Supportu da Izmir Metropolitan à u Produttore Ovinu

Supportu à i Picculi Allevatori di Bovini da Izmir Buyuksehir
Supportu da Izmir Metropolitan à u Produttore Ovinu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn cunfurmità cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibule", u sustegnu à i picculi pruduttori cuntinueghja. A municipalità metropolitana di İzmir, chì u numeru di pecuri è capre distribuiti supera i 13 mila, hà donatu 56 animali più à 218 pruduttori in Beydağ sta volta. Parlendu à a ceremonia, u vice-sindacu di a municipalità metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu hà dettu: "Sò u vostru futuru. Avemu da cambià stu destinu fendu 3 10, 10 100, 100 mila. Hè in e vostre mani per fà questu, è hè in e nostre mani per sustenevi ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerCù a strategia Izmir Agriculture creata in linea cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibule", u sustegnu à i picculi pruduttori cuntinueghja à cresce. A Municipalità Metropolitana di İzmir, chì u numeru di pecuri è capre chì hà donatu finu à a data supera i 13 mila, hà distribuitu 56 pecuri è capre à 218 pruduttori chì anu finitu a so furmazione in Beydağ. U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu, u sindaco di Beydağ Feridun Yılmazlar, u secretariu generale di a municipalità metropolitana di İzmir Ertuğrul Tugay, i capi di cooperative, sindicati è camere, capi di quartiere è pruduttori anu assistitu à a cerimonia in u distrittu.

Cumprò trè pecure da u metropolitanu è fece una banda.

À a ceremonia, Fatma Çetindağ, chì hà cuminciatu à cultivà apprufittannu di u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Izmir è cumprà trè pecuri, hà parlatu prima. Fatma Çetindağ, chì hà multiplicatu e so pecure, hà dettu: "A municipalità metropolitana di Izmir è u so sindaco sò assai preziosi è sensibili. Aghju 48 pecure. Sò assai cuntentu. Sapete u valore di pecuri, ùn vende micca. Ùn aghju mai vendutu. Aghju vistu è pruduttu. Fighjate è pruduce ancu ", disse.

"Cambiaremu stu destinu"

U Vicepresidente Mustafa Özuslu hà dettu: "Sra Fatma hà riassuntu tuttu l'affari in duie parolle. 3 pecure sò diventate una banda di 48 pecure. "Ùn pò esse megliu esempiu di questu", disse. Dicendu chì l'enfasi nantu à l'agricultura hè u scopu di esse un paese autosufficiente, Özuslu cuntinuò e so parolle cusì: "Se distrughjite l'agricultura, se fate a ghjinochje, purtarete stu paese à i so ghjinochji. Ùn hà micca pulitica, nè partitu. Se rompe u bracciu di u fabricatore, piglià a consegna di stu paese. A cunnosci bè questu. In u 2008, ci era 1,1 milioni di agricultori registrati. quantu oghje ? 493 mila persone ! Chì hè accadutu à 600 mila persone ? Ùn dumandemu micca questu da a piazza Beydağ, ma da induve? Questu hè ciò chì hè in ghjinochji. Ùn andemu micca à questi ghjochi. Pruduceremu è stà induve simu soddisfatti. I figlioli di Beydağ seranu impegnati in l'agricultura quì ".

Özuslu hà dettu chì a distribuzione di i picculi vacchi continuà: "Sò u vostru avvene. Ne pigliarete bè cura. Avemu da cambià sta sorte fendu 3 10, 10 100, 100 mila. Hè in e vostre mani per fà questu, hè in e nostre mani per sustenevi ".

"Tunç Soyer u nostru idolu"

U sindaco di Beydağ Feridun Yılmazlar hà dettu: "U 30 di maghju 2019, avemu distribuitu 130 pecuri à 520 pruduttori quì. Simu andati in i paesi, i avemu vistu in u locu. U so numeru supera avà i millaie. Cù u sustegnu chì avemu ricevutu da u Metropolitanu, u nostru presidente Tunç SoyerImplementemu a visione di "Un'altra agricultura hè pussibile" in Beydağ. Hè u nostru idolu ", disse.

Grazie da i rapprisentanti di u fabricatore

Soner Kılıçaslan, presidente di a Cooperativa di Sviluppu Agricola Kiraz Çömlekçi, hà dettu: "U nostru presidente, chì hà dettu chì "Un'altra agricultura hè pussibile". Tunç Soyer è i so cumpagni di squadra ci sustenenu è vi dirigenu à l'agricultura è à l'allevamentu in l'acquistu da u pruduttore è li dà à l'allevatore.

U presidente di a Camera di l'Agricultura di Beydağ, Ünal İçmesu, d'altra banda, hà dichjaratu chì u Dipartimentu di i Servizi Agricoli hè statu stabilitu in una municipalità in İzmir per a prima volta in Turchia è hà dettu: "Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana di İzmir per i so cuntributi à noi. "

Supporta a pioggia da u Metropolitan in 3 anni

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà furnitu un sustegnu significativu à Beydağ trà l'anni 2019-2022, è ancu à tutti i distretti di a cità. Un cisterna di raffreddamentu di latte di 6 tonnellate hè stata donata à a Cooperativa di Sviluppu Agricola Beydağ per espansione e cooperative è sustene e so opportunità di marketing. Per sviluppà a pesca à piccula scala in u lavu di diga, 2 barche sò state date per l'usu di i partenarii di a Cooperativa di Pesca SS Beydağ.

In u scopu di u Prughjettu di Afforestazione Ecologica Resistente à u focu, un totale di 41 mila 735 saplings di frutti sò stati distribuiti in diversi quartieri. I tuberi di Salep cultivati ​​​​in i terreni agriculi di a municipalità di Beydağ sò stati acquistati per u sviluppu è a diffusione di spezie vegetali lucali. U sustegnu materiale di pruduzzione hè statu datu à l'agricultori chì anu ricevutu furmazione nantu à u cultivo di funghi ostriche. In u scopu di u prughjettu di Malattie è Pesti in Pruduzzione Vegetale, 809 kilogrammi di petre d'ochju, 956 vetri protettivi, 434 litri di catrame di ginepro è 946 litri di bleach sò stati distribuiti per u cancer in castagneti. Un totale di 99 2 sacchi (892 144 kilogrammi) di mangimi per l'agnellu sò stati donati à 600 pruduttori in u scopu di u prughjettu di Supportu à l'Allevamentu di u Picculu Allevamentu, è 130 picculi bovini sò stati dati à 520 pruduttori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*