I fiori pruduciuti in Izmir sò offerti à a vendita à a Borsa di Fiori Olandese

I fiori pruduciuti in Izmir sò offerti à a vendita in a Borsa di Fiori Olandese
I fiori pruduciuti in Izmir sò offerti à a vendita à a Borsa di Fiori Olandese

U primu di i fiori pruduciuti da a Cooperativa di Sviluppu Agricola Bademler, chì hè diventatu a "capitale di fiori" ​​in Turchia cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hè offrittu in vendita nantu à u scambiu di fiori di l'Olanda, chì hà una 49 per centu di parte in l'esportazioni mundiali di fiori. U presidente Soyer, chì hà participatu in diretta à l'asta di u fiore di tipu "Vidaca Ammi Casablanca", chì hè statu messu in vendita à Royal Flora Holland, hà dettu: "Vulemu chì i fiori di İzmir fiuriscenu in u mondu sanu, cum'è i fiori. fiorì in e muntagne di İzmir. Continueremu sta lotta per mantene in vita u nostru picculu pruduttore è per assicurà ch'ellu sia alimentatu in u locu duv'ellu hè natu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA strategia Izmir Agriculture, implementata in cunfurmità cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibile", porta u fruttu. Cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, i pruduttori di fiori in Urla Bademler entranu in u più grande scambiu di fiori in u mondu. U primu tipu di fiori tagliati "Vidaca Ammi Casablanca" pruduciutu da a Cooperativa di Sviluppu Agricola di Bademler Village per u mercatu di fiori di l'Olanda, chì hà una parte di u 49 per centu in l'esportazioni mundiali di fiori, hè stata venduta à l'asta in Royal Flora Holland, chì hà una zona di fioritura. 950 ettari. Presidente à a campana di vendita di a prima asta Tunç Soyer pressatu. Vidaca Ammi Casablanca hà scontru cù 12 cumpratori diffirenti in u so primu ghjornu d'asta.

U nostru scopu hè di fà u picculu fabricatore un esportatore.

Assistendu à l'asta via ligame in diretta, u presidente Soyer hà dettu: "Sò assai entusiasta. Pò esse vistu cum'è un picculu passu chì facemu avà. Unu di i nostri prudutti hè in vendita. Tuttavia, hè un passu assai grande è preziosu per noi, per a Cooperativa di Sviluppu Agriculu di Bademler Village. Se u picculu pruduttore ùn pò micca cummercializà u pruduttu chì pruduce à u mondu, allura u valore di u pruduttu chì pruduce hè definitu sottu à u so valore reale. In ogni casu, se u putere cumpetitivu aumenta, s'ellu ghjunghje à u puntu duv'ellu pò cumpete in l'arena internaziunale, allora u pruduttore hè cuntentu. Cuntinueghja à guadagnà pruducia u so pane. U nostru sognu di fà u picculu pruduttori un esportatore hè u puntu più impurtante di u mira di "Un'altra Agriculture hè Possibile" da u principiu.

simu nantu à a strada bona

Esprimendu ch'ellu era statu in Royal Flora, una di e più grandi zone d'asta in l'Olanda, u presidente Soyer hà dettu: "Hè veramente una urganizazione straordinariamente grande cù fiori in ogni locu, cum'è un formicale. Questa hè una facilità stabilita da i picculi pruduttori. Ddu pruduttore hè u picculu pruduttore chì campa quì. Per noi, invece, l'agricultura hè vista cum'è un travagliu per i grandi industriali. Hè cunsideratu chì l'agricultura deve esse fatta à grande scala, è l'industriali anu da fà. Allora chì deve fà u picculu pruduttore? Vulenu ch'ellu lascià u so paese, unisci à l'esercitu di disoccupazione, è diventa un travagliadore à pocu pressu. Perchè si vede cusì, a terra hè stata pruvata à esse affittata in Venezuela. Eppuru vedemu. L'Olanda hà riunitu u picculu pruduttore è hà creatu un terrenu di l'asta chì domina u mondu. L'Olandesi facenu circa 50 per centu di u cummerciu mundiale di fiori. I picculi pruduttori facenu. Insomma, perchè e nostre cuuperative ùn devenu micca cresce ? Perchè ùn unisce micca e mani è participà à i mercati mundiali? Facemu quellu sognu diventerà realtà. Sti sementi ancestrali si sò infilati in queste terre fertili per millaie d'anni. Vulemu chì i fiori di İzmir fiuriscenu in tuttu u mondu, cum'è i fiori fiuriscenu in e muntagne di İzmir. Credu chì faremu questu inseme. Semu nantu à a strada bona. Cuntinueremu sta lotta per mantene in vita u nostru picculu pruduttore, per chì a so famiglia sia alimentata in u locu duv’ellu hè natu.

Avemu ghjuntu à questu puntu cù a visione di u presidente Soyer

Ricordendu chì oghje hè una matina eccitante per İzmir, u Consule Onorariu di l'Olanda İzmir Ahmet Oğuz Özkardeş hà dettu: "Semu à questu puntu oghje per via di a visione di u nostru presidente Bronze chì hè aperta à l'esteru è l'impurtanza ch'ellu attribuisce à e cooperative in a regione. Da avà, parleremu di quanti fiori vendemu è di quanti prudutti novi pruduciamu ».

Questu hè solu u principiu

U Vicepresidente di u Cunsigliu di l'Associazione Mondiale Izmir (DIDER) Can Ersoy hà dettu: "U nostru presidente Tunç SoyerEsse quì ci entusiasma è ci incoraggia. Mahmut Türkmenoğlu, u fundatore di Bademler Village Agricultural Development Cooperative, hè una cooperativa impurtante, è questu hè u più grande legatu chì ci hà lasciatu. Cum'è DİDER, avemu travagliatu per fà sta cooperativa più resistente. Una di e nostre attività era a vendita di fiori chì avemu realizatu cù u nostru Uffiziu Olandese. Oghje simu à un puntu di partenza. Continueremu stu principiu cù fiori novi in ​​u periodu à vene. Cum'è DİDER, simu assai onorati d'esse implicati in questu prublema ".

Risuscitamu da a cendra cum'è un fenice

U presidente di a Cooperativa di Sviluppu di u Village di Bademler, Murat Kulaç, hà dettu chì era assai entusiasmu di vede i fiori chì anu pruduttu in l'Olanda per a vendita. Avemu avutu a nostra prima eccitazione à a ceremonia di sementa. Oghje, ùn possu micca descriverà a mo eccitazione per voi. Duvemu avè successu. U nostru successu apre a strada per İzmir è altre cooperative. Semu cusì in questa cosa. Stu successu di a nostra cooperativa accelerà u travagliu di altre cooperative. Cum'è a fenice, risuscitamu da e cendri. Avemu amparatu i passi di stu travagliu passu à passu. Avemu da piglià solu un camion per correre in Olanda. Vulemu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Izmir, DIDER è e camere prufessiunali ".

Quale hè assistitu ?

À u ligame in diretta da a Cooperativa di Sviluppu Agricola di Bademler Village à a Borsa di Fiori Olandese, Olanda İzmir Consul Onorario Ahmet Oğuz Özkardeş, Sindaco di Gaziemir Halil Arda, Sindaco di Karaburun İlkay Girgin Erdoğan, Presidente di l'Associazione Mondiale İzmir (DİDER) Ahmet Güler Can Ersoy, DİDER, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Murat Kulaç, Capu di Bademler Village Development Cooperative, Presidente di u Cunsigliu Consultivu per IOT Netherlands Turks, Ahmet Altan è Ruhisu Can Al, Cunsigliu di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Zeki Baran, Capu di DIDER L'Uffiziu di Amsterdam Izmir, è i muhtars anu assistitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*