Esarj Avarà a più grande è più veloce rete di stazioni di ricarica per i veiculi elettrici di Turchia

Esarj per installà stazioni di ricarica rapida per i veiculi elettrici
Esarj Custruirà Stazioni di Ricarica Rapida per Veiculi Elettrichi

Eşarj hè statu attribuitu u dirittu di stabilisce 53 stazioni di ricarica à alta velocità in 495 pruvince in u scopu di u "Programma di stazioni di ricarica rapida per i veiculi elettrici". Esarj, in u quale Enerjisa Enerji pussede 94 per centu di azioni di maiuranza, investirà circa 300 milioni di TL in a reta di stazioni. Cù i novi investimenti, Esarj averà a rete di stazioni di ricarica di veiculi elettrici più grande è veloce di Turchia in termini di putenza installata.

Eşarj, a prima è a più rapida cumpagnia di stazioni di ricarica di Turchia, diventerà una di e quattru più grandi cumpagnie in Turchia cù u so investimentu di 300 milioni di TL in u scopu di u prugramma di stazioni di ricarica rapida per i veiculi elettrici, chì hè statu implementatu per sparghje l'usu di l'elettricità. i veiculi in Turchia è incuragisce l'investimentu in stazioni di ricarica rapida, hà u scopu di installà 495 stazioni di ricarica ad alta velocità supplementari nantu à a so rete di carica esistente.

Esarj, chì e so azioni di maiuranza sò state acquistate da Enerjisa Enerji in 2018 cù u scopu di un futuru sustenibile è favuritu di l'ambiente, hè u primu attore in Turchia à furnisce u serviziu di l'operatore di carica dapoi u 2009. Operante cù 269 stazioni di ricarica, 258 di e quali sò stazioni di ricarica rapida, in 496 località in Turchia, Esarj serà u capu di u settore per avè a rete di stazioni di ricarica di veiculi elettrici più grande è veloce di Turchia in termini di putenza installata.

Da l'investimenti di stazioni di ricarica da fà, hè destinatu à prevene l'emissione di 2030 milioni di kg di gas CO418 cù a vendita di un totale di 598 milioni di kWh di elettricità supplementu finu à a fine di u 2 è i prucessi di carica. Questa figura impedisce a furmazione di a quantità di CO37 chì 2 milioni d'arbuli ponu pulisce.

Seremu u playmaker di l'ecosistema di i veiculi elettrici in u nostru paese.

U presidente di u Cunsigliu di Esarj è u CEO di Enerjisa Enerji, Murat Pınar, hà fattu a seguente dichjarazione:

"Cumu i periculi di u cambiamentu climaticu globale diventanu più evidenti; L'investitori, i cunsumatori è i legislaturi anu ancu aspettative crescente per una transizione di emissioni nette zero da e cumpagnie. Cum'è a più grande è a più grande cumpagnia di distribuzione d'electricità di Turchia è di vendita di vendita, risponde à tutti questi sviluppi cù un approcciu proattivu; Realizemu parechji prughjetti è investimenti. Cù a prima è a più rapida stazione di carica di Turchia per i veiculi elettrici, Esarj hè unu di i nostri investimenti più preziosi in risposta à a nostra fiducia in u futuru di u nostru paese. Semu fieri d'esse una sucietà chì face u primu investimentu è stabilisce una visione in u campu di l'emobilità in u nostru paese, è vogliu sottolineare chì susteneremu l'investimenti infrastrutturali di u nostru paese in ogni campu per chì Eşarj sia una cumpagnia. chì ottene i primi di u so settore.

Quandu ghjunghjemu à u 2030 in Turchia, secondu a Mobilità Veiculi è Tecnulugie Strategic Targets è Roadmap Draft, a quota di u mercatu di vendite di veiculi elettrici hè prevista per aumentà à 35 per centu, u parcu di veiculi elettrichi à 2,5 milioni, è u numeru di carica publica. sockets à 250.000. Cum'è Esarj, travagliemu cù u scopu di esse u pioniere di i passi chì benefiziu l'ecosistema mundiale è l'ecosistema di stazioni di ricarica di i veiculi elettrici turchi quandu ghjunghjemu à u 2030, è di esse trà e cumpagnie di playmaker in questu ecosistema. Cù questi investimenti, dimustremu a nostra rivendicazione in l'ecosistema di i veiculi elettrici in Turchia. Cù i risultati annunziati di u prugramma iniziatu da u nostru Ministeru, riuniteremu e nostre stazioni d'alta velocità è e nostre stazioni chì servenu u futuru efficiente, sicuru, orientatu à a tecnulugia è sustinibule in parechji punti cù l'utilizatori di Veiculu Elettricu in pocu tempu. "

A cultura di l'automobile di seculu hè cambiatu

A dinamica di l'industria è a cultura di l'automobile di u seculu passanu per un prucessu di cambiamentu maiò cù l'avventu di i veiculi elettrici. Stu cambiamentu richiede una pianificazione stretta, una coordinazione è una cooperazione trà i veiculi elettrici è i settori di l'automobile è di l'energia. E flotte di veiculi elettrici (EV) crescenu rapidamente in parechji di i più grandi mercati di veiculi di u mondu, secondu u Rapportu Globale di Vehicle Electric Vehicle Outlook 2021. Quasi 3 milioni di EVs sò stati venduti in u mondu (4,6% di quota di vendita), cù l'Europa superendu a Republica Populare Chine cum'è u più grande mercatu di veiculi elettrici (EV) in u mondu per a prima volta. E pulitiche attuali in u mondu mostranu una crescita sana in questa decennia: i EVs ghjunghjenu u so pienu potenziale per riduce l'emissioni di carbonu, sò necessarii investimenti significativi per decarbonizà a generazione di l'electricità, integrà l'EV in sistemi di energia, custruisce infrastruttura di ricarica, è avanzà a produzzione è u riciclamentu di batterie sostenibili. . Sicondu i dati di JATO Dynamics, chì ancu cunduce a ricerca in u campu di i dati di l'automobile globale è i tendenzi di u mercatu, u numeru di veiculi elettrichi è ibridi vinduti in Europa in l'Aostu di l'annu passatu hà superatu u numeru di veiculi diesel per a prima volta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*