Aktepe Emrez Trasformazione Urbana A seconda tappa principia

Aktepe Emrez Trasformazione Urbana I travaglii di a seconda fase cumincianu
Aktepe Emrez Trasformazione Urbana A seconda tappa principia

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà firmatu a firma chì hà da principià a custruzzione di a seconda fase chì copre 300 unità indipendenti in Gaziemir Aktepe Emrez Urban Transformation Area. U presidente Soyer hà dettu: "Bona furtuna. Hè un periodu difficiule. Spergu chì ci facite surrisu ancu noi. Lasciate ancu Izmir surrisu ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA Municipalità Metropolitana, chì hà acceleratu u prucessu includendu İZBETON è cooperative in prughjetti di trasfurmazioni urbane in linea cù a visione di a cità resistente di Turchia, hà cumpletu un'altra tappa impurtante in l'Area di Trasformazione Urbana di Gaziemir Aktepe Emrez. Ministru Tunç Soyer, hà firmatu a firma per inizià i travaglii di custruzzione cù Grand Petrol Ürünleri İnşaat Ready-Mixed Concrete Special Education Services Tourism Auto Industry and Trade Limited Company, chì hà vintu l'offerta per a custruzzione di a seconda tappa. Circa 300 unità indipendenti seranu custruite in a seconda fase. A Municipalità Metropolitana di Izmir, in a prima tappa, hà datu i travaglii di custruzzione di circa 300 unità indipendenti à İZBETON A.Ş. cuntinueghja sottu u protocolu firmatu cù

"Lasciate Izmir surrisu"

À a cerimonia di firma tenuta à l'uffiziu di travagliu in Kültürpark İzmir Sanat, u presidente Soyer hà dettu: "Bona furtuna. Hè un periodu difficiule. Spergu chì tù ci faci ancu surrisu. Lasciate ancu Izmir sorrisu ", disse. İzmir Metropolitan Municipality Subsecretariu Generale Suphi Şahin, İZBETON A.Ş. U Direttore Generale Heval Savaş Kaya, Capu di u Dipartimentu di Trasformazione Urbana di a Municipalità Metropolitana di Izmir Arzu Özçelik, u Subdirector di Implementazione di u Prughjettu Second Branch İsmail Mutaf hà assistitu.

Quandu u prugettu hè finitu, circa 10 mila residenze, posti di travagliu, unità turistiche è cummerciale seranu custruite in a regione. In questu modu, a regione di fronte à Fair İzmir serà purtata in armunia cù a cità. A cuntrariu di l'altri regioni, circa 600 unità indipendenti seranu custruite in Gaziemir in a prima fase è a seconda fase, chì sò posseduta da a Municipalità Metropolitana, chì hè stata presa da u Tesoru in u scopu di a Legge di Trasformazione Urbana.

Cunversione di mostra in situ

A municipalità metropolitana di Izmir hà pianificatu l'area di prughjettu in Aktepe-Emrez cum'è una zona verde intornu à u flussu. Questi spazii seranu disposti in cunfurmità cù diverse attività cum'è piste per caminari è ciclisti è campi sportivi all'apertu. Cù u prugettu, zoni cum'è strutture culturali, strutture sanitarie è spazii di serviziu municipali sò stati aumentati è a so accessibilità hè stata assicurata. Un assi pedestrian hè statu determinatu chì pò esse facilmente utilizatu da i pedoni è l'attività cummerciale serà intensa. Questu assi pedonale, chì cunnetta a piazza, u parcu è e zoni di l'equipaggiu, hè cunnessu cù l'area induve l'arbureti esistenti sò situati in u distrittu di Aktepe.

A strada Altan Aydın hè stata pianificata cum'è l'asse cummerciale principale, induve l'attività cummerciale sò svolte intensivamente è induve si trovanu unità cummerciale sottu edifici residenziali. Cù u principiu di trasfurmazioni in situ, micca solu i pruprietarii di e case, ma ancu i cummercianti è i pruprietarii di l'imprese in a zona puderanu cuntinuà a so attività cummerciale in u stessu locu dopu a trasfurmazioni. E residenze, chì includenu diversi tipi d'usi, seranu custruite secondu spazii aperti, larghezza di strada è facciate d'usu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*