A Regola di Priorità per a Prutezzione di l'Igiene di l'Effetti Verani

A Regola di Priorità per a Prutezzione di l'Igiene di l'Effetti Verani
A Regola di Priorità per a Prutezzione di l'Igiene di l'Effetti Verani

Specialista in Malattie Infettive Prof. Dr. Meral Sönmezoğlu hà datu infurmazioni nantu à l'infizzioni più cumuni in l'estiu è modi per prevene.

Incrementa l'incidenza di infizzioni di adenovirus

Dichjarà chì anu scontru l'infezzione di l'adenovirus, chì si trova com'è u risultatu di un cuntattu strettu è hà un cursu più severu cumparatu cù u friddu di solitu, u Prof. Dr. Sönmezoğlu hà dettu: "Accumincia cù i zitelli prima è poi infetta i genitori. Oghje ci sò più di 50 adenovirus differenti identificati è ponu causà infizzioni diffirenti. Ancu s'ellu pò accade à ogni età, hè più cumuni in i zitelli sottu à 5 anni, soprattuttu in quelli chì campanu in ambienti affollati cum'è kindergartens. Perchè hè trasmessu per u cuntattu o u cuntattu cù gocce respiratorii è superfici contaminate. In questu gruppu di zitelli, parechji ragiuni, cum'è l'usu cumunu di l'articuli, u fattu chì portanu e so mani à a so faccia più spessu, o ùn lavà e mani cum'è desiderate pò accelerà a trasmissione. disse.

Sönmezoğlu hà dettu: "I sintomi ponu varià secondu i tipi di adenovirus. In ogni casu, u nasu runny, mal di gola, infizzioni di l'orechja pò sviluppà in i zitelli. Unu di i sintomi più cumuni hè l'ochju rossu, cunnisciutu ancu cum'è conjunctivitis. L'infizzioni di u stomacu è di l'intestinali ponu ancu esse vistu in certi persone.Hè assai impurtante chì i zitelli acquistenu stu abitudine da a ghjovana età. Inoltre, a superficia è i ghjoculi anu ancu esse disinfettati. Perchè l'adenovirus ponu stà nantu à a superficia per un bellu pezzu, a so contagiosità cuntinueghja ".

A malatia di i legionari chì vene cù l'aria condizionata pò esse trascurata

prof. Dr. Meral Sönmezoğlu hà continuatu cusì:

"A malatia di i legionari hè una di e malatie chì tememu in i mesi d'estate. Legionari hè una bacteria chì si multiplica induve l'acqua s'accumula. Si multiplica rapidamente in ambienti induve l'acqua s'accumula, cum'è i pomi di doccia è l'aria condizionata. Quandu a doccia o l'aria condizionata hè attivata, spruzza è si sparghje à l'ambiente. Quandu inalata, una malatia chjamata pulmonite o pulmonite di i legionari si trova. A malatia pò esse trascurata da u tempu à u tempu. In ogni casu, postu chì u trattamentu differisce, hè estremamente impurtante di portà in mente è investigà i sintomi quandu si prisentanu è dà u trattamentu adattatu.

I stagni, in particulare e piscine mal pulite, creanu l'ambiente ideale per a diffusione di infizzioni. Per esempiu, l'infizzioni fungali ponu sparghje assai rapidamente da e piscine. In ogni casu, l'infezzione chlamydia pò ancu sparghje da a piscina è causanu una infizzione in l'ochji. I batteri Beta, chì causanu ancu i friddi, sò ancu trasmessi da e piscine. Ma hè assai impurtante chì u ciculu hè assai bonu. In ogni casu, a pulizia deve esse fatta calculendu u numeru di persone per metru quadru. Perchè ancu chì una piscina hè pulita regularmente, s'ellu hè aduprata da troppu persone, a pulizia pò esse micca abbastanza in questu casu.

I vegetali è i frutti assolutamente micca lavati ùn deve esse cunsumati. In ogni casu, l'alimenti antihigienici, pocu cotti è l'alimenti chì sò venduti in l'apertu deve esse evitati. In particulare durante i viaghji, l'acqua d'origine scunnisciuta ùn deve esse cunsumata. Unu di i punti più impurtanti hè chì e droghe antimicrobiche ùn deve esse aduprate senza cunsultà u duttore ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*