UAV-SİHA è Produzione di Drone in Yesevi Aviation High School

UAV, SIHA è Produzione di Drone sottu Yesevi Aviation High School
UAV-SİHA è Produzione di Drone in Yesevi Aviation High School

In l'attellu stabilitu in u Liceu di Aviazione Yesevi, i studienti pruducianu aerei di diverse dimensioni è caratteristiche. I studienti di u liceu anu fattu un passu impurtante versu a pruduzzione di SİHA aghjustendu capacità di volu autònuma è mecanismu di sparu à i UAV di produzzione domestica. A scola hà ancu iniziatu a produzzione di una nova generazione di sedili d'ejection autonomi pensati per l'aerei F16.

I nostri ghjovani pruducianu UAV-SİHA-Dron ancu in u liceu

Oghje, UAVs (Vehiculi aerei senza pilota) ghjucanu un rolu impurtante in u cambiamentu di u cursu di guerri, ponu ancu esse trasfurmati in SİHA (Vehiculi aerei senza pilotu armati) per esse equipati di diverse armi è carichi utili. L'aviò di fabricazione turca anu ricivutu grandi elogi in parechje guerri è operazioni in l'ultimi anni. In questu cuntestu, mentri u numeru di e nostre istituzioni educative in l'aviazione hè aumentatu, i studii anu acceleratu cù grandi investimenti destinati à a ricerca è u sviluppu.

U presidente di u liceu privatu di Yesevi Aviation, Ali Kodalak, chì hà dettu chì anu u scopu di equipà elli cun cunniscenze avanzate à una età precoce, purtendu e tecnulugia più muderne in l'industria di l'aviazione à a nostra ghjuventù, hà datu infurmazioni nantu à u so travagliu. Kodalak hà dettu: "Mentre aumentemu a parte attribuita da u budgetu per l'investimenti in tecnulugii di l'infurmazioni è studii di R&D, per un'altra banda, realicemu studii di revisione in dui hangars è cinque attelli in a scola cù a cooperazione è incentivi di u Ministeru di Industria è Tecnulugia, u Ministeru di l'Educazione Naziunale, Tübitak è Teknofest. Quandu e cumpetenze di i nostri studienti in u dipartimentu di tecnicu di l'aeronautica sò cumminate cù l'ultime machini è l'equipaggiu di tecnulugia, l'attività di produzzione UAV domestica 100% cuntinueghja decisivamente. Ancu à l'età di 15-16, i nostri ghjovani ponu pruduce aerei cum'è UAV, SİHA è droni. Ùn ci hè micca limite à ciò chì a ghjuventù turca pò fà quandu si dà l'uppurtunità, simu fieri di elli. Dittu.

Anu ancu custruitu un prototipu F-16 cù sedi d'ejection autonomi

A nostra istituzione educativa, chì hà vintu u primu postu in Teknofest Turchia cù u prughjettu Kodalak "Anti-hydroplaning (aumentà l'efficienza di frenu di l'aeronave nantu à una pista bagnata)", hà avà principiatu à patentà u "Auto Eject" (sediu di ejection cù intelligenza artificiale chì salva u pilotu di caccia in situazioni d'emergenza), chì hè unicu in u mondu. A squadra Tübitak di a nostra scola, chì hà trasfurmatu e so idee in un prototipu 1: 6 nantu à u RC F-16, compite in a finale in a categuria Free Duty di a cumpetizione internaziunale UAV. A nostra scola (Formazione di Personal Qualified for A1 Jet-Turbine Engine Airplanes è SHY-1 Authorized Exam Center), chì hà Teknofest Turkey u primu postu in u campu di u trasportu intelligente, è hè ricunnisciutu da Tübitak UAV studies, UAV-66 cummercial pilot training, serà l'indirizzu di quelli chì volenu fà a professione più bella ". hà cunclusu u so discorsu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*