Instruction for Agricultural Control against Meadow Caterpillars in Sunflower da u Ministeru di l'Agricultura è Foresta

Ministeru di l'Agricoltura è l'Instruzzioni Forestale per u Controlu Agriculu contr'à Caterpillar Meadow in Girasole
Instruction for Agricultural Control against Meadow Caterpillars in Sunflower da u Ministeru di l'Agricultura è Foresta

Ministeru di l'Agricultura è Foresta, Direzzione Generale di Ricerca Agricola è Politiche (TAGEM) Dipartimentu di Ricerca Fitosanitaria, per cumbatte i bruchi di prato, in particulare in i zoni piantati di girasole, in a Regione Tracia, "Istruzioni Tecniche per u Controlu di Grasshopper Crop in Girasole" ​​hè statu preparatu è mandatu à i stakeholder.

U Ministeru hà lanciatu una lotta contru i caterpillars di u pratu chì anu invaditu i campi di girasole in l'ultimi ghjorni.

Sicondu l'infurmazioni cuntenute in a "Instruczioni Tecniche per u Controlu Agriculu per i Caterpillars di Prato in Girasole" preparatu da u Ministeru, i farfalle adulte sò insetti migratori è agiscenu in massa. A criatura pone i so ova, in particulare nantu à a parte sottu di e foglie di l'acitu è ​​l'altri erbaccia. I larvati si alimentanu nantu à e foglie, i fiori è i fiori di e piante. Per quessa, e misure culturali sò di grande impurtanza in a lotta contru a caterpillar di prato. In u vaghjimu, i campi deve esse aratu in prufundità per chì alcuni di i coconi di pupa cascanu in fondu è e farfalle ùn ponu micca vene à a superficia di a terra.

Per d 'altra banda, certi coconi restanu nantu à a superficia di a terra è diventanu alimentu per l'acelli o sò affettati negativamente da u friddu invernale. In a lotta contru i pesti, u cuntrollu di erbaccia in a primavera hè ancu di grande impurtanza.

Prima di tuttu, postu chì l'ova sò lasciate à e erbaccia, hè necessariu di distrughjini l'ova è e larve è impediscenu di causà danni à i pianti cultivati.

Inoltre, mantene u cuntrollu di erbaccia in i pianti cultivati ​​furnisce u stessu benefiziu. A sega precoce di i culturi di furaghji cum'è l'alfalfa, u clover è u clover si distingue cum'è un metudu impurtante per riduce a pupulazione.

U cultivo di terra cù l'erpice di discu deve esse fattu in a primavera è a simminzioni deve esse prima.

Trà l'istruzzioni, per u cuntrollu chimicu, camminendu in zigzag in a direzzione diagonale di u campu è cumincianu a lotta quandu 25 larve sò detecati per metru quadru, ogni 30-10 metri.

A lotta deve esse fatta contr'à a terza larva instar à u più tardi.

OPRA IN THRACE

L'area di cultivazione di girasole d'oliu in Turchia hè 8 milioni 113 mila decares è a pruduzzione hè di circa 2 milioni 215 mila.

In a Regione di Tracia, l'Istitutu di Ricerca Agricola Tracia di TAGEM è e direzzione provinciale di l'agricultura è a silvicultura realizanu studii coordinati in quantu à i danni di i caterpillars di prato in girasoli.

In questu cuntestu, à u principiu di lugliu, l'adulti di caterpillars di prato cuminciaru à vede più intensamente chè mai. Per d 'altra banda, nisun dannu hè statu rilevatu in ogni locu induve l'individui adulti eranu cuncentrati.

L'area cultivata tutale in Edirne hè di 1 milione 73 mila 508 decares è a so pruduzzione hè di circa 285 mila tunnellati. I danni di caterpillar di Prato sò stati osservati in i distretti di Uzunköprü, Meriç, Keşan, Enez è İpsala, chì currispondenu à circa 700 mila decares di zona di cultivazione di a pruvincia.

I pesti sò stati rilevati in u 10-15 per centu di l'area in quistione, è questi spazii sò stati spruzzati cù arnesi di terra è droni. I danni sò stati nutati più intensamente in particulare in i pianti tardi.

50 PERCENT FIELD IS MEDICED IN KIRKLARELİ

In Kırklareli, l'area di cultivazione di girasole hè di 911 mila 619 decares è a produzzione hè di circa 226 mila tunnellate.

In i paesi di Merkez, Lüleburgaz, Babaeski, Pınarhisar, Kofçaz, Vize, distretti Pehlivanköy chì sò piantati tardi è ùn anu micca successu in u cuntrollu di erbaccia, prudutti cum'è trifogliu di granu, principalmente girasole, una superficie totale di 900 mila decares, 200 mila decares di una zona di circa 150 mila decares sò economicamente viabili, i danni anu superatu u limitu.

Dopu à i sforzi di cuntrollu di pesti, u 50 per centu di l'area tutale hè sempre spruzzatu, è u travagliu di spraying cuntinueghja in a zona restante.

Drones à u travagliu

In Istanbul, a superficia cultivata tutale hè di 181 mila decares è circa 49 mila tunnellate di pruduzzione hè realizata.

Mentre a pesta hè vista soprattuttu in i distretti di Çatalca, Silivri, Arnavutköy è Büyükçekmece nantu à una zona di circa 20 mila decares (circa u 10 per centu di a piantazione tutale), l'arnesi di terra è i droni sò in lotta. 3 droni travaglianu attivamente in Istanbul.

Mentre l'area tutale di cultivazioni di girasole in Tekirdağ hè di circa 1 milione 663 mila decares, a produzzione hè di circa 399 mila tunnellate. A lotta contru i strumenti di terra è i droni cuntinueghja.

A pesta hè stata rilevata in una zona di circa 40 mila decares in i paesi Süleymanpaşa Bıyıkali, Banarlı, Karacaklavuz, Ortaca è Karahalil.

A contaminazione intensa hè stata osservata in i campi induve l'acitu (htır) ùn era micca trattatu o in i cunfini di u campu induve sta erbaccia hè stata trovata. In u scopu di a lotta, 18 droni travaglianu.

Sakarya Corn Research Institute hà ancu infurmatu chì i pesti sò stati rilevati in a pruvincia in quistione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*