Cumincianu i tour gratuiti di u Patrimoniu di Ankara

Cumincianu i tour gratuiti di u Patrimoniu di Ankara
Cumincianu i tour gratuiti di u Patrimoniu di Ankara

A Municipalità Metropolitana di Ankara (ABB) apre spazii di travagliu di restaurazione è conservazione à i citadini di a Capitale. A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì hà firmatu prughjetti chì prutegge a so storia è a so cultura, lancia avà l'applicazione "Viaggi di u Patrimoniu di Ankara" per rinvivisce u turismu di a cità è per permette à a ghjente di a capitale di cunnosce a cità.

ABB, chì risuscita i strutturi simbolichi abbandunati è sfidanti in a capitale, unu à unu, apre i zoni di travagliu di risturazione è conservazione per prumove a storia di a cità. Annunziando u lanciamentu di a nova applicazione nantu à i so cunti suciali, u presidente ABB Mansur Yavaş hà dettu: "Travagliemu duramente per trasfirià u patrimoniu storicu è culturale di Ankara à e generazioni future. Participendu à u prugramma Ankara Heritage Construction Site Travel, chì urganizeremu, accumpagnati da guide esperte, pudete vede u nostru travagliu in situ è ​​avè infurmazioni.

Tours di custruzzione in u teatru Rumanu, Archeopark è Castellu di Ankara

In u scopu di l'applicazione chì deve esse implementata da u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale, guide esperte accumpagnaranu i residenti di a Capitale chì volenu vede, esaminà è uttene infurmazioni nantu à i travaglii in corso à u Teatru Rumanu, a Riabilitazione di a Strada di u Castellu di Ankara è Cantiere di custruzzione di Archeopark.

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì ospita parechji avvenimenti per rinfurzà a cuscenza di u patrimoniu culturale, hà u scopu di rinvivisce u turismu urbanu cù l'applicazione gratuita "Viaggi di u Patrimoniu di Ankara".

U rispettu di u patrimoniu storicu

Dichjarà chì rispettanu u patrimoniu archeologicu è chì volenu mustrà i travaglii di risturazione è conservazione iniziati in queste zone à i residenti di a capitale, Bekir Ödemiş, Capu di u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale di ABB, hà datu l'infurmazioni seguenti:

"I nostri prughjetti per prutege u patrimoniu archeologicu storicu è culturale di Ankara cuntinueghjanu rapidamente. Alcuni di elli sò in a fase di prughjettu è alcuni sò in a fase di implementazione. U publicu di Ankara li seguita da vicinu, ma avemu pensatu chì questu ùn saria micca abbastanza. Cum'è l'amministrazione municipale, vulemu chì u nostru travagliu sia cunnisciutu, vistu è nutatu da tutti i residenti di Ankara. Perchè s'ellu ùn sapete, ùn pudete micca prutegge, s'ellu ùn sapete, ùn pudete micca prutegge. In questu cuntestu, avemu iniziatu u prugramma di Visite di u Site di Custruzzione di u Patrimoniu di Ankara cum'è u Dipartimentu di i Beni Culturali è Naturali di a Municipalità Metropolitana di Ankara per mostrà i travaglii di applicazione chì avemu fattu soprattuttu per u patrimoniu storicu culturale è archeologicu ".

Dichjarà chì u prugramma di tour di cantiere di custruzzione, chì si terrà in lugliu è aostu à a prima tappa, continuerà se ci hè una dumanda, Ödemiş hà dettu: "Ci hè un Teatru Rumanu di 2 anni trà questi cantieri. Propiu accantu, ci hè l'Archeopark, chì copre una superficie di 17 mila metri quatratu, chì forse serà l'unicu Archeopark di Turchia. Ci sò ancu strutture registrate chì appartenenu à u Periudu Ottumanu in u Castellu di Ankara. Quì, mustraremu i nostri invitati intornu à i cantieri di custruzzione induve si facenu risturazioni. Cusì, assicureremu chì tutti i beni archeològichi storici è culturali esistenti di Ankara sò cunnisciuti, in particulare da i nostri citadini di Ankara, è li prutegeremu inseme da avà.

Applicazione in linea

U patrimoniu culturale, induve i strati storichi sò purtati à a luce, serà intruduttu da vicinu à a ghjente di a Capitale cù un viaghju urganizatu da u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale.

I citadini chì volenu participà à l’evenimentu culturale da urganizà ; In a forma creata à l'indirizzu "forms.ankara.bel.tr/ankaramiras", puderanu fà una applicazione in linea marcà i siti di custruzzione chì volenu visità è e date di visita cù a so infurmazione persunale. Rimarchendu chì l'idee è l'opinioni di i citadini chì saranu inclusi in u prugramma di viaghju sò impurtanti è ch'elli metteranu in luce nantu à i prughjetti futuri, Ödemiş hà dettu: "Domandemu ancu i motivi per chì i nostri citadini participanu à questi viaghji in u modulu di candidatura. . Perchè sò interessate ? Quessi seranu dati impurtanti per noi. In i nostri travaglii futuri, l'utilizaremu in tutti i prughjetti è l'applicazioni chì faremu in particulare per a preservazione di a struttura storica in Ankara è i so distretti. Attachemu una grande impurtanza à questu cum'è una cunniscenza di a participazione ", disse.

U situ di custruzzione di u Teatru Rumanu è di l'Archeopark, chì si terrà u 23-30 di lugliu 2022 è u 13-20 d'aostu, si terrà trà 11.00:12.00 è 13.00:14.00, è u cantiere di u Castellu di Ankara si terrà trà XNUMX:XNUMX è XNUMX:XNUMX. XNUMX:XNUMX.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*