A vita hà cuminciatu à vultà à a normalità in Bartın, induve Selin Vive

A vita hà cuminciatu à vultà à a normalità sottu à l'inundazione
A vita hà cuminciatu à vultà à a normalità in Bartın, induve Selin Vive

In a cità di Kozcagiz, chì hè stata a più affettata da l'inundazione, alcune imprese anu cuminciatu à operare. Mentre chì e tracce di l'inundazione chì eranu efficaci in Bartın anu pruvatu à esse sguassate, a vita hà cuminciatu à vultà à a normale.

I travaglii di pulizia in i posti di travagliu in Yalı Street è Kemer Square, chì sò stati chjusi per via di l'overflow di u fiume chì passava per u centru di a cità u 27 di ghjugnu per via di forti piogge è riaperti à u trafficu dopu chì l'acqua si ritirò, hè ghjuntu à a fine. stage.

Mentre chì u fangu è u sedimentu causatu da l'inundazione è l'inundazione causata da a forte pioggia in u centru di a cità sò stati puliti cù u travagliu febbre di e squadre, a vita in a regione hà cuminciatu à vultà à a normale.

U fangu lasciatu da l'acqua di u fiumu, chì si alzò à circa 2 metri in a piazza Kemer, hè stata pulita cù u sustegnu di brigate di u focu è sprinklers sottu a coordinazione di a municipalità di Bartın, è a piazza hè stata aperta à u trafficu di pedoni è di veiculi.

Mentre a pulizia di e strade è di i buttreghi intarrati sottu u fangu hè finita, u travagliu iniziatu da AFAD, UMKE, Gendarmerie, Polizia, squadre municipali è unità pertinenti per rinvià a vita normale in e zone affettate da inundazioni hè ghjunta à u stadiu di cumpleta.

In a cità di Kozcağız, chì hè stata a più affettata da l'inundazione, alcuni posti di travagliu cum'è caffè, caffè, mercati, ristoranti è buttreghi anu iniziatu e so attività. I citadini puliscenu ancu i piani è i giardini di e so case.

Mentre i vuluntarii di l'AFAD da diverse pruvince sustene ancu u travagliu, i studii di valutazione di danni di e squadre pertinenti cuntinueghjanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*