Yapı Merkezi firma di novu a ferrovia più longa d'Africa!

Firma di u Centru di Custruzzione Di novu à a Ferrovia più longa d'Africa
Yapı Merkezi firma di novu a ferrovia più longa d'Africa!

Yapı Merkezi, chì hà firmatu prughjetti giganti in u mondu, hà intrapresu u travagliu di a 4a fase dopu à e prime trè fasi di a linea Dar es Salaam - Mwanza Railway in Tanzania. Dopu avè firmatu u ponte di sospensione più longu in u mondu cù u Ponte Çanakkale di u 1915, Yapı Merkezi hà iniziatu a custruzzione di una nova fase di a ferrovia più longa d'Africa, firmendu u travagliu ferroviariu più longu in u mondu per una cumpagnia turca. Dopu à u travagliu successu nantu à a prima è a seconda fase di a linea ferroviaria Tanzania Dar es Salaam - Mwanza, Yapı Merkezi hà ancu pigliatu u travagliu di custruzzione di a terza fase di u prugettu in dicembre scorsu, è dopu à pocu tempu, cum'è 7 mesi, hà ancu pigliatu. i travaglii di a 4a fase di u stessu prughjettu. Yapı Merkezi pensa à compie stu prughjettu di $ 900 milioni in 42 mesi. In più di tutti i travaglii infrastrutturali in u prughjettu di a ferrovia di una sola pista turnkey in Tanzania; Yapı Merkezi hà intrapresu tutte e 3 stazioni, l'attellu di mantenimentu è l'area di magazzinu trà e cità di Tabora è Isaka, a custruzzione di l'Istitutu Ferroviario, a custruzzione di a ferrovia unica di 165 km inseme cù e linee laterali, signalazione, telecomunicazioni è elettrificazione.

Yapı Merkezi, chì hà firmatu prughjetti giganti in u mondu, hà intrapresu u travagliu di a 4a fase da Tabora à Isaka, dopu a prima, a seconda è a terza fasi di a linea Dar es Salaam - Mwanza Railway in Tanzania. Yapı Merkezi hà intrapresu u travagliu di a 2a fase in dicembre per via di u travagliu successu in e prime 3 fasi di u prugettu. Yapı Merkezi, chì hà pigliatu a 7a fase di u prugettu in pocu tempu cum'è 4 mesi, hà dunque intrapresu a custruzzione di a ferrovia più longa in Africa è hà firmatu u travagliu ferroviariu più longu di una cumpagnia turca in u mondu. In più di tutti i travaglii infrastrutturali in u prughjettu di a ferrovia di una sola pista turnkey in Tanzania; Yapı Merkezi hà intrapresu tutte e 3 stazioni, l'attellu di mantenimentu è l'area di magazzinu trà e cità di Tabora è Isaka, a custruzzione di l'Istitutu Ferroviario, a custruzzione di a ferrovia unica di 165 km inseme cù e linee laterali, signalazione, telecomunicazioni è elettrificazione. Yapı Merkezi pensa à compie stu prughjettu di $ 900 milioni in 42 mesi.

Prughjettu chjave

A cerimonia di firma in Dar es Salaam u 4 di lugliu di u 4 per i travaglii di a 2022a fase di a linea ferroviaria chì si estende da Tabora à Isaka in Tanzania, u presidente tanzaniano Samia Suluhu Hassan, u ministru di finanze tanzaniano Dr. Mwigulu Nchemba, Ministru di u travagliu è u trasportu di Tanzania Prof. Makame M. Mbrawa, Ambasciatore di Tanzania in Ankara Tenente Generale Yacoub Mohamed, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Tanzania Railways Prof. Hè statu tenutu cù a participazione di John W. Kondoro, CEO di Tanzania Railways Masanja Kadogosa è Yapı Merkezi Holding CEO Aslan Uzun.

U prughjettu, chì hè a 1.211a fase di a ferrovia di 4 km chì cunnessa Dar es Salaam è Mwanza quandu hè finita, hè ancu di primura per a linea ferroviaria Tabora - Kigoma à a fruntiera Burundi, chì hè ancu inclusa in u prugramma d'investimentu di Tanzania Railways (TRC). .

A 165a fase di 4 km hè ancu in Yapı Merkezi

Aslan Uzun, chì hà assistitu à a ceremonia di firma, hà dichjaratu ch'ellu hè cuntentu di aghjunghje un novu à i prughjetti di successu chì anu realizatu in Africa finu à avà è hà dettu: A nostra cumpagnia avia fattu a custruzzione. Recentemente, a prima locomotiva elettrica di l'Africa Subsahariana hà iniziatu à pruvà à a nostra linea. I funzionari di a Ferrovia di Tanzania ci anu affidatu u travagliu di custruzzione di a 3a sezione di sta linea ferroviaria assai impurtante di a Republica di Tanzania, per via di a so fiducia in a meticulosità è a qualità di u travagliu di Yapı Merkezi. Avemu firmatu per a 4a fase di u prughjettu di 165 km in quistione. Semu fieri di esse una parte impurtante di stu prughjettu emblematicu è ecologicu ".

Yapı Merkezi hà custruitu più di 3 4.000 km di ferrovie in XNUMX cuntinenti

Stabbilita in u 1965, Yapı Merkezi hè diventata un pioniere mundiale in i campi di trasportu, infrastruttura è cuntrattu generale cum'è una cumpagnia di custruzzione turca chì hà realizatu enormi prughjetti in aree internaziunali. À a fine di u 2021, a cumpagnia hà finitu cù successu più di 3 chilometri di prughjetti di ferrovia è 4.000 prughjetti di sistema ferroviari in 62 cuntinenti, assicurendu chì più di 3,5 milioni di passageri sò trasportati in modu sicuru in u mondu per ghjornu. Yapı Merkezi hà finitu u Prughjettu Tunnel Eurasia, chì cunnetta i cuntinenti asiatichi è europei cù un tunnel autostradale sottu u fondu di u mari, in 2016. U Ponte di Çanakkale di u 2017, u ponte di sospensione di mezza portata più longu (2.023 m) di u mondu, per u quale a Joint Venture guidata da Yapı Merkezi hè stata premiata in 1915, hè stata finita 18 mesi prima di a data di consegna è messa in serviziu u 18 di marzu di u 2022.

Yapı Merkezi hà a so firma nantu à prughjetti di trasportu in corso è finiti in altri paesi africani cum'è Tanzania, Etiopia, Senegal, Zambia, Algeria, Maroccu è Sudan.

Cù più di 19.000 250 impiegati, Yapı Merkezi hà u scopu di rinfurzà gradualmente a so qualificazione cum'è una "marca mundiale" ricercata è di fiducia è di mantene a so pusizione distinta in a storia di i travaglii publichi di Turchia è di u mondu. Classificatu 2021th in 68 in u TOP 9 Global Contractors List determinatu da Engineering News-Record - ENR ogni annu, Yapı Merkezi hà ancu classificatu XNUMXth in a Lista di Sistemi Ferroviari-Trasportu Publicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*