U Dispositivu d'Avvertimentu di Terremotu hè pruduttu in İzmir

U Dispositivu d'Avvertimentu di Terremotu hè pruduttu in Izmir
U Dispositivu d'Avvertimentu di Terremotu hè pruduttu in İzmir

Dopu à a Germania è u Giappone, u ghjovanu imprenditore Kürşat Yurdagül, un ingegnere elettricu è elettronicu, hà pruduciutu un sistema d'alerta di terramotu in Turchia cù risorse proprie.

U dispusitivu, chì hè d'impurtanza vitale per a Turchia in a zona di u terrimotu, hè statu fattu da u ghjovanu imprenditore Kürşat Yurdagül chì vive in İzmir. Kürşat Yurdagül, chì hà fattu u dispusitivu custu-efficace pruduciutu in Germania è in Giappone cù e so risorse, hà dettu chì u dispusitivu hè statu acquistatu da parechje istituzioni è urganisazioni, in particulare alcuni ospedali statali è municipalità.

Facendu dichjarazioni annantu à u dispusitivu di u terrimotu, Kürşat Yurdagül hà dettu: "U nostru dispusitivu pò dà avvirtimenti finu à 20 seconde prima di u terremotu minimu. Hà ricevutu certificati di appruvazioni da parechje urganisazioni naziunali è internaziunali. Hè stata pruposta in vendita da a sezione di u catalogu techno di l'Uffiziu Statale di Supply ".

U valore di u mercatu di stu dispusitivu, chì hè dispunibule solu in Germania è Giappone in u mondu, hè 30 mila Euro. U dispusitivu pruduttu in Giappone pò esse compru per circa 50 mila dollari. U dispusitivu domesticu pruduciutu da l'imprenditore Yurdagül hè dispunibule à prezzi più ecunomichi cà i so contraparti. In più di u sistema d'alerta anticipata, u dispusitivu hà ancu una funzione di sensor. Una altra caratteristica di u dispusitivu hè chì in casu di disastru, tira l'ascensore à u pianu più vicinu è mantene a porta aperta. U dispusitivu, chì taglia l'electricità, u gasu naturale è l'acqua automaticamente, piglia misure di sicurezza. U dispusitivu notifica u terrimotu in un minimu di 20 seconde è un massimu di 1,5 à 3 minuti in anticipu, secondu a distanza. Dà infurmazione nantu à u sistema di travagliu, u ghjovanu entrepreneur Yurdagül hà dettu chì u dispusitivu hà ricevutu i dati da i sismometri chì pusonu nantu à e linee di difettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*