L'Autorità Reguladora di u Mercatu di l'Energia per recrutà 40 travagliadori

Autorità Reguladora di u Mercatu di l'Energia
Autorità Reguladora di u Mercatu di l'Energia

L'Autorità Reguladora di u Mercatu di l'Energia per esse impiegata; In u scopu di l'Articulu 657/D di a Legge N ° 4, a Legge di u travagliu N ° 4857 è u Regolamentu nantu à e Prucedure è i Principii da Applicà à u Recruiting Workers in Instituzioni è Organizzazioni Publici, 40 travagliadori permanenti seranu recrutati attraversu İŞKUR. E cundizioni di candidatura per u reclutamentu permanente seranu publicate nantu à u situ web İŞKUR. I candidati interessati ponu candidà in persona à a Direzzione Generale di l'Agenzia Turca per l'Impiegazione Ankara Direzzione Pruvinciale di l'Agenzia per l'Impiegazione Çankaya Service Center trà 25/07/2022 è 29/07/2022 o via u situ web iskur.gov.tr.

Per i dettagli di l'annunziu CLICCA QUI

CONDIZIONI D'APPLICAZIONE

1. Per risponde à e cundizioni specificate in i subparagrafes (657), (48), (1), (4) è (5) di u paràgrafu (A) di u primu paràgrafu di l'articulu 6 di a Legge di i Servitori Civili N ° 7.

2. Esse più di 18 anni di età è sottu 31 anni di età da a data di l'applicazione. (I nati trà u 25/07/1992 - u 29/07/2004)

3. Esse un graduatu di l'Educazione Secundaria (Liceu o equivalente) à a data di scadenza di a candidatura per a professione applicata.

4. Ùn esse ricivutu di pensione di pensione, di vechja o d'invalidità da alcuna istituzione di sicurezza suciale.

5. Per avè un documentu chì mostra u statutu di priurità di i candidati chì anu u dirittu à a priorità in l'impieghi, specificatu in u primu paràgrafu di l'articulu 09 di u Regolamentu nantu à e Prucedure è i Principi da Applicà à u Recruiting Workers in Instituzioni è Organizzazioni Publici publicatu in u Gazzetta Ufficiale N ° 08 di u 2009/27314/5.

6. Per avè successu in l'esame orale tenutu da a nostra Istituzione in cunfurmità cù l'Articulu 17 di u Regolamentu nantu à e Prucedure è Principii da Applicà à u Recruiting Workers in Instituzioni è Organisazioni Publici.

7. U periodu di prova di i candidati per esse ingaghjati hè di quattru mesi, è u cuntrattu di u travagliu di quelli chì fiascanu durante stu periodu serà terminatu.

8. L'applicazioni di i candidati chì si trovanu dopu à ùn risponde micca à e cundizioni di reclutamentu ponu esse terminate da u patronu in ogni tappa di l'annunziu - esame è prucessu in u travagliu.

9. I candidati ùn deve micca avè prublemi di salute chì li impediscenu di fà e so funzioni per a professione ch'elli candidenu è ùn deve micca avè ostaculi à travaglià in turni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*