Quelli chì anu persu a vita in u disastru di u trenu di Çorlu sò cummemorati

Cummemurati quelli chì anu persu a vita in u disastru di u Trenu di Corlu
Quelli chì anu persu a vita in u disastru di u trenu di Çorlu sò cummemorati

7 persone, cumpresi i zitelli 25, chì anu persu a vita in u Massacre di u Trenu di Çorlu, sò stati cummemorati in u 4u annu di u massacru, à u Monumentu di l'8 di lugliu in Sarılar Village, induve u disastru hè accadutu. Zeliha Bilgin, chì hà persu a so figliola, i fratelli è a so nipote di sei mesi in u massacru, hà dettu: "Ùn puderia micca emessu un missaghju di condolence oghje cum'è Ministru di i Trasporti di stu paese? Chì ghjè chì ti rende nervoso ? 25 vite sò morti in vain nantu à e strade di stu statu. Induve hè u Ministru di i Trasporti di stu statu ? Oghje, ùn pò micca dì una sola parolla per 25 vite. Hüseyin Şahin, babbu di Ferhat Şahin, chì hà persu a so vita in u disastru, hà dettu: "Dumani, tutti i so figlioli basgiaranu e so mani. Quale ci basgiarà a manu ? I rispunsevuli ùn anu mai apparsu davanti à noi. U statu l'ammuccia ", disse.

Quattru anni sò passati da u massacru di u trenu di Çorlu, chì hè accadutu vicinu à u paese di Sarılar in u distrittu di Çorlu in Tekirdağ l'8 di lugliu di u 2018, in quale 7 persone, 25 d'elli zitelli, anu persu a vita è più di 300 ferite. Quelli chì anu persu a vita sò stati cummemorati oghje in Çorlu.

Quelli chì anu persu i so parenti in u disastru ùn pudianu trattene e lacrime durante i so discorsi. Zeliha Bilgin, chì hà persu a so figliola, i fratelli è a nipote di sei mesi in u massacru, hà dettu u seguente in u so discorsu:

"Ci hè tantu chì vogliu dì, ma ùn ci hè micca parolle per esce da a mo bocca. In i ghjorni chì u libru di ùn dumandà contu è inghjustizia era scrittu; Vecu di novu chì ùn ci hè micca amicu per noi ma noi. Semu abbastanza a; Chjamu tutti inseme per rende contu di ciò chì hè statu fattu, inghjustizia, è quelli chì sò stati assassinati. I vacanze è i ghjorni spiciali sò finiti per noi. Ma quelli chì li causanu celebranu cusì bè e so vacanze perchè ùn sò micca rispunsevuli.

Perchè nimu ùn li dumanda di contu. Perchè i zitelli chì sò morti eranu nostri, micca i soi. A causa di a negligenza in i Ferrovii di u Statu, 25 anghjuli sò stati mandati da quì à u celu. Sogni andati, speranze andate. U nostru duttore hè andatu, u nostru maestru hè andatu. I nostri figlioli cù i sogni rosa sò andati, per nunda. Quale hà dumandatu u prugettu ? Ùn ci era micca, stu paese ; Un ghjudice per rende rispunsevuli ? Ùn ci pudianu almenu dà speranza in una notte cusì festiva ?

Da quì, chjamu à u Ministru di i Trasporti è Infrastrutture di stu paese, chjamu à Adil Karaismailoğlu: Aghju cuntrollatu i cunti di i Ferroviari di u Statu è i so da sta matina, in Twitter. Vi volenu boni vacanze. Nisuna bona festa per noi. Ùn puderebbe, cum'è Ministru di i Trasporti di stu paese, pubblicà oghje un missaghju di cundolenze ? Chì ghjè chì ti rende nervoso ? 25 vite sò morti in vain nantu à e strade di stu statu. Hè mortu per via di a vostra negligenza. Induve hè u Ministru di i Trasporti di stu statu ? Ùn pò micca dì una parolla per 25 vite oghje. Perchè ellu hè culpèvule. Ùn hè micca adattatu à a sedia in quale si mette. E persone cum'è ellu ùn si adattanu ancu ".

L'avucatu Elif Sıla Aşık hà lettu u missaghju di l'Avucatu Can Atalay, chì hè incarceratu in a Prigione di Silivri cum'è parte di u Case Gezi Park. Atalay hà mandatu u missaghju seguente:

"Missaghju di l'Avucatu Can Atalay: Esattamente 4 anni fà, 25 di i nostri populi sò stati mandati à a so morte per via di a consegna graduale di l'infrastruttura ferroviaria à e cundizioni di u mercatu in Çorlu è a so precarietà cun ghjustificazione. A causa di a morte hè sistemica. Quelli rispunsevuli sò burocrati di altu livellu, in particulare u Ministru di i Trasporti. A ghjustizia in Turchia ùn pò più stà in silenziu à u nostru populu chì hè statu massacratu in Çorlu è persu in assassinii suciale. Ricunnoscemu l'azzione pigliata per assicurà chì questi omicidi suciali restanu impuniti, aghjunghjendu à a sofferenza di u nostru populu. Vulemu ghjustizia. Ghjustizia per Corlu. Supereremu inseme stu ordine di l'assassiniu suciale ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*