Hüyük Red Gold Artisgianali Tradiziunali è Festival di Ghjuventù hè cuminciatu

Huyuk Red Gold Artisgianu Tradizionale è Festival di Ghjuventù hè cuminciatu
Hüyük Red Gold Artisgianali Tradiziunali è Festival di Ghjuventù hè cuminciatu

Hüyük Red Gold Artigianali Tradiziunali è Festival di Ghjuventù, chì hè u festival più cumpletu in Anatolia, hà iniziatu cù a participazione di u Ministru di a Ghjuventù è di u Sport Mehmet Muharrem Kasapoğlu. 24 artisti participeranu à u festival, chì durà finu à dumenica 165 di lugliu. In u scopu di u festivale, seranu urganizati avvenimenti in diverse categurie cum'è cuncerti, interviste, cuncorsi, spettaculi di teatru, mostre, proiezioni di cortometraggi.

Hüyük Red Gold Artisgianali Tradizionali è Festival di Ghjuventù, chì hè u festival più cumpletu di Anatolia in u distrittu Hüyük di Konya, hà iniziatu sottu l'auspici di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, u Ministeru di a Ghjuventù è Sport, è u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, ospitu. da a municipalità di Hüyük. A cerimonia d'apertura di u festival, chì durà finu à dumenica 24 di lugliu, hà assistitu u Ministru di a Ghjuventù è di u Sport Mehmet Muharrem Kasapoğlu, u Vice Ministru di a Cultura è u Turismu Ahmet Misbah Demircan, u Deputatu AK Party Konya Orhan Erdem, u Deputatu MHP Konya Esin Kara , u guvernatore di Konya Vahdettin Özkan, u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya Uğur İbrahim Altay, u presidente provinciale di Konya di u partitu AK Hasan Angı, u sindaco di Hüyük Mehmet Çiğdem, rapprisentanti di partiti pulitichi, rapprisentanti di organizzazioni non governative, rapprisentanti di istituzioni è organizzazioni pubbliche è parechji citadini anu assistitu. . Un totale di 165 artisti participeranu à u festival, cù avvenimenti in diverse categurie cum'è cuncerti, discorsi, cuncorsi, spettaculi di teatru, mostre è proiezioni di cortometraggi. Artisti famosi di Yeşilçam si scontranu ancu cù i so fan in u scopu di u festival.

"Cugliemu i frutti di l'investimenti chì avemu fattu sottu a guida di u nostru presidente"

Parlendu à a ceremonia di apertura, u Ministru di a Ghjuventù è di u Sport Mehmet Muharrem Kasapoğlu hà dettu: "Collegemu i frutti di l'investimenti chì avemu fattu sottu a guida di u nostru presidente in l'ultimi 20 anni. Aumenteremu parechje stelle, parechji campioni, eroi chì farà sbulicà e stelle stu mese, da Hüyük, i distretti di Konya è Konya. Aumenteremu stelle chì facenu sente à u mondu sanu u nostru Innu Naziunale. S'è avemu allinatu tutte queste strutture cum'è perle in tutta a Turchia, da u livante à u punente, da u nordu à u sudu, è à i punti più luntanu, avemu da cuntinuà à serve a nostra nazione cù sinergia, credendu è currendu cù u listessu. entusiasmu".

U sindaco di Hüyük, Mehmet Çiğdem, hà dettu: "Vogliu ringrazià u nostru Ministeru di a Cultura è u Turismu, u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport, u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione per u so sustegnu à u nostru festival. Vogliu ancu ringrazià u Ministru di a Ghjuventù è di u Sport, Mehmet Muharrem Kasapoğlu, chì hà onoratu l'apertura di u nostru festival. Ospitemu u più grande festival di Anatolia cù a participazione di 165 artisti. Invitu i nostri citadini da e pruvince è distretti circundanti à u nostru festival ", disse.

In u scopu di u prugramma,

  • 22 di lugliu: Aysel Yakupoğlu, Murat Kekilli, Yasemin Özol.
  • 23 di lugliu: Manuş Baba, Sebnem Sezer, Damla Yıldız
  • 24 di lugliu: Yavuz Bingöl, Yunus Emre Şengül, Ahmet Selçuk Yılmaz

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*