turchia
Prughjettu per l'ultimu reattore in a prima centrale nucleare di Turchia Akkuyu NPP Project

A custruzzione di a 4a unità di a Centrale Nucleare Akkuyu (NGS), a prima centrale nucleare di Turchia, hà iniziatu ufficialmente cù una cerimonia tenuta in u situ. Cù l'iniziu di a custruzzione di a 4a unità di putenza, u prugettu Akkuyu NPP hè intrutu in u stadiu induve u travagliu serà più intensu.

A cerimonia hè stata participata da u Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali di a Republica di Turchia Fatih Dönmez, u Capu di a Cummissione Parlamentaria di l'Energia Ziya Altunyaldız, l'Agenzia Russa di l'Energia Atomica di u Statu Rosatom General Manager Aleksey Likhachev, AKKUYU NÜKLEER A.Ş. U direttore generale Anastasia Zoteeva, u guvernatore di Mersin, Ali Hamza Pehlivan, u Ministeru di l'Energia è e Risorse Naturali di a Repubblica Turca, u Vice-Ministru Alparslan Bayraktar, u presidente di l'Autorità di Regulazione Nucleare Turca, Zafer Demircan, è u Direttore Generale di l'Energia Nucleare è i Prughjetti Internaziunali Afşın Burak Bostancı.

In u so discorsu à a ceremonia, u Direttore Generale di Rosatom, Aleksey Likhachev, hà dettu: "Akkuyu NPP hè u flagship di i prughjetti di l'Agenzia Russa di l'Energia Atomica di u Statu Rosatom fora di Russia. À u situ di Akkuyu NPP, chì hè u nostru più grande prughjettu di custruzzione, a custruzzione di l'infrastrutture nucleari serà avà realizata in unità 4 à u stessu tempu. Inseme cun voi, pudemu vede ciò chì un travagliu tremendu hè statu fattu per u travagliu di custruzzione di a centrale nucleare. Grazie à a cooperazione efficaci trà l'imprese russe è turche, l'interessu di l'industria turca in u prugettu è a creazione di una catena di furnimentu efficiente, possu cunfidenza chì u nostru prughjettu hè un esempiu impurtante di l'interazzione trà i dui paesi. Facendu una scelta in favore di e tecnulugia nucleari russe muderne è affidabili, a Republica di Turchia assicurarà u so scopu di ottene stabilità energetica per decennii cù u NPP Akkuyu ".

U Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali di a Republica di Turchia, Fatih Dönmez, hà utilizatu e seguenti dichjarazioni in u so discorsu: "A Centrale Nucleare Akkuyu hè u più grande investimentu unicu in a storia di a nostra Republica. Quandu finiscinu, i 4 reattori risponderanu solu à u 10 per centu di a nostra dumanda di elettricità. Akkuyu hà da ghjucà un rolu impurtante micca solu cù l'electricità chì pruducerà, ma ancu cù a so cuntribuzione à u nostru scopu di energia verde. Akkuyu impediscerà 35 milioni di tunnellate di emissioni di carbonu annu è un totale di 60 miliardi di tunnellate di emissioni di carbonu durante i so 2.1 anni di funziunamentu. State-of-the-art terza generazione di reattori di tipu VVER-1200 cù i più alti standard di sicurità seranu ancu utilizati in Akkuyu. Cusì, susteneremu a nostra sicurezza di furnimentu energeticu cù una fonte di energia ecologica, competitiva è affidabile ".

A licenza per a custruzzione di a 4a unità di putenza di Akkuyu NPP hè stata cuncessa da l'Autorità Regulatoria Nucleare Turca (NDK) in uttrovi 2021. Prima di l'opere di cimentu di cimentu, una seria di preparazione sò state fatte, cum'è i travaglii di drenaje, i travaglii di scavi di fossa, a stallazione di u pad di cimentu è l'impermeabilizazione, u rinfurzamentu di a fundazione è a stallazione di parti intarrate. U cimentu armatu hè versatu in a fundazione di l'unità per esse custruitu. A fundazione hè divisa in 16 blocchi chjamati "casting". Un totale di 17 mila metri cubi di mistura di cimentu seranu versati nantu à a fundazione. L'altezza di u cimentu serà di 2,6 metri, è u voluminu mediu di ogni blocu serà di 100 metri cubi.

Versa di béton, esperti di laboratoriu di a fabbrica di béton, AKKUYU NÜKLEER A.Ş. rapprisentanti, principale imprenditore di custruzzione TITAN 2 IC İçtaş İnşaat A.Ş. joint venture è sottu a tutela di urganisazioni indipendenti di cuntrollu di custruzzione.

U travagliu di custruzzione cuntinueghja in tuttu u situ. In a 1a unità, u betonamentu di i platti di fundazione di l'edificiu di u reattore è a turbina hè stata cumpletata. À u listessu tempu, u detentore di u core, u vasu di pressione di u reattore, i generatori di vapore, l'unità di pompa di circulazione principale sò stati installati è a saldatura di u pipeline di circulazione principale hè stata cumpletata. A quinta capa di a cunchiglia di prutezzione interna (IKK) hè stata ancu installata in l'unità. Attualmente, a 6a capa di a cunchiglia di prutezzione interna, chì hè a parte più bassa di a cupola, hè assemblata è a grua di u polu hè pre-assemblata. In a seconda unità, u core holder hè statu stallatu, u cuncrementu di i platti di fundazione di l'edificiu di u reattore è l'edificiu di a turbina sò stati cumpletati. Hè stallatu ancu a terza capa di a cunchiglia di prutezzione interna. Mentre u rinfurzamentu di i piani di fundazione di l'edificiu di u reattore è di l'edificiu di a turbina hè stata cumpletata in a 2a unità, u cimentu hè stata versatu nantu à a fundazione di l'edificiu di a turbina è l'edifiziu di u reattore è hè statu stallatu un core.

L'imprese turchi sò attivamente implicati in l'implementazione di u Prughjettu NPP Akkuyu. Ci sò centinaie di cumpagnie turche chì furniscenu materiali, equipaghji è servizii à u prugettu è realizanu diversi studii. U voluminu di ordini dati à i fornituri turchi hà digià superatu 3 miliardi di dollari. U prugettu face una cuntribuzione significativa à u sviluppu di l'infrastruttura di a regione è a crescita di l'impieghi.

Attualmente, più di 80 mila persone, 25% di i quali sò citadini di a Republica di Turchia, travaglianu in u situ di Akkuyu NPP. I travagliadori in a regione sò attivamente implicati in u prugettu. In l'ultimu annu solu, più di 600 persone di u distrittu di Gülnar sò stati impiegati in u campu. Sicondu l'Istituzione di a Sicurezza Soziale di a Republica di Turchia, Akkuyu NPP hè u più grande patronu in Mersin.

Tuttu u travagliu in u prughjettu hè in stretta cooperazione cù l'appruvazioni di u Ministeru di l'Energia è e Risorse Naturali, l'Autorità Regulatoria Nucleare (NDK), l'Istitutu Turcu di l'Energia, l'Energia Atomica è a Ricerca Minera (TENMAK), altre unità pertinenti di a Republica di Turchia è l'Agenzia Internaziunale di l'Energia Atomica (AIEA) sò esecutati in.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*