L'Assemblee di Fasci sò cuminciati à Mudanya Junction Second Arm Connection

L'Assemblee di Beam Accuminciau nantu à u Second Bracciu di Cunnessione di Mudanya Junction
L'Assemblee di Fasci sò cuminciati à Mudanya Junction Second Arm Connection

L'assemblee di fasciu anu iniziatu nantu à u sicondu bracciu di cunnessione chì a Municipalità Metropolitana di Bursa hà implementatu in Mudanya Junction per dà vita à Acemler Junction.

A Municipalità Metropolitana di Bursa cuntinueghja i so sforzi per alleviare u trafficu in Acemler, induve a densità hè 180-15 per centu più altu ch'è u Ponte di i Martiri di u 10 di lugliu, induve u passaghju mediu di ogni ghjornu hè di circa 12 mila veiculi in Istanbul. A Municipalità Metropolitana, chì prima fece l'allargamentu di a strada nantu à i rami di cunnessione Acemler Junction è cunnessu Hayran Cadde è Oulu Cadde cù un passaghju di tubu, hà acceleratu u travagliu di Mudanya Junction, chì hà affettatu direttamente u trafficu in a regione. Mentre i travaglii di asfaltamentu sò cumpletati nantu à u bracciu cuncepitu in Mudanya Junction, chì permette à i veiculi chì venenu da a direzzione di Odunluk, Dikkaldırım è Beşevler per andà in u centru di a cità "vicinu à u stadiu"; assemblea principia nantu à u sicondu bracciu. 220 travi seranu assemblati per a custruzzione di un ponte di 38 metri chì cunnette direttamente i veiculi chì venenu da a direzzione di Odunluk, Dikkaldırım è Beşevler à a direzzione di Mudanya è İzmir. I travaglii sò realizati di notte, cunziddi a densità di trafficu in a regione. I travi, chì sò alzati da a grua cun grande cura, sò muntati nantu à i pilastri di u ponte. Dopu à l'assemblea, chì hè destinata à esse cumpletata in pocu tempu, l'asfaltamentu serà fattu è u bracciu di u ligame di junction serà apertu à u trafficu, chì riducerà a carica di Acemler un pocu più.

L'investimenti di trasportu ùn rallentanu micca

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà ricurdatu chì anu digià finitu i travaglii di strada di cunnessione pensati à Mudanya Junction, chì permetterà à i veiculi chì venenu da e duie direzioni di andà in Hayran Street, Bursa Ali Osman Sönmez Hospital è Hüdavendigar District senza entre in Acemler. Enfatizendu chì i travaglii nantu à a strada chì uniranu i veiculi chì venenu da a direzzione di Odunluk, Dikkaldırım è Beşevler à l'Autostrada D200 da u latu di u stadiu sò stati finiti, u presidente Aktaş hà dettu: "Avà, i veiculi chì venenu da a direzzione di Odunluk. , Dikkaldırım è Beşevler puderanu cunnette à a strada principale senza avè da andà à l'intersezioni Orhaneli o Acemler. L'assemblea principia nantu à u viaductu di cunnessione stradale di Mudanya, chì custituisce a seconda tappa di u prugettu. Cù stu studiu, i veiculi seranu direttamente cunnessi cù e strade Mudanya è İzmir. In questu modu, u pesu di Acemler diminuirà è u cursu di u trafficu accelerà ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*