Protocolu di Cuuperazione Firmatu trà USİAD è a Camera di Cummerciu di Najaf

Protocolu di Cuuperazione Firmatu trà USIAD è a Camera di Cummerciu di Najaf
Protocolu di Cuuperazione Firmatu trà USİAD è a Camera di Cummerciu di Najaf

Un protokollu di cuuperazione hè statu firmatu trà l'Associazione Internaziunale di l'Industriali è l'Impresentanti (USİAD) è a Càmera di Cummerciu di Najaf. USİAD, chì hà visitatu a cità di Najaf in Iraq, hà firmatu un accordu cummerciale impurtante. U presidente di l'USİAD Nevaf Kılıç è a so gestione anu firmatu un protokollu di cuuperazione, riunione cù a Camera di Cummerciu Necef in un prugramma chì hà assistitu u presidente di l'Unione di i Cuntratturi di Najaf è u presidente di a Camera di l'Industria di Najaf.

E cumpagnie turche prufittàranu di l'accordu, chì aumenterà a cooperazione trà i dui paesi è serve l'Iraq è a regione.

NOVE PORTI APERTE À L'IMPRESE TURCHE

Facendu una dichjarazione annantu à u studiu, Nevaf Kılıç, presidente di l'USİAD, hà dettu: "Continuemu à travaglià chì aumenterà l'influenza di Turchia in u Mediu Oriente è portanu novi qualità è influenze à u nostru paese in u sensu cummerciale. In questu cuntestu, credemu chì cù a nostra firma in Najaf, avemu apertu novi porte à e nostre cumpagnie turche. Najaf hè una cità religiosa cù più di 100 milioni di turisti chì visitanu annu.
"Najaf hè una pruvincia cù grandi terreni agriculi, pudemu cooperà in u campu di l'agricultura è in ogni settore chì ne hà bisognu", disse.

Aumenteremu u voluminu di u cummerciu trà dui paesi

"Attacemu una grande impurtanza à l'arricchimentu di a vita cummerciale cù u so vicinu Iraq, u più impurtante partenariu cummerciale di a Turchia, è per aumentà u voluminu di u cummerciu trà i dui paesi. Cum'è USİAD, continueremu à fà i nostri passi in l'interessi di i dui paesi.
Vulemu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à a preparazione di a cuuperazione, è esprimemu a nostra gratitudine à i nostri amichi per l'accoglienza è l'ospitalità dimustrata in Najaf. Semu sicuri chì stu prucessu serà benefica per l'Iraq è a Turchia ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*