Attenzione à a contaminazione elettromagnetica in ambienti interni!

Prestate attenzione à a contaminazione elettromagnetica in ambienti interni
Attenzione à a contaminazione elettromagnetica in ambienti interni!

Üsküdar University Facultà di Ingegneria è Scienze Naturali Capu di u Dipartimentu Elettricu è Elettronica Prof. Dr. Selim Şeker hà valutatu i danni di a radiazione artificiale causata da i dispositi elettronici chì usamu spessu in a vita di ogni ghjornu.

Şeker hà fattu e seguenti valutazioni nantu à i danni di a radiazione:

U prufessore hà nutatu chì tutti i dispusitivi chì utilizanu l'energia elettrica emettenu campi elettromagnetici è radiazioni non ionizanti cum'è effetti latu mentre eseguinu e so funzioni nurmale. Dr. Selim Şeker hà dettu: "Questu provoca effetti termali è micca termali dannosi nantu à l'omu, e piante, l'animali è i dispositi. L'effetti nantu à l'omu ùn sò micca assai diffirenti da l'effetti nantu à e piante o l'animali, postu chì 70-80% di tutti sò custituiti da acqua è materiale dielettricu. In più di questu, certi danni, cum'è u cancer, appariscenu medicalmente dopu à 15-20 anni.

Ogni dispositivu wireless hà una o più antenne chì emettenu Radiazione di Frequenza Radio (RFR) à frequenze diverse. Una "frequenza" hè u numeru di onde RFR chì passanu un puntu datu ogni secondu. Un Hertz (Hz) hè una onda per secondu. Bluetooth generalmente usa 2.4GHz. Un smartphone hà generalmente almenu 5 antenne RFR attive. Wi-Fi 5 GHz emette 5 miliardi d'onda per secondu.

Onde elettromagnetiche (EMD) anu dui tipi di effetti biologichi. A prima parte hè lagnanza cum'è mal di testa, ochji ardenti, fatigue, debulezza è vertigini, chì pudemu chjamà l'effetti sentiti in pocu tempu. Inoltre, cunsiquenzi cum'è insomnia di notte, sonnu di ghjornu, risentimentu è micca participà à a sucità per via di l'incomodità constante sò ancu signalati in a literatura.

U prufessore hà nutatu chì a prutezzione di a radiazione emessa da i dispositi utilizati in casa hè pussibule cun qualchi precautions. Dr. Selim Şeker hà listatu i so cunsiglii cum'è seguente:

Cum'è hè fattu per i schermi, a forza di u campu di i dispositi elettronici deve esse determinata da piglià in contu a distanza è a durata di l'usu è deve esse dispunibule per tutti.

Per i dispositi cù forza di campu media o alta, l'intensità di u campu chì deve esse previstu à quale distanza è i valori di distanza limite minima chì deve esse furnitu in u funziunamentu deve ancu esse specificatu.

A prudenza deve esse pigliatu cù i dispositi elettrichi chì creanu campi prolongati è intensi, cum'è manta elettricu è scaldi di pede.

Hè una questione di dibattitu se l'avvirtimenti basati nantu à i valori limite seranu abbastanza o se certi dispositi seranu eliminati da u mercatu in tuttu. Tuttavia, l'esempiu di e raccomandazioni MPR-II di a Svizzera nantu à i schermi mostra chì certi standard ponu esse introdutti è sensibilizà l'utilizatori di sti standard è lascià a scelta à elli pò esse una suluzione pussibule.

Ùn aduprate micca riscaldatori elettrici, coperte elettriche è letti d'acqua riscaldati elettricamente, in particulare in i spazii di dorme.

Pruvate di mantene una distanza di almenu 1 metru da i picculi apparecchi elettronici in a zona di dorme. Queste caratteristiche sò ancu valide per i radio-alarme in rete è i telefunini per i zitelli.

I dispusitivi elettronichi d'alta efficienza ùn deve micca esse operatu in a zona di dorme. In casi particulari, deve esse mantene una distanza di 2 metri.

Pudemu prutege noi stessi da l'effetti di i campi elettrici è ancu magnetichi per unplugging devices chì ùn anu micca bisognu à esse usatu.

Fate l'interu cable è i dispositi cunnessi senza tira è tensione aghjustendu un interruttore on-off à a parte plug di u cordone di estensione.

Prutegge vi da l'effetti dannosi di u campu magneticu estensu causatu da i cavi split, soprattuttu usendu cavi torciati cum'è a via di trasmissione in sistemi di lampade alogene.

Assicuratevi chì i pruduttori di i dispositi elettronici sò sensibili è cuscenti di a contaminazione elettronica.

L'omu sò esposti à u campu magneticu naturali di 50 metri quadrati di a terra in ogni mumentu è anu adattatu à questa forza di campu in tuttu l'evoluzione. Sicondu a ricerca, u dannu di stu campu magneticu naturali pò ghjunghje sin'à un livellu chì pò causari seriu prublemi salute per via di l 'effettu di parti di metallu magnetized, ferru o altri vini di metallu, è questu hè ancu più prubabile in i casi in l'area di dorme. U radio-sveglia emette micca solu campi elettrici è magnetichi variabili, ma ancu pickups di parlanti statichi è inhomogenei. Per stereos putenti cù grandi amplificatori, stu campu staticu hè abbastanza altu; Per quessa, ùn deve esse guardatu vicinu à u lettu.

Prof. Dr. Selim Şeker hà fattu i seguenti suggerimenti per evità di esse esposti à l'effetti di u campu magneticu in a zona di dorme:

E parti metalliche, cum'è i cornici di letti di ferru, deve esse soprattuttu evitata in a zona di dorme. In i casi induve hè aduprata, metudi cum'è grounding pò esse appiicata à debilitatu magnetization. Inoltre, tali applicazioni ponu esse costose.

Radiatori è parti metalliche simili ponu ancu esse magnetichi. Per a sicurità, 50 cm à 1 metru hè abbastanza. Una diminuzione abbastanza in forza di u campu pò esse rilevata cù l'aiutu di una bussola.

I pickups di parlante deve esse guardatu à 1 metru di distanza da u lettu. "Una diminuzione sufficiente di a forza di u campu pò esse rilevata cù l'aiutu di una bussola".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*