Trabzon sarà entusiasta cù u Festival Internaziunale di Horon

Trabzon Cavalcarà cù u Festival Internaziunale di Horon
Trabzon sarà entusiasta cù u Festival Internaziunale di Horon

U "Festival Internaziunale di Horon" si terrà cù u slogan di "61 Paesi Hand in Hand, Hayde Horona", ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Trabzon. U festival, chì si ferà per a seconda volta trà u 28-31 di lugliu, serà pienu di divertimentu è divertimentu.

U "Festival Internaziunale di Horon" si terrà u 28-31 di lugliu, ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Trabzon, cù u sustegnu di u Ministeru di a Cultura è di u Turismu è u Guvernatore di Trabzon. U festival, chì si terrà per a seconda volta questu annu in u Giardinu di a Nazione Hüseyin Avni Aker, hà da scopu di presentà Trabzon è Turchia in u mondu. L'attività di u festival, chì principiarà à 2 per 4 ghjorni, cuntinuerà finu à 18.00 di notte.

PARTICIPARARAN E SQUADRE HORON

In più di Turchia, u Festival Internaziunale di Horon da esse realizatu in u Giardinu di a Nazione Hüseyin Avni Aker; Azerbaijan, TRNC, Georgia, Iran, Jordan, Algeria, Moldavia, Palestina, Indonesia, Maroccu, Albania, Senegal, Camerun, Iraq, Ossetia, Gambia, India, Arabia Saudita, Etiopia, Pakistan, Afganistan, Madagascar, Chad, Mongolia, Nepal Squadre Horon da u Congo Democraticu, Cecenia, Uganda, Burundi, Mali, Djibouti, Burkina Faso, Sierra Leone, Egittu, Mauritania, Guinea, Bangladesh, Russia, Pulonia, Kosovo è Grecia participaranu.

CULTURE SIFFERENTI SUNCONU

I seguenti dichjarazioni sò stati utilizati in a dichjarazione fatta da a Municipalità Metropolitana di Trabzon nantu à u sughjettu; "In cunfurmità cù a cunniscenza di "Boring Cities Can't Development" di u nostru sindaco metropolitanu, u sgiò Murat Zorluoğlu, cuntinuemu à realizà e nostre attività culturali è artistiche una dopu à l'altru. In questu cuntestu, travagliemu duramente per urganizà un festival adattatu à a nostra Trabzon u 28-31 di lugliu, cù u sustegnu di u nostru Ministeriu di Cultura è Turismu è di u nostru Uffiziu di u Guvernatore, in l'urganizazione di a nostra Municipalità Metropolitana. In u nostru festivale, avemu u scopu di dì una volta à u nostru paese è u mondu nantu à a nostra cultura di l'horon è l'aspettu di l'horon chì riunisce a ghjente in un cercolu d'entusiasmu è di divertimentu piuttostu cà un ballu lucale. U Festival Internaziunale di Trabzon Horon, chì urganizemu per a seconda volta questu annu, serà realizatu cù più di mille participanti stranieri è 2 turchi. Cridemu chì u festival hè un passu assai pusitivu micca solu per Trabzon, ma ancu per u Mari Neru, Turchia è u mondu. Vulemu ringrazià in anticipu tutti i nostri stakeholders chì ci anu sustinutu durante u prucessu d'urganizazione è e squadre chì participeranu à u nostru festival. Aspittemu di scuntrà è di presentà diverse culture à voi à u Festival Internaziunale di Horon, chì tenemu in Trabzon ".

QUI VA SCENE À A FESTA ?

Ghjovi 28 di lugliu

  • Hızır Dinçer - Hè 21.00
  • Ekin Uzunlar-22.00:XNUMX

Vennari 29 di lugliu

  • Seren Uzun-Time à 21.00
  • Onay Şahin-Time 22.00

Sabbatu 30 di lugliu

  • Cemal Kaygusuz- 19.00
  • Trabzonspor-Sivasspor match-20.45
  • Hakan Kurbetli / Aslan Kar DJ Performance-Time à 22.45

Dumenica 31 lugliu

  • Adem Ekiz/Cemile Kara-Time 21.00
  • İsmail Türut - Sò 22.00

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*