Cilibratu u 1u anniversariu di l'inclusione di Arslantepe Mound à a Lista di u Patrimoniu Culturale di l'UNESCO

Anniversariu di l'inclusione di Arslantepe Hoyugu in a Lista di u Patrimoniu Culturale di l'UNESCO
Cilibratu u 1u anniversariu di l'inclusione di Arslantepe Mound à a Lista di u Patrimoniu Culturale di l'UNESCO

Un prugramma hè statu urganizatu per commemorare u 19u anniversariu di l'inclusione di u 26u Patrimoniu Culturale di Turchia in a Lista Principale di u Patrimoniu Culturale di l'UNESCO u 2021 di lugliu di u 1.

U sindaco di a municipalità metropolitana Selahattin Gürkan, è u sindaco di Battalgazi Osman Güder, i rapprisentanti di l'istituzioni è l'urganisazioni, i rapprisentanti di l'ONG, i presidenti di l'Associazione-Fondazione è di a Camera, i membri di l'Assemblea di a municipalità metropolitana, i Muhtars è i citadini anu assistitu à u prugramma urganizatu da a municipalità metropolitana di Malatya in Arslantepe Mound.

U sindaco di Battalgazi, Osman Güder, chì hà ringraziatu u sindaco Gürkan per u so travagliu per Arslantepe Mound per esse inclusu in a Lista Permanente di u Patrimoniu Culturale Mondiale di l'UNESCO, hà dettu: "Da u ghjornu chì u Signore Gürkan hè diventatu u sindaco di Battalgazi, à u puntu di revelà u nostru valori è apprupriati à a sucetà è l'umanità.. U nostru vechju Malatya hà fattu grandi sforzi è sforzi per revelà i valori di u nostru Battalgazi unu à unu. Dapoi u ghjornu chì avemu ghjuntu à a municipalità di Battalgazi è hà pigliatu u compitu, inseme cù a nostra municipalità metropolitana è i nostri attori, Arslantepe Mound, chì hè degnu di a lista di u patrimoniu culturale mundiale in termini di significatu è impurtanza, hè stata inclusa in a lista permanente di u mondu. patrimoniu culturale, cum'è u risultatu di u travagliu realizatu sottu a presidenza di u nostru sindaco di a municipalità metropolitana in 2021. Hè stata inclusa in a lista permanente di l'UNESCO.

Spergu chì tutti cuntinuemu i nostri sforzi, sia naziunale sia internaziunale, per intruduce l'Arslantepe Mound, sta civilisazione in u mondu è u locu induve a civiltà di l'umanità hà cuminciatu, cum'è tutti i cumpunenti di Malatya, inseme. Spergu chì, per purtà a folla à u livellu chì vulemu, u nostru sindaco metropolitanu hà i so prughjetti preparati per chì a folla pò esse formata à tutte l'ore di u ghjornu, è noi, cum'è a municipalità, simu in u prucessu di esproprià uni pochi. di i nostri vechji palazzi. Faremu u nostru megliu per fà a ghjente cunfortu prima è dopu u viaghju. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à u Tumulu di Arslantepe ".

Gürkan, "Arslantepe hè un valore impurtante per l'umanità mundiale"

Dichjarà chì Arslantepe Mound, chì hè nantu à a Lista Permanente di u Patrimoniu Culturale Mondiale di l'UNESCO, hè un successu impurtante per a Turchia è l'umanità mundiale, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Malatya Selahattin Gürkan hà dettu: "A storia hè impurtante. Ùn hè pussibule per quelli chì ùn cunnosci micca u so passatu per fighjà u futuru cun cunfidenza è per marchjà cun fiducia versu u futuru. Quandu avemu pigliatu l'uffiziu in u 2004, u nostru primu travagliu era di ricercà a storia di Malatya, di mette in luce l'esperienze in a so storia, è di purtà à e generazioni prisenti è future. In questu sensu, quandu avemu vistu a storia di Malatya, avemu vistu chì u primu locu di stabilimentu era Cafer Höyük. U defuntu Prof. Dr. Avemu amparatu chì Ufuk Esin hà fattu. U nostru maestru Ufuk Esin hà fattu una presentazione nantu à e scavi chì avia fattu in a zona induve si trova u paese di Ağılyazı è in e parti in u bacinu di a diga di Karakaya. Dopu quì, u sicondu stabilimentu di Malatya hè Arslantepe Mound. Arslantepe hè a prima sentenza di a sentenza chì chjamemu "a cità epica induve a civilisazione di l'umanità hà principiatu è chì hà fattu l'Anatolia a patria" quandu descrive Malatya. Scavi in ​​Arslantepe, Prof. Dr. Marcella Frangipane, Assoc. Dr. In u 2006, avemu prisentatu à l'unanimità u certificatu di citadinanza à Francesca Balossi Restelli è à i so quattru amichi per a ricerca di a storia di Malatya. A Sra Marcella hà purtatu à a luce i resti di u Tumulu di Arslantepe, cum'è scavà un pozzu cù una agulla, per dì cusì.

Ci sò dece criteri basi determinati da l'UNESCO per un patrimoniu per esse inclusu in a Lista di u Patrimoniu Culturale di l'UNESCO. Quelli criterii deve esse truvati è creati cum'è scuperte, è e facilità è e facilità suciali necessarii si deve truvà in a ghjerarchia di i bisogni. Dopu avè fattu tutti issi travaglii, u compitu ci hè statu affidatu da u Ministeru di a Cultura è u Turismu in u 2014 è avemu avutu l'Arslantepe Mound inclusu in a lista di u patrimoniu culturale temporale di l'UNESCO. Allora dicenu chì site u presidente di u cunsigliu di direzzione è fate u travagliu necessariu per esse inclusu in a lista principale. Avemu fattu i nostri studii finu à u 2016, dopu u prucessu di valutazioni interim è capituli hà iniziatu è l'8 di ghjennaghju di u 2019, u schedariu hà pigliatu a so forma finale passendu per tutte l'istituzioni, l'urganisazione è l'unità. Tutti i nostri attori anu cuntribuitu à a finalizazione di u schedariu. E riunioni sò state annullate per via di l'iniziu di a pandemia. À a riunione tenuta u 26 di lugliu di u 2021, Arslantepe Mound hè statu accettatu cum'è u 19u Patrimoniu Culturale in Turchia. Questa hè ancu una data impurtante per Malatya. Hè ancu un guadagnu impurtante per a Turchia. Hè ancu un valore impurtante per l'umanità di u mondu ", disse.

Gurkan; "Ci sarà un centru di simulazione in u centru di accolta"

Dichjarà chì u travagliu per u centru di accolta da esse custruitu in Arslantepe Mound cuntinueghja intensamente, u sindaco Gürkan hà dettu: "U Arslantepe Mound deve esse apertu à u locu, micca solu à u nostru paese, ma à u mondu. Da avà, u nostru Governatore, a municipalità metropolitana, a municipalità di Battalgazi è altre parti interessate anu grandi responsabilità. Avemu un dialogu constante cù u nostru Ministeru di l'Educazione Naziunale, u nostru Uffiziu di u Guvernatore è a nostra Direzzione Pruvinciale di l'Educazione Naziunale in quantu à a zona induve a scola si trova in a regione di Arslantepe Mound, chì chjamemu u centru di accolta. I nostri amichi anu fattu i so prughjetti à u puntu di compie u prucessu u più prestu pussibule è di custruisce l'area chì chjamemu u centru di accolta, custruendu un centru in forma di simulazione di l'esperienze 7000 anni fà in u nostru centru di accolta, è custruisce u centru. induve si trovanu e strutture suciale per quelli chì venenu à visità. Avemu visitatu u nostru Ministru di a Cultura è di u Turismu inseme à i nostri diputati è u Merre di Battalgazi è anu spressu ch’elli ci anu da sustene in issu affare. U nostru Ministeru darà u so sustegnu, è avemu una rispunsabilità è un ubligatoriu per apre Arslantepe micca solu à Turchia, ma ancu à u mondu, furnisce u sustegnu necessariu in u locu è cù u cumpletu di u centru di accolta u più prestu pussibule. Travagliemu intensamente cù a nostra municipalità di distrittu è altre parti interessate. Vogliu sprimà chì questu annu, speru chì i nostri amichi cunnessi rializeranu i travaglii necessarii per stabilisce a fundazione di u centru di simulazione. Vogliu chì Arslantepe sia benefica per a nostra Malatya, u nostru paese è l'umanità mundiale. Aghju dichjaratu chì l'estensione di e scuperte in Arslantepe hè l'elementu fundamentale di a fundazione di a civilizazione umana nantu à l'amore è a pace.

Dopu à i discorsi, i participanti anu visitatu a mostra fotografica chì descrive u Prucessu UNESCO di Arslantepe.

À a fine di u prugramma, u sindaco di a municipalità metropolitana Selahattin Gürkan è u sindaco di Battalgazi Osman Güder anu firmatu u Libru Memoriale di Arslantepe è stampatu u libru memoriale cù una replica di u sigillo truvatu durante l'scavi in ​​Arslantepe.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*