Cina hà fattu a so prima esportazione di locomotive elettriche in Tailanda

Cina hà esportatu a so prima locomotiva elettrica in Tailanda
Cina hà fattu a so prima esportazione di locomotive elettriche in Tailanda

A prima locomotiva elettrica alimentata da batterie custruita per un cliente tailandese da u Gruppu CRRC basatu in Dalian hè stata caricata nantu à una nave di trasportu è spedita in Tailanda. Questa hè a prima locomotiva d'energia nova venduta da a Cina à un paese di l'Asia Sudueste.

Cù u sviluppu di u trasportu ferroviariu, e locomotive ecunomiche in quantu à l'energia sò stati assai dumandati in l'ultimi anni. In cunfurmità cù u cuntrattu firmatu cù u cliente tailandese in u 2021, CRRC Dalian hà iniziatu u travagliu per custruisce una locomotiva alternativa alimentata da l'electricità nantu à una piattaforma tecnica cunvinziunali. Si move cù a spinta furnita da e batterie 100% elettriche, a locomotiva pò tirà 70 tunnellate di vagoni à 2 chilometri à l'ora o mille tunnellate di vagoni à 500 chilometri à l'ora. A locomotiva pò viaghjà à una vitezza di 100 chilometri per ora senza tirà un vagone.

CRRC Dalian pensa chì dopu avè vendutu a locomotiva di batterie, chì hè alimentata cù 100% di l'electricità, à un paese in a regione cum'è Tailanda, chì hà una pusizioni impurtante, risponde à e dumande di paesi cum'è Myanmar, Malaysia è Laos, induve hà vindutu prima locomotive ordinariu è chì puderanu vulerà locomotive di novu energia. Infatti, i paesi di a regione sò paesi chì utilizanu l'energia tradiziunale è volenu caccià l'emissioni inquinanti è dunque vultà à nova energia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*